NEEN tegen de bouw van varkensslachterij De Lokery in Westerlo

Quoted post

gast

2014-09-08 16:41

al eens bij stil gestaan dat die dieren een beter leven lijden dan veel belgen ... elke  dag eten, en dak boven hun hoofd... enz...

allemaal hypocrieten nog nooit een stukje vlees opgeten zeker. En dan nog te zwijgen over het aantal jobs die erbij  komen ...

zorgt eerst da ge alles tegoei weet voor een antwoord klaar te hebben. Ge kunt natuurlijk altijd een pijl en bog boven halen om zelf voor uw eten te zorgen

Reacties

Een normale mens

#81 Re:

2014-09-10 08:38:00

#78: gast -  

Helemaal gelijk !

Ik sluit mij volledig aan bij de reactie in bericht 78.

Diegene die nu tegen zijn en proberen te protesteren zitten straks of morgen waarschijnlijk achter een bord met een dik stuk vlees erop !

Deze mensen willen investeren en werkgelegenheid brengen in een INDUSTRIETERREIN !

Wat is daar toch mis mee ?

Gast

#91 Re:

2014-09-10 12:47:12

#78: gast -  

die dieren zien geen daglicht, worden onverdoofd gecastreed, staart afgeknipt en kiezen getrokken...
om dan met 40 000 per dag afgemaakt te worden. Met 10 gelijklopende slachtlijnen is er dan 20 seconden per dier voorzien, gelet op een slachthuis dat 24/24 zou draaien. Ik denk niet dat je onder zulke condities humane slacht kan garanderen. Zeker niet voor varkens die slimmer zijn dan honden en evenveel pijn ervaren als wij.