Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

Gast

#752 Toenemende vervuiling2

2014-11-12 13:31

Wat ik daar nog aan toe wil voegen (zodat mijn klacht door eventuele tegenstanders hopelijk niet direct zal worden afgedaan als 'geblaat')

- het betreft een feitelijke constatering, sinds een week of 4 moet ik aanzienlijk vaker voedsel, braaksel en menselijke uitwerpselen van mijn hond 'afpakken' en van mijn hond en mijn gevel afwassen.

- ik realiseer me dat wonen in de binnenstad iets anders is dan wonen in het Ginneken. We hebben hier destijds bewust voor gekozen en nemen bepaalde overlast die wonen in de binnenstad nu eenmaal met zich meebrengt (meer verkeer, mee geluid, meer zwerfafval) al zes jaar op de koop toe. Echter het begint de spuigaten uit te lopen en ik ben het zat.

- door de uitwerpselen van mijn hond netjes op te ruimen en hem niet tegen gevels aan te laten plassen en hem aangelijnd te houden, probeer ik de overlast en vervuiling zelf zo veel mogelijk te beperken.

Reacties

Gast

#753 Re: Toenemende vervuiling2

2014-11-14 19:04:47

#752: - Toenemende vervuiling2 

Wat erg, de straten lopen idd vol met asielzoekers. Een buurman zei dat er nu wel heel veel zwarte pietjes door de straten lopen. Ik vind het echt niet normaal. Ik zie ook zoals voorspeld alleen maar mannen. Overal lopen ze, ook veel in de binnenstad. Duidelijk niets te doen..Maar menselijke uitwerpselen, gadver de gadver. Dit hoort hier toch echt niet. Zo zijn wij niet opgevoed.