Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Ad

#1952 Re:

2012-01-03 17:32

#1947: Seghwaert -

Laat die moslims toch eens met rust en laat ze gewoon hun moskee bouwen. De Roggeakker is daar een uitstekende lokatie voor.

Reacties

Seghwaert

#1953 Re: Re:

2012-01-03 19:25:47

#1952: Ad - Re:

Ik mag toch zeker de SIPPERS wel een goed , strijdbaar en succesvol 2012 toewensen?

De klokkenluider

#1956 Re: Re:

2012-01-04 01:23:38

DINGDONG AD! Wake up call!

Gast

#1957 Re: Re:

2012-01-04 10:39:16

Beste Ad, Ongetwijfeld behoort u tot de 20 procent (volgens poll van het Streekblad) Zoetermeerders die er geen moeite mee hebben dat onze wijk binnen een aantal jaren op een willekeurige wijk in Den Haag of de andere grote steden gaat lijken. Er blijft nog 80 procent van de Zoetermeerse bevolking over die niet tegen moslims of geloof zijn, maar wel tegen de opkomst van de hiermee samenhangende overheersende middeleeuwse cultuur, alsmede de komst van de moskee, de daarmee samenhangende overlast, onveiligheid, verkeers- en parkeerdruk, de mislukte integratie enz. Ik wens u , alle Sippers en Zoetermeerders een goed en strijdbaar 2012.

blije buurman

#1958 Re: Re:

2012-01-04 21:12:57

Hallo Ad, u bent ongetwijfeld nooit geweest in de navolgende wijken, Den-Haag --> Morgenstond, Moerwijk, Schilderswijk, Bouwlust, Laakkwartier, Transvaal, Hollands Spoor, Bezuidenhout, Mariahoeve of Rotterdam --> Bloemhof, Spangen, Feyenoord, Crooswijck, Oude Noorden, Nieuwe Westen, De Kaap pffffffffffffffff  en nog een zooi wijken, ik kan er niets aan doen dat meer dan 55% van Rotterdam allochtoon is. Voordat u begint te koeren dat ik de allochtonen weer de schuld geef. JA doe ik. Maar niet alle allochtonen zijn de as van het kwaad. Dat is eigenlijk maar één groep. De achterlijke individuen welke zich aan het wetboek van 1400 jaar geleden houden. Leest u het nog een keer, wellicht kunt u niet helemaal goed lezen of bijziend dus...1400 jaar geleden!!!! En wat daar allemaal in staat? Succes met lezen. U kunt het ook simpeler voor uzelf houden. Rij de wijken eens door ...en dat zijn ze niet eens allemaal. En waar wordt dit wetboek gepropangeerd? In de Moskee!

Slaap en droom verder Ad