Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1051 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 11:57

#1048: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Jij wilt die rapporten hier aanhalen. Dan is het wel zo fraai als jij die rapporten hier presenteert. Zeker als je beweert je conclusie op die bronnen te baseren. En dat een WOB-verzoek zo eenvoudig uit voeren is. Ga je gang, zou ik zeggen.

"…maar ze leggen wel uit wat hun bron is." Grappig dat je het nu eindelijk zelf zegt. Jammer, dat je het dan nog steeds niet ziet.

Nee, je kunt de rapporten niet inzien op de site van de Volkskrant, althans niet via een link bij dat artikel. Waarom wil je daarover liegen? Iedereen kan die pagina toch oproepen? Link

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1052 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 11:58

#1050: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dan hebben we hetzelfde woordenboek.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1053 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:00

#1049: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hij kan kiezen om ergens anders naartoe te gaan, ja, dat klopt. maar is het daar anders? Worden vluchtelingen in Duitsland, Zweden of Frankrijk in een villa per gezin opgevangen? Over Turkije en Griekenland zwijg ik maar helemaal, want daar lijkt me dat zeker niet het geval.


Anonymous

#1054 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:05

 

 Oké, dus de rapporten van het COA zijn volkomen geloofwaardig. De officiële rapporten van het CBS, Interpol, de overheid, om er maar een paar te noemen, zijn dat niet? Of zijn we nu weer terug bij de selectieve geloofwaardigheid?

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1055 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:06


Gast

#1056 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:07

#1051: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Maar je kunt ze Googlen je snapt dus nog steeds niet wat een wob verzoek is. En dat ik alles hap en klaar aan je moet voeren is echt irritant. Wat kaart jij dan aan helemaal niks en waar zijn jouw bronnen? Nergens. Voordat je weer verder gaat met azijnzeiken.

En fijn voor die nuance van althans niet bij dit artikel. Dit was ook oorspronkelijke een krantenartikel. Ik weet niet hoe vaak jij de krant leest? Niet zo vaak schat ik want dan wist je dat ze daar geen links in plaatsen.

Ik vind knippen plakken hier vet irritant via de mobiel dus om elke keer zoveel moeite doen voor mensen zoals jullie vind ik wel een btje erg van mijzelf. 

En overduidelijk ben je het Internet de meester je hele argumentatie is gebaseerd op Google, het niks zeker kunnen weten en het "de Nederlanders ook".

Dus waarom moet ik het voor je doen doe het zelf luie donder 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1057 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:14

#1056: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat heeft het ermee te maken of ik wel of niet snap wat de wet openbaarheid bestuur is?

Als je ze zo gemakkelijk kunt googelen, die rapporten, waarom heb je die dan niet hier geplakt? Of tenminste links er naartoe?

O nee, worden er nooit links geplaatst in krantenartikelen? Dan ben jij het die nooit online kranten leest. Als ik hier een artikel citeer, dan moet ik handenvol links verwijderen, omdat deze site er maar maximaal drie toelaat.

Als jij mij iets wilt laten zien, dan ja, moet jij dat doen. Of s dat ook weer "kromme logica"?

"En fijn voor die nuance van althans niet bij dit artikel." Heb je ook een Nederlandse versie van die zin?


Anonymous

#1058 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:17

#1056: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Voor iemand die niets aankaart, vind ik "Stop de opmars van EXTREEM RECHTS" toch wel ERG veel berichten hier plaatsen. Of ligt dat aan mij?


Gast

#1059 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:17

#1054: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hoe komt het cbs of de overheid dan aan getallen over vluchtelingen ? Toch niet van het COA hè ?

En Interpol wat je noemt staat echt bekend om zijn transparantie met de burgers .......

Lol

Jouw selectieve geloofwaardigheid.

Verder had je kunnen lezen in mijn bron dat de overheid het pas is gaan bijhouden na het incident van de zelfmoord in Rotterdam.  Toen heeft Nederland de Internationale gemeenschap over zich heen gekregen en hebben we maatregelen genomen zoals het bij houden van deze incidenten Door het COA. deze incidenten worden dan weer Door overheid gebruikt/gepresenteerd Aan de nationale en Internationale gemeenschap. Hier wordt het ineens stukken rosekleuriger.

Laat staan wat er allemaal in de azc is gebeurt voor die tijd en hoeveel incidenten buiten de boeken worden gehouden.

Lijkt mij dat het centraal opvang orgaan het beste weet wat er nu speelt bij de vluchtelingen en dus idd niet de overheid of Interpol. 

Of weet jij het weer beter ?

 


Gast

#1060 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:19

#1058: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ja en hoe triest is die stelling: stop extreem rechts

Lol 

Doe dan Red de vluchteling of stop islamitische staat.

volgens mij weet je niet zo goed wat nu het probleem is


Gast

#1061 Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:22

 #1026: - Re: Re: Re: Re: Je 

 onzin extreem rechts heeft niks in die aard gedaan en daar zijn ze nu bang voor? Echt Krim om extreem rechts met terroristen te vergelijken echt dom. En ja al jaren oorlog in Irak en Iran enz. Bemoei je ermee en je krijgt wraak. Logisch! En je denkt nog steeds dat ALLE vluchtelingen op de vlucht zijn??? Erg goed van vertrouwen ben je

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1062 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:22

#1059: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat in het artikel staat heb ik zelf kunnen lezen. Het gaat om de conclusie die jij uit het artikel trekt en erboven zet. Dat is jouw inbreng. Niet het artikel, dat is de inbreng van de heren Feenstra en Hermans.

Jouw selectieve geloofwaardigheid weerspiegelt zich on het feit dat jij elke snipper van informatie die gebruikt kan worden tegen de vluchtelingenopvang kritiekloos voor waar aanneemt, zonder dat de herkomst van die informatie ertoe doet. Als er informatie beschikbaar is die zich voor de vluchtelingenopvang uitspreekt, dan liegen die bronnen, ook al zijn het dezelfde bronnen die je in het eerste geval kritiekloos accepteert. Dat, beste makker, is "selectieve geloofwaardigheid".

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1063 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:27

#1061: - Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Heb jij het nieuws gevolgd in de laatste paar maanden? Heb je gehoord hoeveel weerstand er is tegen de vluchtelingenopvang, wat de vluchtelingen allemaal verweten wordt, welke incidenten er al zijn geweest gericht tegen vluchtelingen en opvangcentra?

Hier, op deze site, heb ik dat al dagelijks gehoord, van angstkreten tot regelrechte bedreigingen. Wraakacties kunnen dus niet worden uitgesloten.

En het gaat niet om mijn vertrouwen, maar om dat van de NCTV. Staat er toch verdomd duidelijk.


Gast

#1064 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:28

#1057: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Type in op Google rapporten wob COA en klaar.

Als je er te lui voor bent hou ik op met je te praten jij hebt het meer over mij en wat ik moet doen of wat ik denk of wat ik wilde zegge dan dat je het over de inhoud hebt.

Ik heb je in alle eerlijkheid aangegeven dat ik dit te lastig vindt om te doen. Mocht je nu echt serieus zijn dan was het een ander verhaal. Maar  naar mijn idee ben je alleen maar reactie uit aan het lokken. En om hier iedere keer zoveel moeite voor te doen (mijn mening) vind ik het echt niet waard. Dan krijg ik 5 minuten later weer iets van dat de vorm fout is en heb ik liggen klooien voor niks. Je gaat nergens serieus op in

Kijk maar naar wat er is gebeurt naar aanleiding van die ene bron die ik hier heb neergezet.

Niet de moeite waard


Anonymous

#1065 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:28

#1061: - Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Ja, vluchtelingen zijn op de vlucht. Anders zijn het geen vluchtelingen. Logisch toch?


Gast

#1066 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:30

#1062: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Huh ?  Kun jè dit je moeder uitleggen ?

En kap met voor mij denken en praten.  Echt triest

#mario

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1067 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:33

#1064: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Jij wilde die rapporten hier aanhalen, jij plakt die hier niet, ergo: jij bent te lui.

Als jij die hier plakt, dan hoeft maar één persoon zich moeite doen , namelijk jij. Jij verwacht echter dat iedereen die wil volgen waar het over gaat maar moet gaan googelen en zelf moet gaan zoeken waar en of hij die rapporten kan vinden. Dat zijn hoeveel mensen die zich moeite moeten gaan doen voor jou?

Ik heb het niet over vormfouten, ik heb het voortdurend over de conclusie die jij boven dat geplakte artikel zette. Ik ben daar ook op ingegaan, maar daar heb jij het vervolgens nooit meer over. Jij blijft zeuren over "vormfouten".

Als jij zo graag wilt dat er een serieuze discussie plaatsvindt, beantwoord dan eens een keer een vraag en reageer eens een keer inhoudelijk op wat gezegd wordt.


Gast

#1068 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:34

#1063: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

Maar jij lijkt mij ook iemand van extreme aard waarom wil je dat anders monitoren ?

Het type dat bij "domrechts" de ramen in gaat gooien.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1069 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:35

#1066: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee, dat kan ik mijn moeder niet uitleggen, want die leeft niet meer, God hebbe haar ziel.

ik praat en denk niet voor je (eew, de gedachte alleen al), maar laat jou je selectiviteit zien.


Gast

#1070 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:37

#1067: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Doe je het weer. het is een gesprek tussen jou nog zo n figuur en mij waarom haal met dik gedrukte letters er iedereen bij ? Laten we in het echt praten dan kan ik je tenminste in ie gezicht uit lachen als je weer meent te moeten denken of praten voor een ander.

 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1071

2015-11-14 12:37

IS eist verantwoordelijkheid aanslagen op

VANDAAG, 10:41
 

Islamitische Staat heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslagen in Parijs. In een verklaring stelt de terreurbeweging dat acht "soldaten van het kalifaat" met wapengordels "de minutieus geplande" aanvallen hebben uitgevoerd.

De aanslagen waren gericht op het Stade de France, omdat daar president Hollande aanwezig was, die IS aanduidt als "de imbeciel van Frankrijk". Met de aanslag op de bezoekers van een rockconcert in theater Bataclan wilde IS honderden "afgodsdienaren op een feest van de perversiteit" treffen. 

IS waarschuwt dat Frankrijk "en andere landen die op hetzelfde spoor zitten" het doelwit van IS blijven. De aanslagen in Parijs worden "het begin van de storm" genoemd.      

"Ce qui s'est produit hier est un acte de guerre et, face à cela, le pays doit prendre les décisions appropriées" #DirectPR

— Élysée (@Elysee) November 14, 2015

Eerder zei de Franse president François Hollande na crisisberaad met zijn regeringsploeg en de veiligheidsdiensten al dat IS achter de de aanslagen in Parijs zat. Op het lichaam van een van de gedode terroristen is een Syrisch paspoort gevonden.

De terreurdaden zijn in het buitenland gepland en voorbereid, met hulp van handlangers in Frankrijk, maakte de president bekend in een verklaring voor de televisie. Hij noemde de aanslagen "een oorlogsdaad", waarop het land "passend" moet reageren. 

IS waarschuwt in een video op internet Frankrijk voor meer aanslagen. "Frankrijk zal geen vrede kennen zolang de bombardementen op IS-doelen in Syrië en Irak voortduren", is de boodschap op de ongedateerde video.

Oproep

Op de video die is uitgebracht door de communicatieafdeling van IS worden Franse moslims opgeroepen aanslagen in Frankrijk te plegen als ze niet in staat zijn om mee te vechten met IS in Syrië.

 "Zo lang jullie blijven bombarderen, zul je niet in vrede leven. Je zult niet eens naar de markt durven gaan", zegt een Arabisch sprekende strijder op de video. Ook zegt hij dat strijders voedsel en water kunnen vergiftigen.

Frankrijk doet mee met de internationale coalitie die luchtaanvallen uitvoert op stellingen van IS in Irak en Syrië.   

Bij de aanslagen in Parijs vielen 127 doden en ruim tweehonderd gewonden. President Hollande heeft drie dagen van nationale rouw aangekondigd. Maandag spreekt hij de Assemblée, het Franse parlement toe, in een buitengewone zitting.   

 

Bron

 

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1072 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-11-14 12:43

#1070: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dit is een publieke site. Die kan en mag door iedereen onbeperkt gelezen worden. Om te kunnen volgen waar jij het over hebt moeten tenminste "Anonymous" en ik ons allebei moeite doen om de rapporten te vinden waar jij conclusies uit trekt. Dat zijn twee personen die zich moeite moeten doen om jou te kunnen volgen. Wie weet hoeveel meer mensen er nog zijn gïenteresserd in deze opmerkingen? Die zullen elk voor zich diezlefde moeite moeten doen, alleen omdat jij het te lastig vindt om hier ets te plakken. Viel met het Volskkrant-artikel toch nog wel mee, is gebleken, dus in plaats van dat artikel had je ook meteen de rapporten kunnen plakken of tenminste een link er naartoe. Was evenveel meoite geweest.

Maar ondertussen blijf je evengoed daarover doorzagen, maar ga je inhoudelijk nog steeds nergens op in. Dat is geen gesprek en zal op deze wijze nooit een gesprek worden.

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1073 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 12:46

#1068: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Wie monitort wat? Wie vult er nu in wie wat doet en denkt?


Gast

#1074 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:07

#1063: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 ja en op het nieuws word idd breed uit gemeten wat "extreem rechts" doet. En ja daar zijn bedreigingen en incidenten geweest, maar niks in de aard van wat gisteren is gebeurd. En vluchtelingen vluchten voor de oorlog en mensen uit andere landen en economische vluchtelingen maken daar graag gebruik van

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1075 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je

2015-11-14 13:13

#1074: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je 

 Afgezien van jou heeft ook niemand het gehad over wraakacties hier" in de aard van wat gisteren is gebeurd".

Economische vluchtelingen zijn voor jou mensen die zich in een restaurant of concertzaal zelf opblazen? Volgens mij is een economische vluchteling uit op een betere economische situatie dan hij voorheen had, dus op de vlucht voor zijn slechte economische situatie. Ook van die groep mensen zie ik het verband met IS niet.

Zodra blijkt dat een vluchteling hier is om economische redenen, dan mag hij zich hier vestigen als hij zichzelf kan bedruipen, Aanspraak maken op voorzieneingen voor asielzoekers kan hij niet. Is hij niet in staat zichzelf te bedruipen, dan wordt hij teruggestuurd. Had zo langzamerhand algemene kennis mogen zijn.