Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

Gast

2015-03-24 21:41

Ik ben inwoner van kleinnieuwendijkstraat, ons straat was jaren lang gebruikt voor sluipverkeer door mensen van sint-kat-waver, putte, heist enz.... ik vraag mij af als je niet in mijn omgeving woont moet je geen misbruik maken van mijn straat, de stops zijn een goeie zaak, wie zich aan stoort, moet maar naar andere stad verhuizen, zo simpel is dat.

Reacties

Gast

#361 Re:

2015-03-25 21:24:14

#351: -  

Kijk eens op een kaart waar putte en heist liggen. Kijk dan waar Mechelen ligt en de GND. Leg me dan eens uit waarom iemand van daar het in zijn hoofd zou halen om langs de GND te rijden. Dat zou zo'n omweg zijn  

Hebben jullie soms mensen tegengehouden in jullie straat om te vragen van waar ze komen of waar halen jullie dat ? Gewoon gokken denk ik om wat argumenten te hebben tegen zogezegd sluipverkeer. 

Gast

#362 Re:

2015-03-25 21:28:35

Als je in die straat komt wonen, dan weet je dat daar verkeer langs komt. Dat is al altijd zo geweest. Als je daar niet tegen kunt, dan was je beter zelf in een andere stad gaan wonen. Zo simpel is dat ook. Als je geen betere argumenten hebt, dan zwijg je beter. 

een nuchter denkende mens !!!!

#372 Re:

2015-03-26 15:13:23

antwoord op 351, dikke zever wie moet er hier verhuizen, die zuurpruimen van de knd die denken alleen aan zichzelf de dikke egoisten met al die groene kikkers met hun geitenwollen sokken en hun bakfiets laat het verkeer zich spreiden over de wijk en iedereen is kontent en anders rot op man dan komen er wel mensen wonen met een gezond verstand en een beetje meer respekt voor andere