Sluit de grenzen!

Quoted post

Gast

#94 Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:06

#54: - Re: Re: Re:  

Opvang kan in Saudi Arabië, Quatar, VAE. En die hebben ons geld helemaal niet nodig, ze zijn stinkend rijk. Voor het overige zijn echte vluchtelingen natuurlijk welkom, economische vluchtelingen niet, voorbeelden te over. Ik snap ze best, maar het zijn geen vluchtelingen die voor hun leven moeten vrezen. Italië, Malta, Spanje, Griekenland zijn niet de eerste veilige landen, doe uw huiswerk. Het geloof doet er inderdaad toe. Kunt u mij 1 islamitisch land opnoemen waar ze de rechten van de mens volledig onderschrijven, in woord en daad? Ik ook niet. Dus voordat u verder gaat raaskallen, zou ik u adviseren zich eens te verdiepen in de problematiek.

Reacties

Anonymous

#98 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 14:02:47

#94: - Re: Re: Re: Re:  Voor het overige zijn echte vluchtelingen natuurlijk welkom, economische vluchtelingen niet

Maar om te kunnen beoordelen of een vluchteling terechte motieven heeft, zul je de vluchteling eerst moeten toelaten en onderzoeken of zijn asielaanvraag terecht is. Dat gebeurt toch ook?

Wie verdiept zich niet in de problematiek? Jij, dus. Jij raaskalt, omdat je "veilige" landen ziet die er niet zijn. Het feit dat er nog veel te verbeteren is in islamitische landen is nu juist de reden waarom deze mensen vluchten naar andere oorden. Het geloof doet er helemaal niets toe. Je kunt en mag geen mensen hulp onthouden omdat ze een geloof belijden dat jij niet velen kunt. Daarmee, beste anoniempje, ZONDIG JIJ DUS TEGEN DE FUNDAMENTELE RECHTEN VAN DE MENS! Of is dat ook te moeilijk voor je?

Probeer je verstand te gebruiken voordat je anderen gaat uitschelden.