GEEN verbod op de powerbreed.
Opmerkingen
#4002
Mag gewoon niet gebeuren klaar .Janneke Blom (Ermelo, 2023-10-13)
#4006
De nieuwe eigenaar van deze honden gescreend moeten worden. Wij hebben 18 jaar een hond in deze categorie en is door een normale opvoeding nog nooit iets voorgevallenBetty Hoogland (Bitgummole, 2023-10-13)
#4008
Ik heb zelf twee honden die onder ‘hoog risico’ vallen. In de juiste handen zijn dit de meest fantastische, lieve, sociale honden die je maar kan wensen. Ik ben mijn vorige hond bijna kwijtgeraakt toen de pitbull wet nog van kracht was, terwijl mijn hond geen kwaad gedaan had. STOP DISCRIMINATIE van onze honden!Tamara van Bergen (Almere, 2023-10-13)
#4009
Ik onder teken dat omdat ik geen verbod wil.Patricia Lambertin (Aken, 2023-10-13)
#4011
Deze dieren harstikke lief zijn het ligt aan de baas hoe een hond wordt opgevoedDianne Zweerink (Musselkanaal, 2023-10-13)
#4012
Omdat absurd is om rassen verbieden. Hond is hondPepyn van Brakel (Numansdorp, 2023-10-13)
#4013
Ik onderteken omdat ik zelf liefhebber en houder ben van een Amerikaanse Bulldog welke ook onder de categorie van powerbreed valt.Laat één ding duidelijk zijn.....een hond word NIET VALS geboren maar dit word aangeleerd door de eigenaar van de hond.
Bij bijt incidenten is het goed dat de hond een gedragstest moet ondergaan laat ik dat vooropstellen maar ik vind dat de eigenaar VERPLICHT ook onderzocht moet worden door een deskundige!
Daarbij zal de media qua bijtincidenten niet alleen waarbij powerbreed hond betrokken is het breeduit in de media zetten, maar objectief verslag doen van alle rassen inclusief chichuau en dat soort rassen
Ronald Uilenhoed (Zoetermeer, 2023-10-13)
#4014
Omdat dieren net mensen zijn en ze van de ho den af moeten blijfe .christel van lutterveld (Arnhem, 2023-10-13)
#4015
Deze honden niet het probleem zijn, de omgeving en de baasjes wel! Laat dan iedereen die zo’n hond wil kopen een certificaat halen.Cheyenne Zoetbrood (Roermond, 2023-10-13)
#4017
Omdat mijn bully de allerliefse is en niet mag afgenomen worden net zoals alle andere lieverds!!Iris de Haan (Dordrecht, 2023-10-13)
#4018
Imago nooit lijdend mag zijn boven de hond zijn werkelijke identiteit.Koos Spitter (Maassluis, 2023-10-13)
#4019
het belachelijk is.chantal koekkoek (zwartsluis, 2023-10-13)
#4020
We t niet moeten laten gebeuren dat bepaalde honden verboden worden omdat de mens niet kan opvoeden.Leo Pols (Krimpen aan den IJssel, 2023-10-13)
#4021
Ik tegen het verbod voor powerbreeds ben, de fouten liggen niet bij de hond, maar bij de consequentie en opvoeding die de baas geeft aan de hond.Ik ben voor een verplichte gehoorzaamheidstraining voor alle hondeneigenaren en voor alle rassen. Training moet zelf worden betaald en hier mag iemand pas mee stoppen bij slagen. Dit met de reden dat er nu teveel hondeneigenaren zijn die de hondentaal/gedrag niet begrijpen en hierdoor situaties worden uitgelokt waarop de hond kan reageren en niet wordt begrepen door de baas waarom de hond zo reageert
Tamara Lamboo (Katwijk, 2023-10-13)
#4023
Ik ben zelf eigennaar van een engelse stefford zit blijven lieven dieren en ze moeten bij de eigenaar zijn als de hond fout zou zijn zolang zulke honden normaal behandelt worden zullen ze ook goed voor andere zijnKai Gulicher (Amsterdam, 2023-10-13)
#4025
Ik ben van mening dat het voor 90% de eigenaar is die meer verantwoordelijkheid moet nemen voor zijn hond en het gedrag. Ook ben ik van mening dat fokkers naar het gedrag moeten kijken van de moeder hond als zowel de vaderhond om zo aggresie uit het ras te krijgen mocht dit aanwezig zijn. Ps het blijft het beste ras mits de eigenaar verantwoordelijk is!Bob Slootjes (Heemskerk, 2023-10-13)
#4028
Ik het totaal niet eens ben met deze onzin ik ben zelf stafford eigenaar en er zit geen kwaad in deze beestjes als je ze gewoon goed opvoedAngela De Jong (Sneek, 2023-10-14)
#4029
Het gevaar bij deze honden ligt niet aan het ras, maar aan de eigenaar die zo'n mooi beestje "in handen krijgt". De meesten weten er mee om te gaan, alleen zijn er helaas ook nog mensen die zo'n prachtig beest gebruiken als verlengstuk van hun te kleine pik.Patrick Kruijs (Nijmegen, 2023-10-14)
#4032
Ik vind dat dit nergens over gaatThomas Van Bueren (Tilburg, 2023-10-14)
#4034
Het geen oplossing is. Pak onverantwoordelijke baasjes aan niet de hondCeline Thissen (Nijmegen, 2023-10-14)
#4035
Ik zelf een stafford heb, die de liefste hond is die er bestaat. Maar aangezien hij aanzien word als gevaarlijk ras in vele landen kan hij vaak niet mee op reis.Jellina Lommelen (Limburg, 2023-10-14)
#4037
Ik heb zelf een staford en wil hem voor geen goud kwijtPetra 't Hoen (Krimpen aan den IJssel, 2023-10-14)
#4040
Ik onderteken omdat; ik zelf een amstaff (Diesel) en een american bully (Luna) heb.Diesel kan met alles en iedereen Luna heeft een gebruiksaanwijzing elke dag een andere en ik begeleid haar dus elke dag weer zodat alles goed verloopt. Hou met alles en iedereen rekening. Maar mensen die bijvoorbeeld een herder een rottweiler of een kuttelikker hebben die flieren fluiten een eind heen en vinden alles prima EN dat is dan ook prima. Lopen der zat rond hier die maar een eind heen doen en ik ben altijd degene die nagekeken word.. Oh je bent zo streng voor je honden, Nee ik ben consequent 🙏🌻 zouden meet mensen moeten doen.
Guusje Strik (Horsse, 2023-10-14)
#4043
Ik onderteken omdat ik echt geloof in de goedheid van deze rassen. (Ongeacht het stukje genetische aanleg)Maar het zijn de eigenaren die onverantwoordelijk zijn.
Vanessa H (Spijkenisse, 2023-10-14)
#4046
Verbod is onterecht. Vaak genoeg kleine honden bijten vaker dan de grote. Alleen wond is kleiner. En het ligt niet aan de ras van de hond maar aan de opvoeding.Simona Grigaite (Amersfoort, 2023-10-14)
#4049
Je kunt niet alle powerbreed vergelijken met elkaar.Samantha Frisart (Deventer, 2023-10-15)
#4050
Ik sta achter het verhaal van Beritan en Dina. Ons hondenneefje is een rottweiler maar ben nog geen seconde bang voor hem geweest. Ik loop liever een blokje om voor kleine hondjes die gelijk naar je gaan blaffen en springen.Manon de Jong (Zoetermeer, 2023-10-15)
#4051
Het aan de mensheid ligt en niet aan de honden. Laat deze honden niet de dupe worden van de mensen die ze verkeerd opvoeden maar pak deze mensen aan!!Vanessa Huls (Den haag, 2023-10-15)
#4052
Ook ik een keer gebeten ben door een klein ‘vuilnisbakkie’ en weet dat onze rottweiler nog nooit gebeten heeft en schrikt van een grasspriet! Opvoeden alle eigenaren!!!!Alice De Jong (Boskoop, 2023-10-15)
#4053
Het ras Moet blijven.Schoothonden zijn het
Frank Brants (St niklaas, 2023-10-15)
#4055
Ik heb zelf 2 staffords en ze zijn ontzettend lief en sociaal. We hebben cursussens met hun allebei gevolgd En ik vindt niet dat er een verbod moet komen op dit ras. De hond kan erniks aan doen.Wendy Siep (Zevenaar, 2023-10-15)
#4058
Ik onderteken omdat ik zelf een american Stafford heb en ze is een van de liefste honden die ik ken! Ieder ras kan gevaarlijk zijn. Alleen jammer dat deze rassen over dezelfde kam geschoren worden! Iedere grote hond kan veel schade aanrichten als die aanvalt, maar chihuahuas zijn agressiever dan staffords en daar wordt niks van gezegd omdat het kleine hondjes zijn.Lynn Billiau (Eke, 2023-10-15)
#4059
Hier helemaal niet mee eens benDiana Kost (Amsterdam, 2023-10-15)
#4060
Ik uit eigen ervaring weet hoe een lieve en sociale hond de Stafford is,elke hond heeft een juiste opvoeding nodig ook de StaffordAnneke Verbeek (Houten, 2023-10-15)
#4062
Ik onderteken dit omdat naar mijn mening is dat zulke honden niet zo worden geboren maar zo gemaakt worden door de verkeerde bazen. En er ook verkeerd mee gefokt wordt. Ik denk dat er een verbod op de verkeerde bazen moet komen en trouwens dat geld voor alle rassen.W Maasland (Maurik, 2023-10-15)
#4065
Honden horen niet gestraft te worden vanwege eigenaren die hun verantwoordelijkheid nemen om hun hond goed op te voeden. Er zou eerder gekeken moeten worden waarom je zo makkelijk een hond kan kopen dan het straffen van de honden.Joelle Jans (Nijmegen, 2023-10-15)
#4068
Er zelf 2 hebNeal Jacobs (Scherpenheuvel, 2023-10-15)
#4070
Omdat ik het te belachelijk voor woorden vind dat een honden ras hier voor wordt verbannen misschien echt een keer ogen open gaan doen en naar die hersenloze baasjes kijken en is straffen ipv de dierenGabriëlla Hogelink (Drenthe, 2023-10-15)
#4073
Ik zelf een doodbrave stafford bevat en veel meer chihuahua 's ken die bijten als onze rassen een hond wordt wat het baasje ervan maakt. Bij mij is dat een dikke vriendelijke ( beetje onstuimige) zetel hanger die graag knuffelt en kust. Hij is wel beschermend maar staat onder appelle ! Mijne is enkel gevaarlijk als je een kat bent en daarom hebben we ook gezorgd dat niet 1 kat nog op onze tuin kan en op straat hangt hij vast! Het zijn schatjes als het baasje wil 'dat het dat is!Els Schippers (Overmere, 2023-10-16)
#4074
Omdat het dikke bulahit is om ze te verbiedenDominiek Jan Eier (Leeuwarden, 2023-10-16)
#4076
Ik zelf in het bezit ben van de liefste 8 jarige bull terrier.Ze is een deel van ons gezin,gek met de kinderen(alle kinderen,dieren,paarden)enz.
Een hond word niet vals geboren,maar vals gemaakt.
Pak de verkeerde eigenaars aan die dit soort als wapen gebruiken.
Zelfs een tekkel kan je zelf vals maken,het enige verschil is dat deze honden hun kaken op slot slaan.
Niks mis met het karakter.
Jose Ras (Huizen, 2023-10-16)
#4078
Ik het onzin vindAngela Nieuwenhuizen (Breda, 2023-10-16)
#4080
Ik het er niet mee eens benShane Alleblas (Delft, 2023-10-16)
#4082
Ik onder teken omdat het niet de schuld van de honden is maar van het baasje, zulke honden worden vaak niet goed opgevoegd. + ik hoor meer ongelukken met honden zoals golden retrievers en jack russels dan cane corsos of turkse herders of pitbulls enzoJenny Jansen (Dordrecht, 2023-10-16)
#4083
Het niet aan de hond ligt maar de opvoedingLuuk Van de vijfeijke (Heerlen, 2023-10-16)
#4084
De powerbreed is niet het probleem. De mensen zijn het probleem.Diana Glasbergen (Katwijk ZH, 2023-10-16)
#4085
Ik onderteken dit omdat ik vind dat zulke honden hier voor niet mogen boeten terwijl ze er niks aan kunnen doen ze worden niet vals geboren dat ligt aan de opvoedingEsmeralda Van zetten (Wijk bij Duurstede, 2023-10-16)
#4087
Ik zelf een stafford hebPatrick De bruijn (Schijndel, 2023-10-16)
#4088
Omdat ik zelf een heel lief hondje heb en ik dit niemand gun onze honden zijn niet zo zoals ze denken!!!!Angel Van Driel (Eindhoven, 2023-10-16)
#4095
Ik ben van mening dat het niet de fout van de hond is maar van de opvoeding.Er zijn mensen die deze honden willen voor status, juist die zijn gevaarlijk.
Als je ze goed opvoed en behandeld zijn het onwijs lieve en trouwe honden.
Jessica Neijenhuis (Venlo, 2023-10-16)
#4096
Ik deze petitie 100% steun!Jacqueline Kroese-Steinmann (Zeist, 2023-10-16)
#4097
Ik ondertekenen deze Petitie omdat ik zelf al meer dan 17 jaar Powerbreeds als kinderen met mijn kinderen en kleinkinderen in mijn huishouding mee leven.Albert Helmink (Arnhem, 2023-10-16)
#4099
Ik er zelf 1 heb en het de liefste hond van de wereld is ligt het niet vooral aan de eigenaar hoe de hond isBoy van der Ven (Tilburg, 2023-10-16)
#4100
Lieverd honden zijn er niet het zet zijn de baasjes die deze lieve schatten vals maken .Als je wilt kun je iedere hond vals maken
Elvis Oorlog (Enschede, 2023-10-16)
#4101
Ik onderteken omdat niet de hond maar de mens met verkeerde intenties het leed veroorzaken.M Oort (Amsterdam, 2023-10-16)
#4102
Omdat dit de liefste en trouwste honden zijn die er maar bestaan .Nicole Snelders (Tilburg, 2023-10-17)
#4103
Ik de RAD nog heb meegemaakt! Verschrikkelijk! Eigenaren moeten geregistreerd worden, desnoods met foto.Renata Bronkhorst (Amsterdam, 2023-10-17)
#4104
Ik zelf het wandelend voorbeeld in huis heb dat dit met de juiste opvoeding top honden zijn.Ilse Corton (Arnhem, 2023-10-17)
#4105
Ik het een grote onzin vind! Het ras is niet agressief. Het meest agressieve wezen op aarde is de mens! Het ligt niet aan de hond. Maar aan de baas. Anders kan je net zo goed alle honden verbieden. Zelfs een chihuahua kan agressief zijn!.Acab NL (Heemskerk, 2023-10-17)
#4106
Van deze houdJan Brugge (Kampen, 2023-10-17)
#4107
ik wil niet dat mijn hond in beslag word genomenamy hanegraaf (alphen aan den rijn, 2023-10-17)
#4108
Ik het belachelijk vind, er zijn ook mensen die aggresief zijn, krijgen die ook een voortplantings verbod? Valse honden bestaan niet, wel valse mensen, mensen maken de hond slecht. Een verplichte cursus leer honden etiketten begrijpen ! ik zelf doe al 2 jaar lang cursussen met mijn Rotweiller. Nogmaals de mens maakt de hond slecht.Bob Danklof (IJmuiden, 2023-10-17)
#4109
Ieder ras ook goede eigenschappen heeft en is nuttig op zijn manierJo De.neve (Aalst, 2023-10-17)
#4110
Dit zijn totaal geen gevaarlijke rassen het zijn sommige eigenaars die het ras gebruiken om.stoer te doen. Geef hen een goede opleiding en het zijn perfecte gezinshonden wij hebben er zelf ook 1 is nu 3 jaar en is iedereen zijn vriend zo sociaal is ze dus maar ze heeft wel een opvoeding gehad. Straf de mensen die ze in huis halen om store te doen want het zijn die mensen die de beesten agresief maken.Een hond gelijk well ras word niet agresief geboren maar agresief gemaakt.
Olivier Van leathem (Appelterre, 2023-10-17)
#4111
Ik van mening ben dat bij een goede socialisering, aandacht en kennis van de zgn powerbreeds,puppycursus etc een hoop vooroordelen weggenomen kunnen worden.Bettina Smid (Zenderen, 2023-10-17)
#4112
Ik eigenaar ben van een lieve Engelse Stafford/schoothondHans Zilder (Lelystad, 2023-10-17)
#4113
Ik het er niet mee eens benBrenda dijkstra (Leeuwarden, 2023-10-17)
#4116
Ik het hier niet mee eens ben de honden zijn niet het probleem de on opgeleiden baasjes zijn het probleemMartin Holstein (Den haag, 2023-10-17)
#4117
Ik onderteken omdat de beestjes er niks aan kunnen doen maar de eigenaren welStop dit belachelijke verbod
Angela Van meeteren-offermans (Tienhoven aan de lek, 2023-10-17)
#4118
Omdat dit beleid van de overheid nergens op slaat. Het is nooit de hond maar het baasje.Mathilde Mandersloot (Cabauw, 2023-10-17)
#4120
Omdat ik vind dat de honden volledig onschuldig zijn! Het is door de mensheid dat dit nu moet gebeuren. Ik heb altijd boxers gehad (zogezegd ook gevaarlijk) en dat is absoluut geen waar! Het is hoe je de hond opvoed en kweekt dat ervoor zorgt hoe de hond zich gaat gedragen! Geef de mensheid straffen, maar die honden verdorie niet!Kiana Willaert (Veurne, 2023-10-17)
#4121
Ik het belachelijk vind dat die verbod er komt omdat het lieve honden zijn en het puur aan de opvoeding ligt van de mensen die vinden opvoed elke opvoeding van de honden is anders het zijn uit hun zelf hele lieve honden, ik ben tegen get verbod vandaar dat ik dit ondertekendRieky pel (Apeldoorn, 2023-10-17)
#4122
Ben er totaal niet mee eens met get fok en houd verbodJohah Helmes (Echt-susteren, 2023-10-17)
#4123
Ik zelf ook 2 staffords heb en ze mijn hele wereld zijn zou ze niet kunnen missenInge Tilburgs (Helmond, 2023-10-17)
#4124
Het is echt te triest voor worden mensen krijgen altijd 2e kansen….. waarom dan honden vaak niet tja hij heeft gebeten geen 1 hond bijt zomaar. Er zou een verbod moeten komen op mensen die niet capabel genoeg zijn om powerbreeds op te voeden de honden krijgen de schuld het is het mens niet de hond.Elke hond verdiend het om te leven en hond te zijn dus ook deze honden
Als je het mij vraagt moeten ze boeven gaan vangen en deze honden gewoon laten en niet alles over 1 vlak halen en alles gaan zitten vergelijken
Christa Van der helm (Alblasserdam, 2023-10-18)
#4127
Blijf van de powerbreeds af laat onze honden met rustA.A. Raghoenandan ('s-Gravenhage, 2023-10-18)
#4128
Het ligt aan het baasje!!!!en de opvoedingChayenna Kakershofke (Heerlen, 2023-10-18)
#4129
Powerbreeds de meest lieve binnen ooit zijn. De meeste kleine hondjes zijn veel gevaarlijker.Sonja Van den Beemd (Kerkrade, 2023-10-18)
#4131
We hebben zelf een heel brave, zachtaardige stafford, doet niemand kwaad en komt met veel honden overeen. Hebben ze vanaf 3 maand leeftijd, is nu 12 jaarDaniel Swiggers (Kapellen, 2023-10-18)
#4132
Ik voorstander van de petitie ben. Ik heb zelf een mechelse herder en krijg altijd de opmerking naar mijn hoofd over hoe gevaarlijk ze zijn. Daarbuiten ken ik genoeg mensen met een “powerbreed” en geen van die honden zal ooit een vlieg kwaad doen. Het ligt aan de eigenaar, NIET aan het ras!!!Natasja Monen (Rotterdam, 2023-10-18)
#4133
Ik teken omdat je geen onschuldig wezen zomaar kunt afmaken!!!Het ligt aan de opvoeding en niet aan de hondAls er geen incident is geweest is er geen reden om ze weg te halen!!!Een moordenaar of pedofiel krijgt ook een eerlijke rechtzaak!!!!op zn minst onderzoek doen!!!!
. van Beers (Gemert, 2023-10-18)
#4136
Niemand maar ook niemand komt aan mijn staffordsDonny Dekker (Heino, 2023-10-19)
#4139
Ik onderteken, omdat ik vind dat er wat gedaan moet worden aan de wijze van opvoeden, niet aan de hondsoort.Ilse Stam (Almere, 2023-10-19)
#4142
IkDees honden wil blijven houden en kweken
Wendy Knapen (Alken, 2023-10-19)
#4143
Er zijn geen gevaarlijke rassen van honden!Nicole Umbescheid (Wellerlooi, 2023-10-19)
#4145
Ik heb mijn hele leven al powerbread honden in huis gehad, nog nooit een probleem mee gehad, HET IS HOE JE ZE OPVOEDT!!! Dit mag niet gebeuren in Nederland! Deze honden verdienen ook een leven en niet alleen omdat ze de naam van een powerbread hebben gestopt moeten worden!Manon De Waal (Tilburg, 2023-10-19)
#4146
De honden zijn al te lang de dupe van slecht eigenaarschap (hiermee wordt teven, maar niet enkel, bedoeld verantwoord fokken, opvoeden en socializeren). Dat moet stoppen.(Daarbij is er meermaals getest met houdverbod op bepaalde rassen in andere landen en dit gaat het probleem niet tegen, dus de zogenaamde oplossing, is helemaal geen oplossing.)
D H (Breda, 2023-10-20)
#4147
Ik onderteken omdat ik zelf een powerbreed heb. En dit een drastische maatregel vind, wat niet nodig is.Debra Houben (Oudsbergen, 2023-10-20)
#4149
Ik niet staat voor discriminatie in geen enkele form. Zelf heb ik decennia lang genoten van mijn trouwe viervoeters en vind dit een vreselijke oplossing. Pak het probleem aan bij de bron. De onverantwoordelijke baasjes.Arnel Look (Denhaag, 2023-10-20)
#4150
Ik vind dat het probleem niet bij de honden ligt, maar bij de mensen!! Hier moet controle op komen.Eva de Koning (Ridderkerk, 2023-10-20)
#4151
ik groot liefhebber ben van de American bull en kan me geen zachtaardige hond bedenken dan die. de honden moeten niet aangepakt worden maar de diegene die hen opvoeden tot bijters. dit gaat gewoon veel te verJeffrey van Meeteren (Tienhoven aan de Lek, 2023-10-20)
#4154
Deze benoemde rassen doen geen vlieg kwaat!Jeroen Eeuwes (Mook, 2023-10-21)
#4155
Ik onderteken dit omdat ik zelf honden bezitSrs Badal (Den haag, 2023-10-21)
#4157
Ik een staffie heb en de staffie niet het gevaar is maar de eigenaar vaak ontwetend isMariska Van der horst (Nieuwegein, 2023-10-23)
#4158
Ik onderteken omdat ik er niet mee eens ben, het slaat nergens op.Silas Visser (Zutphen, 2023-10-23)
#4159
Het ligt totaal niet aan de hond zelf maar aan het baasje. De honden zelf hebben een hele lieve en leuk karakterNicky Van norde (Oostzaan, 2023-10-23)
#4160
omdat dit hondenras niet gestraft mag worden, maar mensen welMichał Dobrowolski (Roermond, 2023-10-24)
#4162
Ik sta achter deze petitie, omdat het niets oplost! De mens moet leren de hond te begrijpen.Joni Vd Heuvel (Herwijnen, 2023-10-24)
#4167
Ik ben er mee eens ligt echt aan de opvoeding en de liefde naar de hondNicka Eijkelhof (Waddinxveen, 2023-10-25)
#4171
Het probleem bij de basis moet worden hersteld en aangepakt en niet zoals we in NL altijd doen, halverwege beginnen.Een hond is in de basis niet vals maar de mens erachter
P.J. Dijk (Rotterdam, 2023-10-25)
#4173
Elke hond met slechte opvoeding is vaak niet te vertrouwen, dit heeft niet te maken met een bepaald hondenras maar met de manier hoe mensen hun hond opvoedenDeveny Djoemat (Tilburg, 2023-10-26)
#4177
omdat ik zelf ook een bully xl heb en een amerikaanse stafford en ik het onacceptabel vind dat deze soort honden worden verboden!!!!Kayley Alisha Zwaan (Utrecht, 2023-10-30)
#4185
Ik het niet eerlijk vindt,het ligt niet aan het ras dat is beetje dom om dat gewoon te denken. Er zijn andere rassen die agressief zijn bv een chihuahua of cavalier. Heb het ook al gezien en ik vind dit ras eigenlijk echt cute en van mij mogen ze blijvenCharity Welvaert (Gent, 2023-11-01)
#4186
Ik het er niet mee eens ben...dat de dieren waar het om gaat veroordeeld mogen worden om het geen wat de mens heeft verpest!!!!!!!!!!.Riet van 't Hof (Oudenbosch, 2023-11-01)
#4187
Ik heb een bully, schat van een hond, doet geen vlieg kwaad. Pak de mensen aan die hun verantwoordelijkheid niet nemen met deze rassen, niet de honden!!Vicky Van Gich (Brecht, 2023-11-01)
#4190
Ik onderteken omdat het niet aan de hond zelf ligt maar meestal aan de eigenaren. Die wat die honden kennen weten dat ze de juiste hand nodig hebbenJennifer kleine Kleine (Kerkrade, 2023-11-01)
#4192
Ze niet de rassen moeten straffen maar de eigenaren !!Ilona Koenen (SINT ODILIËNBERG, 2023-11-01)
#4197
Het ras geen slachtoffer mag worden van incompetente mensen die geen kennis van zaken hebben. Deze rassen aijn niet gevaarlijker dan een labrador of een poedelEls Franken (Halen, 2023-11-01)
#4200
Dit is rassendiscriminatie.Niet te bevatten echt schandalig
Jacqueline Nordmann (Rijswijk, 2023-11-01)