Steun Jitse Akse
Quoted post
Gast |
#12816 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-28 18:20#12812: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mijn vraag was, heb jij die teksten geschreven, dat je het niet eens bent met deze petitie is mij wel duidelijk. Ik zag trouwens dat "found you", ook bij iemand anders opduiken en dat heet geen stalken? Lekker fris, doet mij aan de DDR denken, hoe democratisch is dat. Ik lees de commentaren, omdat ik geinteresseerd in de mening van mensen, ook al houden zij er een andere op na. Ik ben het er wel of niet mee eens, maar je kunt altijd iets leren. Jij hebt een andere mening oke', maar de manier waarop je reageert naar anderen toe, verdient niet de hoofdprijs Negatieve sneren uitdelen, hoe improductief is dat, sociale vaardigheden zijn op deze manier ook niet om over naar huis te schrijven. Verdraagzaamheid prediken en het zelf niet kunnen opbrengen? Je komt hier geen steun komt betuigen, wat kom je dan wel doen? Mensen tot op het hatelijke af kritiek toevoegen en "volgen", dat vind jij normaal? Kritiek is op zich geen probleem, maar denk je dat jouw punt ,op deze manier op een vruchtbare manier overkomt? Oke, het is mij wel duidelijk, je bent een Trol. Het enige wat jij wil, is jouw standpunt en verder niks. Wat bereik je ermee? Einde bericht. |
Reacties
Gast |
#12817 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-28 18:55:58#12816: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En toen heb ik jou uitgelegd dat ik niet de enige ben die deze petitie een belachelijk idee vind en dat blijkt uit het feit dat her en der tegengeluiden opduiken, van mij en van anderen. Niet geheel verwonderlijk, zo heb ik je ook nog uitgelegd, omdat het overgrote merendeel van de Nederlandse bevolking deze petitie niet heeft getekend en niet zal tekenen. Wie heeft het over verdraagzaamheid? Ik geef weerwoord, jij noemt dat "sneren". Ik laat een andere kant van de medaille zien, jij noemt dat "kritiek op het hatelijke af". Ik laat mensen zien waar hun denkfouten zijn, jij noemt mij een "trol", jij beschuldigt mij van stalking, jij beschuldigt mij ervan mensen "moordenaar" te noemen. En jij durft het woord "verdraagzaamheid" in de mond te nemen? Het enige dat duidelijk is, is dat jij hier geen "andere mening" duldt. Jij wilt alleen bevestiging van je eigen mening en verder niets. Iedereen die op welke wijze dan ook de tunnelvisies die hier verwoord worden (laten we eerlijk wezen) van tegenspraak voorziet, wordt door jou (en anderen, waarschijnlijk) op een persoonlijke wijze aangevallen. Ik kan niet voor anderen spreken (ook daarin verschillen jij en ik dus), maar ik hoef niets te "bereiken met mijn standpunt". Ik laat de lezer de keuze tussen meerdere zienswijzen. Vrijheid van meningsuiting bestaat alleen dan als mensen hun eigen mening mogen vormen, weet je wel. |
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1390 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
337 Gemaakt: 2024-12-21
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
218 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
187 Gemaakt: 2024-12-22
Respecteer de euthanasiewet
7807 Gemaakt: 2024-11-02
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5558 Gemaakt: 2024-11-15
Pumptrack in joure
128 Gemaakt: 2024-12-19
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
645 Gemaakt: 2024-12-11
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15540 Gemaakt: 2024-01-31
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65278 Gemaakt: 2023-01-17
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
155 Gemaakt: 2024-12-10
Kingsland Waardamme moet Blijven!
382 Gemaakt: 2024-11-29
Laat chinastraat leven!
5432 Gemaakt: 2024-11-26
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5928 Gemaakt: 2024-11-10
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Voor een landelijk vuurwerkverbod
16 Gemaakt: 2024-12-25
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22377 Gemaakt: 2020-06-30
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1766 Gemaakt: 2024-10-23
Verkeersveiligheid Groot Zonnehoeve
106 Gemaakt: 2024-12-10