Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Anonymous

#1500

2015-11-17 18:37

Aanslagen Parijs: arrestaties net over grens bij Kerkrade

Redactie 1Limburg
Geplaatst opdinsdag 17 november 2015 - 13:38

Arrestaties Alsdorf: geen direct verband met Parijs

Persbureau ANP
Geplaatst opdinsdag 17 november 2015 - 17:59
 
 

Kijk, dat zijn nou de media. Die moet je dus vooral niet blindelings geloven. Doet er niet toe of die links of rechts, door het midden of langs de zijkant zijn, je moet je altijd afvragen of het wel zo is wat er geschreven wordt. Nooit op één enkele bron vertrouwen. Wees altijd kritisch.
 
Weet je nog hoeveel daders van de terroristische aanslagen in Parijs met de vluchtelingenstroom meegekomen waren? Zaterdag werd er al gesproken over twee Syrische paspoorten en één Egyptisch. Dat waren dus minstens drie asielzoekers.

Ondertussen is dat teruggebracht tot één vals Syrisch paspoort, waarvan men vermoedt dat dat juist door IS gebruikt wordt om de aandacht te vestigen op asielzoekers als daders. Niet in de laatste plaats vanwege het feit dat het paspoort in goede staat verkeert en men van de dader één losse vinger heeft gevonden.
 
De bovengenoemde arrestaties in Alsdorf worden door 1Limburg kort na de middag meteen gepresenteerd als behorende bij de aanslagen in Parijs. Datzelfde 1Limburg moet enkele uren later toegeven dat de arrestaties helemaal geen direct verband hebben met Parijs. Wedden dat er wel al mensen in Kerkrade en omstreken waren die zich zorgen gingen maken omdat het wel verdomd dichtbij kwam? Nou bedankt 1Limburg, voor het kweken van angst!

 

Reacties


Gast

#1502 Re:

2015-11-17 19:36:29

#1500: -  

 ja klopt heb ik gelezen van die als asielzoekers zijn gekomen. Kan me voorstellen dat IS ons dat wilt laten denken. Kan me ook voorstellen dat het opeens niet zo is volgens politiek, om rust te houden. Blijft moeilijk wat je moet vertrouwen