Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

buur

#441

2015-04-25 19:30

GND kan alleen maar blijven functioneren als deze (bovenlokale) verbindingsweg voor auto's, bussen EN fietsers in de twee richtingen als ALLE - ik herhaal - ALLE parkeerplaatsen geschrapt worden, en er een buurtparking wordt voorzien (zoals nu door voor het voorste stuk dus al gebeurd is). Ik denk dat dit het enige VEILIGE alternatief is.   De buurtwegen (dijkstein/pasbrug) krijgen dan niet al het extra verkeer te slikken. Kan het Actiecommitie en TIN hiermee akoord gaan?

Reacties


Gast

#442 Re:

2015-04-25 20:54:33

#441: buur -  

 Dat zou een oplossing kunnen zijn maar ik denk niet dat dat zal lukken. Wat met de ouderen, de minder validen of jonge gezinnen met een baby. Moeten die dan allemaal een paar honderd meter wandelen voor ze aan hun wagen geraken. Dat kan je ook niet maken vind ik.

Misschien de KND, caputsteenstraat en GND (tussen deze twee straten) enkel richting maken. Dan krijgen fietsers toch al meer ruimte. De wagens moeten dan de lus maar volgen. Misschien helpt dat wel tegen sluipverkeer en het maakt het toch wat veiliger. (Het is maar een idee)