Zonnepanelenproces

Quoted post

Gast

2016-03-20 14:04

Dat de overheid premies geeft voor zonnepanelen om een bepaald (milieu vriendelijker) gedrag aan te moedigen, daar heb ik geen probleem mee.

Maar als men dan later het factuur voor al die uitgereikte premies wil doorschuiven naar de gewone werkende mens, die het zich niet kan veroorloven om zonnepanelen te laten plaatsen, en dus niets kon winnen met die premies, maar dan uiteindelijk de kosten mag dragen dat is totaal ongepast en ongehoord.

Zelf heb ik een gezin met 3 kinderen. Vroeger (10 jaar geleden) konden wij nog sparen. En nu kunnen we amper nog de eindjes aan elkaar knopen. En dan zouden wij nog moeten opdraaien voor de premies die men heeft gegeven aan kapitaal krachtige mensen ? Ik denk het niet.

Men heeft de gewone werkende mens ondertussen meer dan genoeg uitgemolken. De dag dat ik mijn kinderen niet meer kan geven wat ze nodig hebben, is de dag dat ik voor een 'revolutie' pleit. Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen, maar de laatste jaren zijn de lonen hetzelfde gebleven (of zelfs gedaald - n.a.v. bankencrisis), en de kosten zijn maar liefst met 28% gestegen (gas, elektriciteit, voeding, kleding, brandstof, . . .).

Het is meer dan genoeg geweest !!!

Reacties

Gast

#868 Re:

2016-03-21 14:55:23

#866: -  

Je bent dan ook een onderdaan,geen vrije mens:dat denk je enkel door indoctrinatie.