Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#1048 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 11:50

#1045: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Volgens die logica ben ik dan de bron en niet de volkskrant want ik plak hem hier en de verantwoordelijkheid is voor mij. Wie zegt dat ik hem niet heb aangepast ?

Verder kon je deze rapporten wel inzien op de site.

Het lijkt me meer dan logische dat ze de rapporten niet in een artikel plaatsen vanwege de ruimte die dit in beslag neemt maar ze leggen wel uit wat hun bron is.

Maar je moet iets hebben om af te zeiken denk ik dan.

En anders als je nog steeds zo sceptisch blijft doe je zelf een wob verzoek en kun je het controleren dat is dus het mooie eraan als je officiële rapporten als bron gebruikt.

Kronkel kronkel 

Heb ik nu weer ergens een vorm fout gemaakt blij dat je zo op de inhoud Let. 

Reacties

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1051 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 11:57:00

#1048: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Jij wilt die rapporten hier aanhalen. Dan is het wel zo fraai als jij die rapporten hier presenteert. Zeker als je beweert je conclusie op die bronnen te baseren. En dat een WOB-verzoek zo eenvoudig uit voeren is. Ga je gang, zou ik zeggen.

"…maar ze leggen wel uit wat hun bron is." Grappig dat je het nu eindelijk zelf zegt. Jammer, dat je het dan nog steeds niet ziet.

Nee, je kunt de rapporten niet inzien op de site van de Volkskrant, althans niet via een link bij dat artikel. Waarom wil je daarover liegen? Iedereen kan die pagina toch oproepen? Link


Anonymous

#1054 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:05:26

 

 Oké, dus de rapporten van het COA zijn volkomen geloofwaardig. De officiële rapporten van het CBS, Interpol, de overheid, om er maar een paar te noemen, zijn dat niet? Of zijn we nu weer terug bij de selectieve geloofwaardigheid?