stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Quoted post

JV

#100 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-16 19:58

#25: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Als je tussen de 2000 en de 10.000€ kunt betalen om dan nog een zeer gevaarlijke tocht over zee te maken, dan ben ik er zeker van dat de vluchtelingen een pak meer hebben dan onze oudjes, gehandicapten, daklozen en zelfs werkende mensen!

Ik verleen hulp aan Belgische mensen die het nodig hebben en aan dieren en dat zal mij NIEMAND ontzeggen. Ik ben voor eigen volk.

Waar zijn de moslimbroeders (oliesjeiks) om hun broeders te ondersteunen? Je hoort of ziet ze niet, maar aan mensen die alle dagen moeten gaan werken om hun kost te verdienen en waar er al heel veel moeten nijpen om rond te komen, gaan ze op het gemoed spelen om die dutskes van vluchtelingen toch maar te helpen.

En moest het je nu echt niet aanstaan wat hier allemaal geschreven wordt, wel beste, blijf dan gewoon weg hier. Dit is een site voor mensen die liever hun Belgische medemens steunen dan die dutskes van vluchtelingen.

Grtjs en hopelijk zul je nooit bezeikt worden door die sukkeltjes van vluchtelingen!

Reacties

Gast

#101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-16 20:10:33

#100: JV - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Hebben of hadden? Aangezien ze het hebben moeten betalen om te kunnen vluchten, hebben ze het dus niet meer. Zoudt gij niet alles geven voor uw lijfsbehoud?

Maakt u zich om mij geen zorgen, ik word al vaak genoeg "bezeikt" door de non-empathische medelander.