stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Quoted post

Gast

2015-09-08 13:58

Waarom hebben andere landen vluchtende mensen opgenomen in de Grote Oorlog en WO II? Hadden zij dat niet moeten doen? Hadden zij niet ook moeten zeggen: "eigen volk eerst"? Volgens jullie dus wel.

Reacties

Anonymous

#14 Re:

2015-09-08 16:46:44

#11: -  

Precies, maar dat is iedereen allang weer vergeten. Hoeveel Belgen hebben niet voor hun leven moeten vluchten naar Nederland in de jaren 1914-18? Hebben die Nederlanders toen ook massaal geroepen "eigen volk eerst" en ons Belgen terug over de grens gegooid? Gelukkig niet. Waarom willen wij dan nu die beesten zijn die dat wel doen?

bouviertje

#117 Re:

2015-09-18 18:09:32

#11: -  

omdat in de 2 oorlogen de mensen wisten dat de opgevangen vluchtelingen weer naar huis gingen. deze vluchtelingen blijven ook de alleenstaande mannen die naar hier gekomen zijn, wij moeten betalen, en betalen, en betalen. en hun rotzooi opkuisen, moeten wij leren leven met hun wetten? ik dacht het niet. Er wordt nu al gevreesd voor 4000 IS militanten tussen de vluchtelingen. Maar zoals gewoonlijk moet er hier eerst iets gebeuren zoals met de twin towers in Amerika voor men beseft wat er hier allemaal is binnen gekomen, en dan is het te laat. ik kan u zeggen ik ben geen moslim, en wil dat ook niet worden, maar binnen hier en een paar jaar zal er niet veel te kiezen zijn, dankzij ons vluchtelingen programma.