geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

Gast

#796 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 09:40

#795: Echtniet - Re: Re: Re: Re: Re:  

ik zou het graag willen maar moet helaas werken, maar ga zeker kijken of iemand het namens mij kenbaar kan maken! Ja als er toen in het contract had gestaan dat er een azc zou komen hadden wij ons huis NOOIT maar dan ook nooit gekocht. Maar hier in Nederland kan blijkbaar alles... De mening van de Nederlanders telt niet.. We moeten alleen maar goed zijn voor de buitenlanders... En dan het idee dat er ook zoveel Nederlanders zijn die hulp nodig hebben... Laten we hen eerst helpen!! Niet dat ik het niet erg vind dat er mensen zijn die moeten vluchten... Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die 'echt' moeten vluchten uit oorlogsgebieden! Maar van die 1500 zullen dat er maar een paar zijn.. Dat zou zeker geen probleem zijn geweest! Maar dit kan niet.

Reacties

Echtniet

#799 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 10:06:21

#796: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Goed dat je werkt, misschien de belasting iets verhogen zodat we onze goudzoekers iets meer kunnen geven.

20% zijn echte vluchtelingen, de rest economische vluchtelingen.

Niemand is tegen opvang, wel tegen grootschalige opvang.

Als iedere gemeente er ca 40 opneemt is er niets aan de hand en was deze discussie niet nodig.

Heb begrepen dat dorpsbelangen niet instemt en om uitstel gaat vragen morgen.

Gast

#803 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-12-15 10:28:06

#796: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Hoeveel Nederlanders ken jij die moeten rennen voor hun leven, omdat de bommen letterlijk op hun hoofd vallen en de kogels letterlijk om hun oren vliegen? Holleeder tellen we even niet mee.

Bij wie de nood het hoogst is, moet de hulp het eerst komen. En het is echt niet zo, dat de behoeftige Nederlanders nu naar achteren in de rij schuiven.

Ik nodig je uit voor een reis naar Syrië. Kun je met je eigen ogen zien of er maar "een paar" mensen hoeven te vluchten.

Syrische weelde