Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug


Gast

#351

2015-03-24 21:41

Ik ben inwoner van kleinnieuwendijkstraat, ons straat was jaren lang gebruikt voor sluipverkeer door mensen van sint-kat-waver, putte, heist enz.... ik vraag mij af als je niet in mijn omgeving woont moet je geen misbruik maken van mijn straat, de stops zijn een goeie zaak, wie zich aan stoort, moet maar naar andere stad verhuizen, zo simpel is dat.

Gast

#352 Re: DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-24 21:50


Gast

#353 Re: DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-24 21:56

#292: een anti - DOCHTER van DE BIE ?????????? 

 Mvr. De bie ga weg uit onze stad en stop met dit duivelse plan. Uw hebt onze straten verpest. WE ZIJN GEVANGEN IN ONZE EIGEN STRAAT. WE MOETEN SAMEN STERK ZIJN EN ONS STEM LATEN HOREN, STEM TEGEN DIT MOBILITEITSPROJECT.


Gast

#354

2015-03-24 22:06

Hey inwoner van kleinnieuwendijkstraat, ZOU JE BETER NIET NAAR WEST-VLAANDEREN OF DEN LIMBURG GAAN WONEN DICHT BIJ DE KOEIEN.VEEL GROEN EN RUSTIG OMGEVING.DAS DE BESTE OPLOSSING VOOR MENSEN ALS GIJ. AFGESLOTEN VAN DE BUITEN WERELD. GROETJES ANGELA MERKEL

Gast

#355

2015-03-24 23:24

Het duivelsplan 666 van marina de bie is geopenbaard. DUS MENSEN OPEN JULLIE OGEN EN STOP DIT PLAN OP TIJD,!!!!!!!!!!!!!!!!.............. STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP

Gast

#356 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-25 07:58

#350: - Re: Re: Re: Re:  

 Jouw straat heeft helemaal niet dezelfde functie dan de straten binnen de wijk. Bij jou passeren ze niet uit minstens drie randgemeenten en daarbuiten om naar Mechelen te rijden. Mensen die van SKW enz komen, rijden gewoon rechtdoor aan de Borgersteinlei om naar Mechelen te rijden. Dus geen appelen met citroenen vergelijken hé, ook al is die laatste precies wel jouw fruit bij voorkeur.


Gast

#357 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-25 13:36

#356: - Re: Re: Re: Re: Re:  

  Hou toch op.  Je weet niet waarover je praat.  Door jouw straat komen ze uit juist één gemeente, nl. SKW en niet uit Heist en Putte zoals in post 351 wordt gemeld.  Die mensen uit Puttte, Heist en al die gemeentes daar, die gebruiken de Putsesteenweg, de N15 en rijden zo via de Nekkerhal naar Mechelen.  Het is dom te denken dat die door de GND rijden, da's zoveel omweg dat je er geen tijd mee wint.

De mensen uit Katelijne die langs de Mechelsesteenweg komen en naar Mechelen-Noord willen, die zullen de GND en de KND nemen.  Degenen uit SKW richting Leuven of centraal-station willen, die slagen af in de Meidoornstraat en gaan langs de Nekkerhal of nemen eventueel de GND en Nekkerspoelstraat (die zijn dus verdeeld over onze straten).  De anderen die naar de autosnelweg rijden, die nemen de R6 en komen dus ook niet bij jou.

Door die stops komt nu IEDEREEN langs onze straat.  Dan zou ik niet mogen klagen ?

Bovendien komen ze ook uit de andere richting door onze straat om naar de R6 te gaan.

En dan mag je ook eens uitleggen waarom de Borgersteinlei niet dezelfde functie heeft als de GND.  Het staat daar vol rijhuizen en is maar iets breder dan jullie straat.  Het woont daar vol met jonge gezinnen met kinderen die ook niet kunnen buiten spelen op straat.  In de Meidoornstraat is een school (Dijkstein) die veel groter is dan jullie school in de GND en daar komen dagelijks honderden kleuters en kinderen naar school en zouden dit ook graag veilig doen.  Door JULLIE maatregelen wordt het steeds gevaarlijker.

Bovendien is er nog een voetbalveld ook waar in de week kinderen komen trainen en in het weekend wedstrijden komen spelen.  Dat hebben jullie zelfs niet in jullie zogenaamde "woonwijk".  Maar daar lig jij niet wakker van zeker, als jij maar rustig zit in je wijk.

Het kan mij dus echt niks schelen dat ik niet meer door de GND kan rijden.  Ik ga dagelijk met de fiets of met de scooter naar mijn werk in Mechelen en heb dus geen last van de stops.  Ik geraak overal door.  Ik kwam daar maximum 1 keer per week met de wagen en dan nog op zaterdag voormiddag als het er dus rustig was. Mij gaat het om de gevaarlijke situaties in de omliggende buurten (en dus ook mijn buurt) die ontstaan door jullie egoïstische maatregelen.  Als jullie maar rustig zitten, de rest kan stikken.

Ik wel zelfs nog verder gaan. Als de paaltjes blijven staan, dan ben ik zelfs voorstander om een extra paaltje te plaatsen in de GND waar nu enkel richting is.  Dan zitten jullie zelfs nog rustiger.  Als wij niet meer door jullie straat naar Mechelen mogen, dan moeten mensen uit Mechelen ook niet via de GND onze straten gebruiken om hun kinderen naar Dijkstein te doen of om naar de autosnelweg te gaan via de R6 of om naar Bloemen van Gastel te gaan of naar de voetbal op Pasbrug te brengen,  ...  Gebruik dan zelf ook de vesten en ga ook in de file staan en gevaarlijke situaties trotseren.

een zeer ontevreden senior

#358

2015-03-25 16:05

Gisteren op 24 - 3 meegeweest in de 2e mars op het stadhuis en juist op tijd binnen om het debat te horen over al die onzin van die stops en eindelijk zijn de mensen van de oppositie wakker geschoten zoals Karel Ghys van sp en Keldermans van Vl Belang en ja hoor zij hebben hun best gedaan maar euh spijtig dat euh de schepen van mobiliteit euh zo rond de euh pot draaide met haar nietszeggende antwoord op de vraag van de mensen van de oppositie euh ik dacht euh dat ik euh Eddy Merckx euh hoorde praten euh een zielig vertoon maar wees gerust de contra's komen wel terug naar de volgende gemeenteraad en met meer dan 200 man ondanks het slechte weer

 


Gast

#359

2015-03-25 16:09

Zeer zeker en ge hebt groot gelijk wij zullen er ook staan en met meer senioren zeker weten


Gast

#360

2015-03-25 18:41

Wally opgesloten in de jungel van gnd

Gast

#361 Re:

2015-03-25 21:24

#351: -  

 Kijk eens op een kaart waar putte en heist liggen. Kijk dan waar Mechelen ligt en de GND. Leg me dan eens uit waarom iemand van daar het in zijn hoofd zou halen om langs de GND te rijden. Dat zou zo'n omweg zijn  

Hebben jullie soms mensen tegengehouden in jullie straat om te vragen van waar ze komen of waar halen jullie dat ? Gewoon gokken denk ik om wat argumenten te hebben tegen zogezegd sluipverkeer. 


Gast

#362 Re:

2015-03-25 21:28

#351: -  

 Als je in die straat komt wonen, dan weet je dat daar verkeer langs komt. Dat is al altijd zo geweest. Als je daar niet tegen kunt, dan was je beter zelf in een andere stad gaan wonen. Zo simpel is dat ook. Als je geen betere argumenten hebt, dan zwijg je beter. 


Gast

#363 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-26 00:19

#357: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 UW HEBT GELIJK POST 357,


Gast

#364 Re:

2015-03-26 00:22

#358: een zeer ontevreden senior -  

Hoi ontevreden senoir, Ik leef met uw mee


Gast

#365 Re: Re: Re: Re:

2015-03-26 06:02

#349: - Re: Re: Re:  

 Jij bent de egoïst   In een democratie is het de meerderheid die aan het langste eind trekt .

Jij bent pro maar in de minderheid , de reacties in deze blog zeggen genoeg over wie pro wie anti is het is duidelijk .

Dus zonder te overdrijven je bent niet alleen een egoïst maar een zeer grote egoïst zelfs


Gast

#366 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-03-26 08:30

#356: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Waar blijf je nu met een antwoord.  Ik heb geantwoord (post 351) op de twee argumenten die je had in post 350 en ik zie geen reactie meer van jou.  Waren dat de enige argumenten die je had ?  Da's dan wel wat weinig om een hele buurt af te sluiten, vind je niet ?


Gast

#367 Re: Re:

2015-03-26 14:06

#362: - Re:  

 Kom zelf in mijn straat wonen,dan zal je het ondervinden hoe druk het verkeer was voor dit project.Men standpunt is en blijft : woon je niet in mijn omgeving dan moet je geen misbruik maken van onze straat als sluipweg. als het van mij afhing dan zou ik tolposten plaatsen voor mensen als jullie die sluipwegen gebruiken. inwoner klein nieuwendijk

ex bewoner

#368

2015-03-26 14:09

Sluipverkeer tegen gaan moet kunnen, snelheid verminderen ook maar een hele buurt "gijselen" is buiten proportie! Diegene die het voor het zeggen hadden in "Mechelen" zijn duidelijk betrokken partij en zeer egoïstisch. Zelfs niet met kennis van zaken voor een herinrichting van verkeersstromen. Hoe verklaar je anders dat je het verkeer vanuit richting SKW lootst via de Boerenkrijgstraat, die volop met nieuwbouw en jonge gezinnen (kinderen) in expansie is? Of hoopte men dat het verkeer uit SKW de Borgersteinlei zou nemen, dan waren ze er helemaal van af? Dat noem ik nu eens egoïsme of "niet voor mijn deur".


Gast

#369

2015-03-26 14:15

ik ben verschillende gepasserd in de boerenkrijgstraat en ik heb wel geteld 3 tot 4 auto's zien rijden in die straat meer niet,dus zo druk is het daar ook niet


Gast

#370

2015-03-26 14:50

BRICHT AAN MECHELSE STADBESTUUR : wij willen uw dringend vragen om de nieuwe situatie in de nekkerspoelwijk te herbekijken.Velen hebben nu enorme overlast gekregen en hebben zelf logistieke of financiele problemen door deze proefopstelling.Het is een democratie onwaardig dat enkelingen dat zich mogen uitspreken over een situatie waar andere onderlijden.


Gast

#371

2015-03-26 15:00

Ik vind dat schuld bij bart somers ligt,voor zijn flikken afdeling is er wel geld om uit te bereiden en meer flikken aanwerven om mensen het leven zuur maken met hun pesterijen.maar voor deze probleem van nekkerspoel wijk sluit hij zen ogen. somerke zou je beter de nato niet hier in mechelen vestiggen in plaats in brussel
een nuchter denkende mens !!!!

#372 Re:

2015-03-26 15:13

#351: -  

 antwoord op 351, dikke zever wie moet er hier verhuizen, die zuurpruimen van de knd die denken alleen aan zichzelf de dikke egoisten met al die groene kikkers met hun geitenwollen sokken en hun bakfiets laat het verkeer zich spreiden over de wijk en iedereen is kontent en anders rot op man dan komen er wel mensen wonen met een gezond verstand en een beetje meer respekt voor andere


Gast

#373 Re:

2015-03-26 15:14

#369: -  

 Dan moet u eens op de spitsuren komen zien !!!!!


Gast

#374 Re: Re: Re:

2015-03-26 15:54

#367: - Re: Re:  

 Ik ontken niet dat er veel verkeer is in jullie straat en dat je maatregelen kan nemen om sluipverkeer tegen te gaan.  Het probleem is dat jullie doen alsof iedereen die gebruik maakt van jullie straat uit een verre gemeente komt.  Je schrijft het zelf zo "woon je niet in mijn omgeving dan ..."

Ik woon op 300 meter van de GND.  Wel ik noem dat jouw omgeving en toch mag ik er bij jullie niet in.  Het probleem gaat nu zelfs verder dat het verkeer dat er bij jullie niet meer door mag, nu door onze straten komt. Wat vind je daar dan zelf van.  Da's de problemen niet oplossen maar ze verplaatsen.  Dan moet je niet verschieten dat er reactie komt tegen die plan.


Gast

#375 Re:

2015-03-26 16:03

#369: -  

 Ga eens op het spitsuur kijken maar wacht dan wel dat die verzakking op de GND hersteld is want nu kan er niemand door.  Misschien verklaart dat wel waarom er nu veel minder verkeer is. Daar had je nog niet aan gedacht zeker.