Edwin mag niet uit gtst

Quoted post

Goed idee lees ff ook de kleine letters, voor de oprichtster van de petitie

2012-01-24 23:56

Het klopt Wat andere zeggen kwa er z'n er meer dood gegaan,
Maar bij Edwin is dat een heel ander verhaal,
Hij heeft iets betekend voor de jongeren die niet uit de kast durfde te komen,
En voor alle homo's, het verhaal maakt het voor iedereen veel toegankelijker geworden het homo z'n en daar voor uit durven te komen,
Heel veel mensen kijken het en leren er zo van toch dichtbij ermee om te gaan,
Heel mooi van Edwin en Lucas!!!

Het klopt ook dat het 2 maanden van te voren wordt opgenomen.
Maar hier een mooi script:
ALS ANTON NOU STIEKEM EDWIN OP EEN PLAATS VERBERGT EN EEN MEDICIJN ONTWIKKELT EN DAN LUKT DAT NA TWEE/DRIE MAANDEN EN DAN ONTWAAKT EDWIN WEER,

Dat Jan dan doet hij dag in het geheim, want nu z'n ze 2 maanden verder met filmen en als ze nu gaan schrijven kan dat en dan laten ze het zien dat Anton daarmee bezig is, en dat ze dat nooit eerder hadden laten zien dat Anton daarmee bezig was. Want Anton had het serum toch ingespoten in Edwin en dat dat da. Wel werkte maat dat er nog een medicijn bij moet om hem te ontwaken.

Ik zag dat hè de petitie ging opsturen maar hoelang wacht je daarmee? Want volgens mij komt het nu pas op gang,
En dat je ideeën mee gaat sturen Miss dit een toch een idee?

Reacties

Bericht van de oprichters van deze petitie

#569 Re:

2012-01-25 00:11:06

#553: Goed idee lees ff ook de kleine letters, voor de oprichtster van de petitie -

We willen deze week (nu leeft het verhaal van Edwin o.a. door zijn aanstaande begrafenis nog heel erg) zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen, aan het einde van de week word alles doorgezet naar de redactie :)

Gast

#576 Re:

2012-01-25 00:24:34

#553: Goed idee lees ff ook de kleine letters, voor de oprichtster van de petitie -

idd dat verhaal van anton las ik ook al ergens anders, dat is best een goed idee.

edwin is anders dan de andere karakters. hij heeft echt iets betekend voor nederland! Iets bijzonders wat niet eerder in gtst gebeurd, en nu laten ze hem zomaar dood gaan? Dat kan echt niet!