Edwin mag niet uit gtst

Quoted post


Gast

#2126

2012-01-28 13:56

#2107: Edwin-fan -

Precies, ik ben ook moeder van twee kinderen.

In het eerste begin, toen Lucas erin kwam, vond hem even later al een natuur talent.

En later komt daar Edwin bij, je moet altijd eerst wennen aan een nieuw persoon, maar wat heeft Edwin een mooie rol

tegenover Lucas neegezet.

Zo gevoelig, en door alle ervaringen heen, die ze met elkaar hadden beleefd, hoopte je inderdaad, dat door

de virus die in Meerdik was, wat ik zo en zo, wel een bizar tafereel vond, maar dat vind ik van meerdere onderwerpen

die geweest zijn. dat ze eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk gelukkig werden. en waarom.

gewoon, om de heerlijke lach van Lucas en Edwin voor je zien, dat ze met zoveel strijd , aan de kijkers konden laten zien, kijk dit doen we nu met z,n twee. maar daar zie je nu niets meer van.Alle afleveringen die je nu gevolgd hebt, zijn voor niets.

Laat de schrijver van GTST zich daar eens mee bezig houden, iedereen wachte op het moment dat ze weer samen zouden zijn

Nee je ziet Lucas gaan drinken, krijgen we weer een alcoholprobleem, dus geen goede tijden meer, ja Sjoerd en RIkki '

hebben straks door het verdriet Bram weer terug, maar dat doet ons dan niet zoveel, wel dat ik Sjoerd ook een leuke acteur vind, maar hij is nu alleen, het is zo leeg.

En dat niet alleen. wat voor de thuiskijkers voor de buis, ook eens een goed gevoel zou hebben gegeven, Er is al genoeg rottigheid.

Ik had al een idee, dat Edwin op de kist moest kloppen, hij toch niet dood was, maar in coma, foutje van het ziekenhuis.Ziekenhuis fouten bestaan wel zeker, dat had geloofwaardiger overgekomen.

Maar goed, dat gaat niet lukken, en inderdaad, dan maar met z,n allen geen GTST kijken, je hebt toch uitzending gemist.

Maar Edwin moet terug komen, dan maar in een persoon, die heel veel op hem lijkt, een miniscule verandering.

Dat gaan we eisen.

Het is inderdaad zo dat er nu een aantal mee doen, waarvan je zegt, niks aan, het gedoe met Maxime en Ludo heel saai

En anders schrijven we de schrijver van GTST eruit

 

 

Reacties


Gast

#2133 Re:

2012-01-28 15:06:22

#2126: -

ook een oplossing hahaha.

Jongens de handtekeningen staan een beetje stil en we willen toch echt die 5000 gaan halen hoor, dus doorspammen met z'n allen...