Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#2854 Domrechts ten voeten uit:

2015-12-10 10:22

Ik ben de laatste maanden extra alert op mensen die meningen verkondigen die niet gebaseerd zijn op feiten of op onderzoek. Feitenvrije opinies zijn nu ‘en vogue’. Het is een vorm van entertainment geworden. Op het moment dat ik deze woorden schrijf, wordt een kennis van mij op Twitter omcirkeld door wolven die hem proberen te verscheuren. 
 

Die roedel is opgehitst door een superwolf die - anoniem natuurlijk - een ‘analyse’ heeft geschreven waarin hij moeiteloos de rollen van aanklager en rechter combineert. 
De executie wordt overgelaten aan de meehuilende wolven. 
Dit zijn verschrikkelijke spektakels, omdat geen enkel onderscheid meer wordt gemaakt tussen feiten en veronderstellingen. Dit is iets van alle tijden, maar het is manifest geworden dankzij sociale media. […]

 

Bron

Reacties

Paul uit Brunssum

#2895 Re: Domrechts ten voeten uit:

2015-12-11 16:03:10

#2854: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Domrechts ten voeten uit: 

 Zo is het maar net, Stop de opmars van EXTREEM RECHTS, snoer domrechts maar de mond met feiten en onderbouwingen. Als die de feitenkennis niet hebben, of erger nog, er zich nog niet eens in WILLEN verdiepen zoals domrechts dat consequent aantoont, dan moet je je niet leegkotsen met leugens en vooroordelen en ophouden met dat inhoudsloos geroeptoeter.