Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#3151

2015-12-31 15:36

Daar zal hij nooit antwoord op geven, omdat hij er geen antwoord op kan geven. Want dat staat namelijk helemaal nergens. Maar zo voert dat volk toch altijd een discussie? Zogenaamde argumenten verzinnen ze ter plekke of nemen ze over van de propagandablogjes die ze massaal lezen en als je ze vraagt om uit t leggen wat ze nou eigenlijk bedoelen, dan draaien ze er wat om heen of draaien gewoon de boel om. Maar een concreet antwoord krijg je nooit. Ze hebben geen geldige argumenten en dat weten ze verdomd goed. Daarom liegen ze en verzinnen ze gewoon maar wat onzin bij elkaar. Wilders doet toch ook niet anders met zijn gefantaseerde rapportjes en onderzoeken. Er is nog niet één enkele 'feit' rechtovereind blijven staan; ze zijn stuk voor stuk ontmaskerd als onjuist of zelfs gelogen. Henk en Ingrid zijn toch te moe om na te gaan of dat wel klopt, dus de trappen er wel in. Maar de rest van Nederland, de overgrote meerderheid, wordt gelukkig steeds meer wakker en prikt door die opgeblazen onzin van een Wilders en consorten heen.

Neem die onzin met die koi karper laatst. Hebben ze ook mee geprobeerd om een storm van verontwaardiging mee los te krijgen. Hier zelfs nog, #2907.  Hebben ze ook een strompje mee losgemaakt, maar dan alleen op hun eigen blogjes en facebookpagina's. Wakker Nederland heeft er even smakelijk om gelachen en zich vervolgens plaatsvervangend geschaamd voor die dolle honden die zich 'vaderlandslievend' en ieder ander 'landverrader' noemen. Volgens mij ben je pas een echte landverrader als je meent met leugens en bedrog het volk iets wijs te moeten maken om zelf aan de macht te komen. Ook dat weet de bruine horde maar al te goed, maar het klinkt beter als je de ander zo bestempelt, ook al is het onjuist en alleen maar bedoeld om je eigen achterbaksheid te maskeren.

Reacties


Gast

#3155 Re:

2015-12-31 17:07:18

#3151: -  

 Jij zegt dat wij liegen ? Dan pas ben je een landverrader ?

Lol

Je staat echt voor paal aardappel prik Door de leugens van wilders en "consorten" heen.

Ik zou zeggen prik eens Door je eigen leugens heen en loop niet de hele anti Wilders npo/wahabistische propaganda na te praten. Als IS hem dood wilt, doet die vast iets goed  kan ik van de rest niet zeggen

WNL heeft er om gelachen nou nou belangrijk om te weten  volgens mij worden er alweer langzaam opinies van andere booslims aangevoerd want, de geloof wilders niet argumenten zijn er weer.

Terwijl de meerderheid is nu voor Wilders en tegen meer vluchtelingen. Maar die mensen geloven in leugens de meerderheid van Nederland. Had je nou je alu hoedje nog op of hoe kom je aan die kennis.

Islam=gif mohammed=idioot koran=sprookjesboek

En dat met name moslims die hier werkeloos zijn ja kan wel 5 bevolkingsgroepen gaan benoemen maar komt toch neer op dat er 90% moslim van is. Dat als ze niet willen werken of inburgeren of tegen de kk Nederlanders zijn ze hier weg moeten. 

Gelijk heeft die en dat we ons nu laten overspoelen Door wave 2. 80% man. Ze kunnen ook met het vliegtuig gaan met het hele gezin is nog goedkoper en veiliger ook dan die tocht Door 6 landen en een oversteek. Maar dan kom je niet waar je wilt. 

Er zijn al krotten steden aan het onstaan zoals bij calais in Frankrijk wat gewoon erg is die vluchtelingen daar willen ook niet meer weg. kleine stad met die parasieten allemaal in de leeftijd 20 tot 30 hele dag niks doen. De politie komt er niet in is een no go zone. En dit is niet de enige plek. Terwijl het is niet nodig mja wat boeit hun dat als ze een gebied verpauperen. Nul komma nul nada respect. De kampen in Turkije zijn aantoonbaar beter. Maar ze zoeken allemaal het geluk in Engeland of Duitsland. Terwijl het allang veilig is in Turkije. Gelukzoekers. Van Turkije krijgen ze niks en werk vinden ze niet. Dan maar verder naar een plek waar ik nog steeds geen werk vind maar wel geld krijg : Engeland Duitsland België Nederland 

Dat is egoïstisch 


Gast

#3158 Re:

2015-12-31 17:24:38

#3151: -  

 #2920, #2928 #2978 zegt mij genoeg waarvan #2920 duidelijk ik heb me toch maar de moeite genomen