stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Quoted post

JV

#105 Re: Re:

2015-09-16 21:03

#78: - Re:  

Beste, Zoals ik zie ben Jij de Nederlanse taal perfect meester, proficiat, maar is het daarom nodig om iemand die een fout typt een (marginale) te noemen ook al typ je het niet in zoveel woorden?

Ik denk dat er meer marginalen rondlopen die perfect Nederlands kunnen dan mensen die het niet kunnen, want dat zijn mensen die denken dat ze met perfect Nederlands te typen, anderen kunnen domineren en kleineren.

Wat kom jij hier eigenlijk doen?

Dit is een site waar mensen een petitie tekenen die opkomen voor de arme Belgische medemens, U blijkbaar niet wat jou goed recht is, maar laat anderen die wel opkomen voor de arme Belgen hun ding doen.

Reacties

Gast

#108 Re: Re: Re:

2015-09-16 21:40:29

#105: JV - Re: Re:  

Waarom valt u iedereen aan op dezelfde onredelijke grond? Dit is een publieke site waar iedereen vrijelijk mag tekenen en/of zijn mening geven. Waarom denkt u dat alleen u dat recht beschoren is?

Er komen hier ook mensen, zie ik, die opkomen voor al hun arme medemensen. Gelukkig.

Blijft toch vreemd dat u beweert dat katholieken en moslims niet samengaan, maar vervolgens een hoofdzonde begaat en tegen de tien geboden zondigt. Hoe katholiek bent u dan? Waarom schermt u dan met een kwaliteit die niet toepasselijk is om u af te zetten tegen moslims?