GEEN verbod op de powerbreed.
Opmerkingen
#2002
Ik teken omdat ik het belachelijk vind dat bepaalde hondensoorten dreigen weggehaald te worden bij hun baasjes, omdat er heel soms een rotte appel tussen zit (het baasje niet de hond zelf).Thom Kion (Lisse, 2023-10-05)
#2003
Ik onderteken dit omdat het gewoon lieve honden zijn en dat het de baasjes zijn die ze vals maakt en niet het dier zelfKevin Zweers (Arnhem, 2023-10-05)
#2004
Alle honden dieren zijn ❤️Nina den Hartog (Gouda, 2023-10-05)
#2005
Omdat ik zelf een trotse eigenaar/trainer ben van een geweldige Bully XXL Tank genaamd. Waar ik mensen en honden van allerlei pluimage trainingen geef in zoals Cesar Milan het zo prachtig verwoord "Better human better dog"J.H.B. van Gool (Westdorpe, 2023-10-05)
#2008
Er geen slechte honden bestaan. Alleen slechte baasjesJoyce Schutte (DENEKAMP, 2023-10-05)
#2012
Er geen gevaarlijke honden bestaan het ligt aan het baasje zelf! En andere honden mogen wel los? Een goldenretriever kan zo schattig eruit zien maar kunnen ook een persoon bijten.Lisa Teunissen (Tilburg, 2023-10-05)
#2014
Ik wil opkomen voor onze mooie honden. De hond is niet de schuldige neem het de baas kwalijk niet de hond.Andrea Kohlen (Bemmel, 2023-10-05)
#2017
Omdat er geen verbod moet komen op bepaalde rassenSylvester Snelders (Zoetermeer, 2023-10-05)
#2020
Ik zelf een powerbreed heb die super lief is. En verbieden heeft denk ik weinig zin,strenger controleren op verkeerde eigenaars en daadwerkelijk consequenties aan die eigenaars geven is misschien een betere oplossingP Grit (Ljussens, 2023-10-05)
#2021
Ik hou van deze honden en ze super zijn!Astrid Brugman (Delft, 2023-10-05)
#2022
Ik onderteken deze petitie omdat het niet de hond is die fout is maar de bazen. Er moet een soort test komen om een hond aan te schaffen. De goede fokkers hanteren al een beleid ,dit moet landelijk worden.Manja Van de Braak-Kliebisch (Veghel, 2023-10-05)
#2023
omdat ik zelf twee hele lieve bullys heb die niks doen maar het zijn knuffel beestjes en vind het onzin dat ze verbannen moeten worden, het ligt niet aan de dier maar aan de mens die het dier opvoed.Ramona Theunissen (Arnhem, 2023-10-05)
#2025
Dit echt onzin zou zijn. Dieren hebben ook een hard en een recht om te leven. Ze zijn niet kwaad.Gea De Wit (Marum, 2023-10-05)
#2026
De overheid geen verstand heeft van dieren.De dokters of plastische chirurgen hebben geen verstand of kennis over het de dieren die zien alleen maar een makkelijke uitweg. De grote en sterke rassen hoeven hiervoor niet een verbod hebben. Als Paraveterinair student en afgestudeerde dierverzorger weten we genoeg door onze studie dat de dit probleem opgelost kan worden om broodfokkers tegen te gaan en een fatsoenlijke fokker de kans geven om het voor het dieren een goede en geschikte familie. Dieren die zogenaamd agressief zijn hebben hier niet voor gekozen ze zijn zo geworden door slechte selectie en fouten van de mens. Een goede leefomgeving en duidelijke maar ook vriendelijke opvoeding of gedrags therapeuten des noods kom je erg ver mee. Noem me maar naïef maar dit is mijn persoonlijke mening.
Jing Van der Weijden (Utrecht, 2023-10-05)
#2028
Ik zelf een stafford heb , nog nooit zo’n lieve hond gehad.Nettie Smeets (Meerssen, 2023-10-05)
#2030
Ik vind dat de eigenaren van de honden de verantwoordelijkheid hebben om een hond goed op te vieden. Als het fout gaat is het bijna altijd de schuld van de 'opvoeder'. Zelf hebben wij een stafford, die niemand kwaad doet en zo lief is!!Désirée Bouwmeester (Lelystad, 2023-10-05)
#2031
Stop met dit verbod. Ook boxers vallen er onder. Het zijn de bazen die ze vals maken. Een hond wordt niet vals geboren, maar vals gemaakt!Jacqueline Bos (Nijmegen, 2023-10-05)
#2033
Mensen meer geïnformeerd moeten worden ober rassen en bv verplichte honden cursus moeten volgen. Ik ben tegen het verbieden van hondenrassen want het probleem ligt meer bij het baasje dan bij de hond zelfLinda Soetekouw (Almere, 2023-10-05)
#2035
Ik zelf een ontzettend lieve en sociale Amerikaanse Stafford heb!Eric Verhees (Hamont, 2023-10-05)
#2037
Me bullys niet kwijt wilCannan Ulusoy (Doetinchem, 2023-10-05)
#2041
Ik vind dat het bij de baasjes begint. Die de honden immers opvoeden naar HUN ideale beeld of gedachtes. Kunnen onze trouwe beestjes niks aan doen en veranderen!Joey Hempel (Hoofddorp, 2023-10-05)
#2042
Pitbulls en staffords in mijn ogen de grootste schoothondjes zijn en ik het al bizar vind dat platsnuiten verboden zijn, dat wordt ook over 1 kam geschorenLonneke Gerretzen (Zoetermeer, 2023-10-05)
#2045
Ik onderteken omdat ik zelf een Stafford heb. Aangeschaft bij een goede fokker. Pups in huis groot geworden. Nu heerlijk als gezinslid bij ons. Hij is al geslaagd voor puppy cursus en Jonge Honden en is begonnen met gehoorzaamheid A. Wat men dus al meer zegt. Kijk naar de andere kant van de lijn en niet alleen naar de hondMerie Ketelaar (Didam, 2023-10-05)
#2047
Ik heb een americanbullymix en ik vind dat het de honden hun schuld niet zijn maar van de slechte baasjesLisa Wullens (Deinze, 2023-10-05)
#2048
Het nergens op slaatNiels Van Oorschot (Sprundel, 2023-10-05)
#2051
Ik onderteken omdat ik een staffie bezit die zeer goed luistert en gehoorzaamt. Het is een lieverd die geen vlieg kwaad doet. De meeste incidenten met Staffies en Pitbulls worden veroorzaakt door de baasjes die niet weten hoe ze dit soort honden (of welke hond om het even) moeten opvoeden. Net als met kinderen gaat het mis als je ze niet opvoedt!Reinier Muller (Lelystad, 2023-10-05)
#2052
Ik onderteken omdat het volledig de verantwoordelijkheid is van de eigenaar. Als je een grote sterke hond koopt, moet je deze opvoeden en consequent blijven corrigeren waar nodig. Als je de eigenschappen of zo gezegd de genetisch bepaalde karaktertrekken kent van het ras dat je koopt. Dan weet je waarom je hond op een bepaalde manier reageert en kan je als eigenaar veel onwenselijke situaties voorkomen. Komt het toch tot een vervelende situatie, dan weet een eigenaar met kennis ook hoe te handelen.Jerry Moulakis (Heinenoord, 2023-10-05)
#2054
Omdat de honden niet mogen lijden onder een stel idioten die dit soirt honden alleen maar als statussymbool zienkool Marco (Venlo, 2023-10-05)
#2057
Ik onderteken en steun de petitie omdat ik buikpijn krijg van de laatste nieuwsberichten omtrent 'agressieve vechthonden'...Moe wordt ik van de berichten waarbij ze het hebben over een Jack Russell met een ochtendhumeur of een lieve labrador die bijt VS een gevaarlijke vechthond met zijn brede kaken.
Uiteraard groot voorstander van het voorkomen van bijtincidenten. Voor zowel mens als dier. Maar ook ik geloof niet dat een fok- & houdverbod dit zal verminderen.
Ik hoop dat deze petitie helpt! 🩷🍀
Trotse dogmom van Mack.
- Amerikaanse Stafford
Mack Amstaff (Alphen aan den Rijn, 2023-10-05)
#2062
Wij zelf ook Billy en een pitbull hebben en het zijn echt schatten van honden het licht aan de baasjes hoe je je hond op voedSamantha Roos (Cuijk, 2023-10-05)
#2071
Ik een waanzinnig lieve amerikaanse stafford heb! Hij heeft zich vaak voor mij laten horen, nu laat ik mij voor hem horen! #geenverbodopdepowerbreed♥️Danique de (Zeeland, 2023-10-05)
#2072
Ik op kom voor de honden die niet kunnen praten. Een hond word nooit vals geboren maar vals gemaakt!Naomi van Mourik (Made, 2023-10-05)
#2073
Ik vind het belachelijk dat ze deze rassen willen verbiedenGiulia Comassi (Gorinchem, 2023-10-05)
#2077
Ik onderteken omdat de honden niet het probleem zijn maar de opvoeding.Marco Maijer (Almere, 2023-10-05)
#2078
Bezitter van mijn 4e hond. Nooit een incident gehad. Opvoeding en conseqeunt zijn is de oplossing. Jammer dat de goede het moeten bekopen door enkele slecht opgevoede honden.Marc Cauwels (Ijzendijke, 2023-10-05)
#2079
Het is echt belachelijk. De grootste verantwoordelijkheid ligt bij de hondeneigenaren. Hou de hond aan de lijn, en dan niet alleen de breeds maar alle honden. Wij zelf houden onze hond altijd aan de lijn, maar het is niet te geloven hoe vaak een hond op onze hond afkomt/aan valt. Als onze hond zich dan verdedigd is hij altijd fout want het is een breed. Breeds zijn helaas bijvoorbaat al veroordeeld en schuldig.J Spoor (Doesburg, 2023-10-05)
#2080
Langzamerhand wordt alles afgepakt kanker land ,konings huis moeten ze afschaffen godverdommeRudy De brabander (Enschede, 2023-10-05)
#2082
Ik heb zelf een powerbreed en het zijn knuffelbeertjesCharlotte Van laer (Gierle, 2023-10-05)
#2083
Ik het er niet mee eens ben dat het probleem bij de hondenrassen ligt en niet bij de eigenaar van de hond.De eigenaar bepaald hoe de opvoeding van zijn hond gaat en ook hoe zijn gedrag is
Monique Van der Poel (Dongen, 2023-10-05)
#2084
Grootste onzin is! De baas is verantwoordelijk voor de juiste opvoeding. Valse honden zullen onder alle rassen blijven bestaan met de verkeerde opvoeding.Serena Hofmeijer (Wapenveld, 2023-10-05)
#2085
Het de liefste honden zijn die ik ken. Ik heb er zelf altijd 1 of 2 in huis sinds ik op mezelf woon. Zou geen ander ras willen.Ellen Theunis (Zevenbergen, 2023-10-05)
#2087
Ik het helemaal eens ben met het geschreven. Ik werk bij een asiel en de staffordjes etc vind ik prachtig om mee te werken maar wel met stabiele en consequente manier.Robert Trouwen (BOXTEL, 2023-10-05)
#2088
Ik zelf een hond heb, en het er niet mee eens ben dat zulke hondenrassen worden verboden. Pak de mens aan en niet de hond.Eva Roggeband (Helmond, 2023-10-05)
#2089
Mijn hond mijn alles is.Isabella Avdic (Almere, 2023-10-05)
#2092
Ik onderteken deze petitie ,omdat ik zelf ook een pitbull/stafford heb en dat is de meest liefste,grappigste,trouwe vriend die ik ooit gehad heb!!!En dit ras mag niet de dupe worden van de domheid van sommige mensen!!!
Simone Husen (Groningen, 2023-10-05)
#2094
Niet alleen een stop moet komen aan "rassen" discriminatie bij mensen maar ook bij je ECHTE beste vrienden: de viervoeters!Jordan Hogetoorn (Gelselaar, 2023-10-05)
#2095
Er geen verbod of ban op wat voor ras zou moeten zijn. Ban degene aan de andere kant van de lijn loopt. Het is racisme. Dat is niet oké, niet bij mensen maar ook niet bij dieren!Marja Ten Pas (Borculo, 2023-10-05)
#2096
I love rottweilersMarc Broekhuis (Dronten, 2023-10-05)
#2097
Ik zelf een pitbull heb, met een gezin en katten. Echt een heerlijke familie hond maar wel met diverse trainingen achter de rug. Het is niet het ras maar de mens die het ras verpest!Silvia Kamphuis (Rotten, 2023-10-05)
#2099
Deze honden zijn juist gefokt met het doel mensen te beschermen. De aanleg voor agressie waar men over spreekt is er niet. De dieren zijn gewoon slecht getraind. Hier dier moet daar niet de dupe van worden, maar de baasjes moeten aangepakt worden. Zonder training zijn ze vaak niet eens agressief, dat zijn ze pas als ze voor agressie getraind zijn.Sharon Gaal (Zaandam, 2023-10-05)
#2100
Ik heb zelf een mix pit/ stafford gehad. En mijn mening is en blijft dat de mens het grootste gevaar is voor alle dieren. De mens moet her opgevoed worden. Het is altijd makkelijk om tezeggen de hond of ander dier is het geweest. Wij moeten hun stem zijnJudith Rijnsburger (Voorschoten, 2023-10-05)
#2105
Ik zelf 2 fantastische power breeds hebCandy Zwaan (Heerlen, 2023-10-05)
#2109
Omdat je niet obv ras kan vaststellen of het een bijtgrage hond is. Met dit verbod los je het probleem niet op.Wendy Noomen (Someren, 2023-10-05)
#2110
Ik ben trotse eigenaar van mijn inmiddels 2e Amerikaanse Stafford. Gekocht bij een erkende fokker met alle juiste papieren en liefdevolle eerste maanden. Mijn lieve Binkie leeft samen met 3 konijnen 3 katten en onze witte herder. Hij heeft alle cursussen fantastisch afgerond en wat hij het allerliefste doet is knuffelen. Waarom moet deze prachtige lieve hond gestraft worden voor een ander zijn fouten. Je kan niet de groep straffen voor het gedrag van de uitzondering. Dit verbod is niet de oplossing en gaat heel veel verdriet opleveren bij mensen die heel veel van hun dier houden.Manou Koen (Terschelling West, 2023-10-05)
#2115
Ik ben het hier volledig mee eens.Estrella Diaz Alonso (Barendrecht, 2023-10-05)
#2116
Ik zelf eigenaar ben van 2 schatten van honden (stafford×Duitse herder) . Alle hondenrassen kunne een hoog risico vormen, alles hangt af van de opvoeding en hoe er mee omgegaan wordt. Straf niet de honden maar hun baasjes die het fout doenDavy Swiggers (Genk, 2023-10-05)
#2117
Ik zelf eigenaar ben van een powerbreed.Powerbreed geen gevaarlijke rassen zijn, maar de eigenaar de hond ongeacht welk ras “gevaarlijk” maken!
Marieke Hanse (Ouddorp, 2023-10-05)
#2119
Ik onderteken omdat de bulldog(-rassen) mooie en lieve honden zijn. Honden bijten omdat ze zo opgevoed worden, of uit verdediging.Marco Mennen (Liessel, 2023-10-05)
#2120
Het een bijzonder ras isRemco Bouwman (Zeddam, 2023-10-05)
#2121
Ik het onzin vind dat er naar hondenrassen gekeken word. Ze moeten naar omgeving en opvoeding van de honden kijken. Een hond bijt niet zomaar, is vaak of een medische reden voor, of de thuissituatie is niet goed. Daar moet naar gekeken wordenFenne Persoon (Waddinxveen, 2023-10-05)
#2122
Omdat het niet aan de honden ligt maar aan de doorfokkers etc. Problemen pak je aan bij de oorzaak en niet het gevolg, dan maar een strenge plaatsingswet maar geen verbod 🍀Rachel Vd noort (Tilburg, 2023-10-05)
#2123
Ik onderteken deze petitie, omdat ik het absoluut niet eens ben met een verbod op zogenaamd “hoog risico” honden.Wel ben ik van mening dat elke hondeneigenaar zijn verantwoording dient te nemen in de opvoeding etc van honden. Dit geldt voor alle honden groot en klein ongeacht ras.
Sherise R (Haarlem, 2023-10-05)
#2124
Het is niet de hond het zijn de baasjes.Je moet een rijbewijs hebben voor een auto maar je mag gewoon dieren kopen en ze opvoeden zonder kennis
Leonardo Palermo (Maasmechelen, 2023-10-05)
#2126
Geen hond word vals of bijtgraag geborenDe mensen die ons mooie ras naar de kloten helpen moeten een verbod krijgen om een dier aan te schaffen
Niks verbod mijn prachtige Amerikaanse Stafford is de goedheid zelve
Mijn kleinkinderen trekken zijn oren eraf mijn chihuahua die bijt hem overal en die lieverd doet niks
Anja Zeepink (Noord scharwoude, 2023-10-05)
#2128
De rassen die nu verboden dreigen te worden worden niet slecht, agressief of vals geboren, ze zijn net zo lief en zacht aardig als een labrador of een poedeltje om even een voorbeeld te noemen.De honden waar ongelukken mee gebeuren zijn het slachtoffer van verkeerde eigenaren die de honden niet goed hebben gesocialiseerd en opgevoed of de hond voor de verkeerde redenen (dus niet als geliefd gezinslid) in huis hebben genomen!
In plaats van een totaal verbod waardoor alle honden binnen deze rassen de illegaliteit in gestort worden met alle vreselijke gevolgen van dien zouden toekomstige eigenaren moeten worden screent op geschiktheid en motivatie.
Op deze manier worden honden in een stabiele en veilige omgeving (groot) gebracht bij mensen die bewust en met liefde voor het ras voor de JUISTE redenen deze honden hebben gekozen en samen werken met hun hond aan een goede socialisatie.
Het gezegde is niet voor niets “judge the deed NOT the breed”!
Claire Ooms (Diemen, 2023-10-05)
#2130
Ik zelf fokker ben van twee verschillende mastiff achtigen en absoluut niet eens ben met deze maatregelen .Priscilla Cilla (Veelerveen, 2023-10-05)
#2131
Ik vind het onterecht en heb zelf een kruising bully staff en het is een super lieve en sociale hond.Word hier kwaad om.
Sven Heijmans (Tiel, 2023-10-05)
#2132
De honden niet slecht zijn. Maar de baasjes zijn verantwoordelijk!Francesco Derutter (Bierbeek, 2023-10-05)
#2133
ik hou van dierenSonja De Weij (amsterdam, 2023-10-05)
#2134
Ik onderteken omdat wij zelf een mix Stafford hebben zij is echt een goed opgevoede hond, heeft haar voorkeuren naar andere honden. Loopt niet los in de woonwijk alleen in het park met de bal, haar focus ligt echt op haar bal. Je hond opvoeden is erg belangrijk voor ieder ras. Je kan niet zomaar een fokverbod opleggen vanwege een ras. Zorg dat de baasjes verantwoordelijk omgaan met deze rassen, hou daar controle op en wanneer een baas geen controle over de hond heeft, welk ras dan ook, verplicht de baas een cursus samen met de hond! Zodat dit soort incidenten niet meer kunnen gebeuren!Ingrid Wagemans (Castricum, 2023-10-05)
#2136
Ik vind dit allemaal onzin.Iedere hond heeft recht op een goede opvoeding.
En een liefdevol huis.
Niet alle honden over een kam scheren dat is totaal niet eerlijk.
Angelique Spijkstra (Koog aan de zaan, 2023-10-05)
#2137
Ik ben van mening dat de eigenaar verantwoordelijk is voor het opvoeden en verzorgen van een hond. Niet de hond zelf. Daarnaast moet gewoon iedereen z'n hond aan de lijn houden. Als je met je hond wil trainen dan ga je op cursus of doet ze aan een lange lijn. Je moet als eigenaar je verantwoordelijkheid nemen en die niet bij de hond neerleggen.F.A.M Duynstee (Enschede, 2023-10-05)
#2138
Er geen ‘bijthonden’ bestaan!!!Misschien moet de minister eens een goede hondengedragskundige raadplegen (Riet Ottenhof, Aniek Winters etc.) in plaats van met zijn onkunde zomaar wat roepen.
Jamie Schlief (Drempt, 2023-10-05)
#2139
Ik zelf zo’n hond heb en het is die liefste en loyaalste hond die je kan hebben!!!! Ik heb hier zwaar op tegen. Het is niet de hond het zijn de baasjes en ik vind het erg dat deze lieve honden hier voor moeten boeten!!Ashley Verstraete (Breskens, 2023-10-05)
#2140
het gevaar zit aan de andere kant van de lijn!jeroen van uden (beek, 2023-10-05)
#2142
Ik vind niet dat de hond moet boeten voor slechte baasjes/media.Jori Kolber (Wassenaar, 2023-10-05)
#2143
Ik een lieve pitbull al bijna 10 jaar als huisdier heb. Nooit kwaad gedaan. Ze is wel dominant maar wij zijn de baas.Hellen Borst (Den Haag, 2023-10-05)
#2147
Ze eerst naar de mens moeten kijken die de hond zo maakt! Onze honden weten niet eens wat “echt bijten” is!! Het zijn ze sociaalste honden die je kan bedenken!!!!Rianne de Jong (Oosterwolde, 2023-10-05)
#2149
Ik kom voor deze lieverds op omdat ze de liefste honden zijn die er maar bestaan. Soms ligt het inderdaad in de genen,maar ook aan de opvoeding.Helaas zijn er veel meer kleinere honden die geen goede opvoeding krijgen en kunnen bijten. Zouden ze die mensen ook een opvoedingscursus kunnen aanbevelen.
Marion Proost (Stein, 2023-10-05)
#2150
Dit is waanzin! Als de hond raszuiver is en het baasje verantwoord met de hond omgaat, met kennis van zaken, dan is er niets aan de hand.Pieter de Kooker (Lisse, 2023-10-05)
#2151
Dit buiten proporties is..Insane!!
Laten we de vvd eens ff onder de loep nemen en dan dit verbod op hun toepassen!!
Petra Mariën (Blerick, 2023-10-05)
#2152
Ik onderteken omdat ik vind dat het agressieve gedrag van de iedere hond aangeleerd of juist niet afgeleerd is geworden door zijn of haar baasje/bazinnetje. Ze zijn niet gesocialiseerd geworden oftewel ze worden niet goed opgevoed.Amanda Boumans (Maastricht, 2023-10-05)
#2165
Ik ben een honden lief hebben heb zelf 2 honden en het zijn twee schatte van honden doen geen vlieg kwaad. En het ligt nog altijd aan de opvoeding die de honden krijgen van hun baasjes. Dus om nu de honden af te schaffen omdat de mensheid niet met bepaalde rassen om kan gaan moeten al die honden gestraft worden.NEEEEEEEEEE DUS DAAROM TEKEN IK DEZE PETITIE
LOVE DOGS ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tanja Heijink (Alphen aan den Rijn, 2023-10-06)
#2167
Tijdens mijn hele leven heb ik bet geluk mogen hebben om trotse eigenaar te zijn van meerdere staffords. Dit prachtige en zeer trouwe viervoeter bracht mij en mijn naaste omgeving veel geluk en plezier, zonder enig vorm van incident(en). Sterker nog, zij waren altijd slachtoffer van bijtincidentjes van kleinere honden, maar hebben nooit iets teruggedaan of in het algemeen agressief gedrag getoond. Statistisch gezien bijt dit ras dan ook zeer zelden en dient de overheidsapperaat de feiten op tafel te brengen zoals ze werkelijk zijn.Trajce Kocirov (Voorhout, 2023-10-06)
#2168
Ik onderteken dit omdat die honden als je ze normaal opvoed schatten van honden zijn heb zelf een Amerikaanse buldoggen nog nooit een lieverd hond gehad is zeer sociaal en zit geen kwaad inJan Koops (Leens, 2023-10-06)
#2169
Ik onderteken omdat ikzelf een rottweiler heb en hij doet geen vlieg kwaad. Altijd vriendelijk en vrolijk tegenover mensen, zelfs vreemden begroet hij enthousiast.Alwin Van Dijk (Makkinga, 2023-10-06)
#2177
Ik heb zelf een Engelse stafford die ontzettend lief is, en zou er niet aan moeten denken dat hij weg zou moeten.Debby Hardeman (Alphen aan den rijn, 2023-10-06)
#2182
Geen enkel hondenras is gevaarlijk. Het zijn mensen die de honden agressief maken. Ik ken meedere staffords en rottweilers en die zijn allemaal superlief.Rianne Elders (Maastricht, 2023-10-06)
#2184
Ik een dierenliefhebber ben hierbij 2 powerbreed honden heb. Het is niet eerlijk tegenover onze honden die niks gedaan hebben en ook niks doen!Sabrina Buurman (Rotterdam, 2023-10-06)
#2185
Ik vind het de grootste onzin een verbod op honden, we moeten eens stoppen met de betutteling en dingen gewoon accepteren. Is het deze hond niet word het wel weer een andere.Jolanda Massalt (Gouda, 2023-10-06)
#2186
Ik onderteken omdat ik zelf een Rottweiler heb die het liefst nog op schoot ligt om te knuffelen. Het is maar net hoe de baas met z'n hond omgaat en grenzen stelt.Fred Hoekveld (SPIJKENISSE, 2023-10-06)
#2187
Omdat het ten aller tijde aan de eigenaar ligt. Doe daar iets aan. Ga geen honden straffen waar een mens de schuld van is.Hiltsje Bakker (Franeker, 2023-10-06)
#2191
Omdat ik vind dat de schuld niet bij de honden gelegd moet worden maar bij de eigenaarNathalie Kandel (Dordrecht, 2023-10-06)
#2192
Het ligt niet aan de hond, ligt aan het baasje en pak die aanRalf Holleman (Spijkenisse, 2023-10-06)
#2193
Het totale onzin is . En hond is de opvoeding niet het ras of welke kleur of wat dan ook ! Er zijn veel meer agresieve. Schoothondjes op dewereld ook verbannen dan ?Nicolas Frisson (Berlaar, 2023-10-06)
#2194
Er géén agressieve hondenrassen bestaan. Het probleem ligt bij de opvoeding en socialisatie. Daar zou maar gekeken moeten worden!Petra de Wit (Bodegraven, 2023-10-06)
#2195
Als de hond normaal wordt opgevoed dan zijn dit zeker geen probleem honden!Jeroen Bolinde (Zaandam, 2023-10-06)
#2196
Ik het er niet mee eens benDelano De Wit (Bodegraven, 2023-10-06)
#2197
Omdat ik tegen rassendiscriminatie ben ! Juiste fokker, juiste opvoeding, daar geloof ik in.Samantha Prins Prins (Vlissingen, 2023-10-06)