Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#1559 Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin.

2012-01-26 15:35

uit caspers bericht van de makers:

Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin.

daar lees ik in dat alles mogelijk is, dus ook dat raynor weer terug kan komen. =)

Maar alsjeblieft niet als Edwin. Begrijp me niet verkeerd, vond edwin tof, maar ik hou niet van verhaallijnen waarin doden weer terug keren. dood = dood. Niks droom (dat dalles het al eens deed, wil niet zeggen dat het nog eens moet) of zo iets raas dat ie helemaal niet echt dood was of zo.. (als is die verzonnen verhaallijn een paar bladzijdes terug wel leuk gevonden.. een compliment ervoor..) maar gewoon een nieuw karakter. Mij lijkt het dan het leuks als ie zelf niets weet van alles en iedereen en maar niet begrijpt waarom iedereen toch zo hoteldebotel van hem is of raar doet. Zoiets als dat stukje met die zwerver wat ik ergens las een een paar bladzijdes terug. Dus niet als tweelingbroer.. Tenzij Bianca en/of Anton hem gaan zoeken om over het verdriet heen te komen... Hmm... moet vast gaan lukken er iets van te breien...

Reacties


Gast

#1561 Re: Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin.

2012-01-26 15:42:41

#1559: - Het lijkt ons op dit moment uitgesloten dat Raynor terug kan keren in de rol van Edwin.

dat is juist niet goed, dan zoeken ze wel een ander acteur als er een nieuwe komt, wij willen gewoon edwin terug.