Sluit de grenzen!

Quoted post

Anonymous

#56 Re: Re: Re:

2015-09-08 23:28

#53: - Re: Re:  

Waarom gaat het bij jullie altijd om de islam? Het maakt niet uit wat het thema is, jullie slepen er altijd de islam met de haren bij. Waarom? Gebrek aan argumenten? Te weinig kennis van de werkelijke problematiek?

De vraag is hier al een paar keer gesteld: hebben die mensen minder nood omdat ze moslim zijn? Hoeven ze daarom niet te worden geholpen? Heeft een moslim geen recht op hulp? Antwoord is nog geen enkele keer gegeven. Te weinig argumenten voor een gedegen antwoord?

Normaal gesproken zou ik nu een vergelijking willen trekken naar de joden in de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw. Hadden die ook overal geweigerd moeten worden waarheen ze ook vluchten, omdat zíj toen de boemannen waren? (O wacht, ze werden op veel plekken ook geweigerd, zelfs na de Duitse capitulatie nog) Ik doe dat maar niet want dan komen jullie weer met de dooddoener van de "wet van Godwin". Nog zo'n voorbeeld van gebrek aan argumenten en dan dus maar weer dezelfde plaat afdraaien.

Reacties

Gast

#95 Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:10:55

#56: - Re: Re: Re:  

Die mensen moeten zeker worden geholpen, maar moet dat per se in Europa? Over een gebrek aan argumenten gesproken: de vergelijking met de Joden gaat volledig mank, maar dat ga ik u v erder niet uitleggen, aangezien u al precies denkt te weten waarover u praat. Voor het overige: zie mijn vorige antwoord.