steunenfeyenoord

Quoted post

Gast

2011-09-20 17:22

Prima initiatief. Als echte Feyenoord-supporter walg ik van al het geweld rondom de wedstrijden van Feyenoord. Al het geweld is voor mij reden om voorlopig af te zien van het bezoeken van wedstrijden. Dat kan niet de bedoeling zijn!

Ook keur ik sterk de hetze tegen Erik Gudde af. Overigens komt de hetze m.i. voort uit de FSV, aangezien de ongenuanceerde kritiek op de leiding (directie en RvC) rechtstreeks van de FSV afkomstig is, en zou het bestuur van FSV haar verantwoordelijkheid moeten nemen en in z'n geheel af moeten treden.

Het wordt tijd, dat bestuurders van gemeente en land en politie en justitie de verantwoordelijkheid nemen en een eind maken aan het geweld. De Voetbalwet geeft voldoende aanknopingspunten om deze raddraaiers van de straat te halen. Het kan niet zo zijn, dat degenen die een stadionverbod hebben gewoon actief deel kunnen nemen aan het rellen van onder andere afgelopen zaterdag!

Reacties

Gast

#4125 Re:

2011-09-20 17:25:29

#4122: -  

"Prima initiatief. Als echte Feyenoord-supporter walg ik van al het geweld rondom de wedstrijden van Feyenoord. Al het geweld is voor mij reden om voorlopig af te zien van het bezoeken van wedstrijden. Dat kan niet de bedoeling zijn!"

Hahaha, zie post 4110 droepie.