Drielse Kermis privatiseren NEE!!

Quoted post

schausteller

#318 HET EINDE IS IN ZICHT!!!!!!!

2012-03-13 16:14

Het einde is in zicht en dan bedoel ik niet de discussie die het privatiseren op gang heeft gebracht maar de Drielse kermis zelf.

Na zonder een goed aanbestedingsbeleid gevolgd te hebben en zonder enig overleg had Dhr Smits al een deal gesloten met Te Duursma en dacht zo daar hoeven wij lekker niks meer aan te doen van die kermis hebben we ook geen last meer, nou dat viel even vies tegen eerst nog even zo diep door het stof in de gemeenteraadsvergadering eind januari waar hij nu nog een droge strot van zou moeten hebben maar vervolgens zonder enige voor aankondiging en zonder dat het op de agenda staat tijdens de volgende raadsvergadering toch even over een hele hoge schadeclaim beginnen.
Er was toch allen intentie verklaring die al niet geldig meer was omdat het nog maar over 4 dagen ging en niet meer over 5. Dat zou zoveel toch niet gaan kosten.
Nee nu was er al een overeenkomst al dan niet op papier (mondeling is ook rechtsgeldig) waardoor naar het schijnt rond de €50.000 geclaimd zou worden ivm derving van inkomsten door Te Duursma als de gemeente het contract ontbind, dit terwijl Te Duursma nog wel de stroom zou mogen verzorgen (waarschijnlijk de grootste bron van inkomsten).

Kun je dus nagaan wat Te Duursma gaat verdienen aan de kermis want lijkt mij sterk dat je meer kunt claimen dan wat je zou kunnen verliezen. Of te wel alleen voor het organiseren zou TE DUURsma alleen al een claim van €50.000 euro indienen en dan nog wel de stroomvoorziening mogen doen.

En wie mogen dat betalen idd de bezoekers van de drielse kermis wat al begint met een verhoging van 50% van de ritprijzen.

Bovendien zijn van de 27 oude exploitanten nog maar 7 exploitanten welkom op de drielse kermis en het zal u niet verbazen dat deze allemaal een band hebben met Te DUURsma.

Dus helaas zullen er 20 oude exploitanten uw kinderen of uwzelf niet meer kunnen vermaken op de mooiste en meest traditievolle kermis van de regio.

De oude exploitanten voelden zich erg gesteund door alle reacties uit kerkdriel en waren dan ook erg blij met de genomen beslissing eind januari in de gemeenteraads vergadering, nu lijkt het mij een mooi gebaar om dit jaar de kermis dan ook zoveel mogelijk te boycotten en lekker met zijn allen de kroeg in te duiken en er daar maar een soort van zomer carnaval van te maken, de horeca heeft haar nek goed uitgestoken en die hoeven hun topweek niet kapot te laten maken door een paar geldwolven. Maar laten we TE DUURsma en zijn vriendjes eens lekker het schip in gaan en de nieuwe kermis totaal links laten liggen.

Mvg Iemand die de Drielse kermis een heel warm hart toe draagt.

Reacties

Gast

#320 Re: HET EINDE IS IN ZICHT!!!!!!!

2012-03-14 02:24:08

#318: schausteller - HET EINDE IS IN ZICHT!!!!!!! 

Boycotten wordt natuurlijk moeilijk met 2 kinderen ,zelf in de kroeg en de kinderen thuis laten. Dus voor mij geen 2 weken italie maar 3 weken italie en geen drielse kermis.