Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

Gast

#367 Re: Re:

2015-03-26 14:06

#362: - Re:  

Kom zelf in mijn straat wonen,dan zal je het ondervinden hoe druk het verkeer was voor dit project.Men standpunt is en blijft : woon je niet in mijn omgeving dan moet je geen misbruik maken van onze straat als sluipweg. als het van mij afhing dan zou ik tolposten plaatsen voor mensen als jullie die sluipwegen gebruiken. inwoner klein nieuwendijk

Reacties

Gast

#374 Re: Re: Re:

2015-03-26 15:54:17

#367: - Re: Re:  

Ik ontken niet dat er veel verkeer is in jullie straat en dat je maatregelen kan nemen om sluipverkeer tegen te gaan.  Het probleem is dat jullie doen alsof iedereen die gebruik maakt van jullie straat uit een verre gemeente komt.  Je schrijft het zelf zo "woon je niet in mijn omgeving dan ..."

Ik woon op 300 meter van de GND.  Wel ik noem dat jouw omgeving en toch mag ik er bij jullie niet in.  Het probleem gaat nu zelfs verder dat het verkeer dat er bij jullie niet meer door mag, nu door onze straten komt. Wat vind je daar dan zelf van.  Da's de problemen niet oplossen maar ze verplaatsen.  Dan moet je niet verschieten dat er reactie komt tegen die plan.