Sluit de grenzen!

Quoted post

Gast

2015-09-12 10:30

Weet je welke accounts er ook makkelijk tussen uit te plukken zijn? Zulke als die van jou, de enige echte trollen die zichzelf op god weet wat voor niveau menen te mogen plaatsen, maar ondertussen alleen maar petities vervuilen met hun loze praat. Waarom verwijt jij anderen dat ze geen argumenten hebben? Waar zijn die van jou dan? En maar beledigen, want met normaal redeneren kun je het niet halen.

Wat mij betreft zou je inderdaad ook eens mogen uitleggen hoe jij aan een twitteraccount kunt zien wat de nationaliteit en het geloof van de twitteraar zijn. Dat is toch wat jij beweert. Ik zie dat er namelijk nooit bij staan, maar jij weet dat allemaal. Nog knapper dus dan een raketgeleerde, zoals je zelf beweert. En jij hebt geen enkel account platgelegd, want dat kun jij niet eens. Alleen Twitter zelf kan een account blokkeren. Toch klop jij jezelf daarvoor op de borst. Loser!

Reacties

Gast

#275 Re:

2015-09-12 13:18:41

#273: -  

Lezen, daar kunt u misschien nog iets van opsteken. Voor het overige weet u helemaal niet wat ik wel en niet kan; u weet niet eens waar "Twitter zelf" zich fysiek bevindt. U zet de sluizen open en rent weg, zo rolt de goedmens. Mensen die wel hun land en cultuur willen behouden kunnen daarna het vuile werk opknappen.