GEEN verbod op de powerbreed.
Opmerkingen
#602
Ik onderteken omdat ik al jaren hondenkinderen heb die onder deze rassen vallen. En omdat ik nog steeds vindt dat het niet aan hond ligt maar aan de eigenaar en de opvoeding..Er zijn ook zat andere rassen die veel bijtincidenten veroorzaken maar daar hoor je niks over..
Claudia Schuurman (Culemborg, 2023-10-04)
#603
Alle honden zijn welkom!!! Ben het oneens! Met het kabinet!! Stelletje ........ leijersYouri Cremers (Venlo, 2023-10-04)
#604
Omdat dit gewoon niet mag geburenPriscilla Petersen (Apeldoorn, 2023-10-04)
#605
Er mag geen veralgemening gevormd worden over bepaalde rassen. Dit is een vorm van discriminatie. De powerbreeds zijn de beste gezinshonden met de juiste opvoeding.Shirly Missant (8700 tielt, 2023-10-04)
#607
Ik heb zelf een bully pup. Hardstikke lief!!Priscilla Van Der Mierden (Tilburg, 2023-10-04)
#609
Omdat ik zelf een power breed hond heb en het niet aan de honden ligt maar aan de mensen. Ze worden niet slecht geboren maar gemaakt door de verkeerde opvoeding!Selina Beltzer (Heerhugowaard, 2023-10-04)
#611
We zelf 2 powerbreeds hebben. En kan me geen liever ras voorstellenDominique Van lent (Temse, 2023-10-04)
#613
Dit is een belachelijke regel.. bahAmanda Priem (Dord, 2023-10-04)
#614
Wij hebben thuis zelf 5 Amerikaanse Stafford/ Amerikaanse buldog honden en dit ras heeft misschien niet altijd het makkelijkste karakter maar deze honden zijn zo puur en lief naar jou als baas en is jou hond vals dan zul je hem waarschijnlijk verkeerd opgevoed hebben en het er zelf naar gemaakt hebben net een kind die wel goed op gevoed worden met de juiste manieren en grenzen. Ik zou nooit geen ander honden ras nemen als dit ras. Ik ben nog nooit bang geweest voor mijn honden dat ze me ooit zullen bijten.Jennifer Van Alphen (‘s-Gravendeel, 2023-10-04)
#616
Elke honden ras heeft een kans nodig. Een hond wordt niet zo geboren maar ligt aan de opvoeding van de baasDeniece De Beuse (Almere, 2023-10-04)
#618
Dat er extra regels komen om deze honden te mogen houden vind ik oke , maar dit gaat echt te ver!Vince Timmermans (Nieuwendijk, 2023-10-04)
#620
Omdat ik zelf al meer dan 15 jaar een amstaf xxl heb gehas en nu bijna 3 jaar een amstaf heb en deze honden hebben nog nooit een bijtincident gehad , beide toevallig wel gebeten door zo"n kleine keffer die men altijd laat loslopen terwijl mijn honden altijd aan de riem lopen , mijn kinderen en kleinkinderen zijn verschillende keren gebeten door loslopende honden ...voornamelijk die kleine keffersAlbert Helmink (Arnhem, 2023-10-04)
#624
Ieder dier het recht heeft om te levenHennie Kool (Amsterdam, 2023-10-04)
#625
Er zijn geen slechte honden, alleen slechte baasjes!!Britt Eggenhuizen (Nijmegen, 2023-10-04)
#627
Omdat ik zelf een stafford heb en het mijn alles is, die honden doen geen vlieg kwaad.Kayleigh Milani (Olst, 2023-10-04)
#632
Deze honden niet zo gevaarlijk zijn als dat er gezecht word ik ken kleinere honden die gevaarlijker zijnSamantha Passon (Nuth, 2023-10-04)
#633
Omdat dit verbod nergens op slaat !!! Als het fout zou gaan moeten ze de baasjes pakken en niet de hond . Als deze schatten van honden goed opgevoed zijn zijn het de liefste honden van heel de wereld ❤️Inge Pelle (Berghem, 2023-10-04)
#634
Omdat ik zelf am stafford heb van 14 en die heeft nog nooit gevochten of laat staan iemand gebeten en we hebben 4 am stafford in familie en ze kunnen allemaal met elkaar en met andere honden of katten dus slaaat weer nergens op dit verbod wat ze willenTommy Hirs (Den helder, 2023-10-04)
#635
Een dier heeft ook gevoelens, een dier houd ook super veel van hun baasje… geen enkel dier die goed verzorgd wordt bij hun baasje mag worden afgenomen worden…Het is schandalig wat men wilt doen… dyna wordt zo ontzettend goed verzorgd haar baasje heeft haar hele leven gegeven voor haar hond.. het zou niet mooi zijn mocht dit haar afgenomen worden…
Dyna is een soort dochter voor de mensen.
❤️
Elke Vanden abeele (Merelbeke, 2023-10-04)
#637
Ik hou van dieren, en mijn hart huilt als ik nu al hoor dat ze zulke diertjes willen slachten of afnemen van hun baasjes.Noa Duinmeijer (Sint Pancras, 2023-10-04)
#639
Waarom nou heel simpel iedere hond is een thuis waard! Ongeacht ras waarbij wij mensen hun honden verkeerd opvoeden! Die honden kunnen er niks aan doen! De meeste bijt incidenten worden gedaan door chihuahuas maar daar hoor je de mens niet over omdat het schattige hondjes zijn de rassen Stafford of pitbull worden in verkeerd daglicht gezet terwijl het de liefste hondjes zijn die er bestaan! Ze heetten niet voor niets de nanny dog kom op zeg kabinet denk ff gauw na!!Naomi Zieleman (Deventer, 2023-10-04)
#643
Ik zelf met een staffie zit thuis en ook geen wereld kan voorstellen zonder deze prachtige dieren! Don’t bully our beautiful breed..Imara Vercruysse (Evergem, 2023-10-04)
#644
Ik het absoluut niet terecht vind dat en hond de schuld is van zijn gedrag beter zoek je dat bij de eigenaar met vriendelijke groet GGSpinGerry Spin (Groningen, 2023-10-04)
#646
Er niet naar het ras moet worden gekeken maar naar de hond die op dat moment bijt en altijd de vraag stellen waarom bijt de hond, wat is er vooraf gaand gebeurd met de hond .Maaike Halsema (Almere, 2023-10-04)
#647
Om dat ik het er nietMee eens ben heb zelf een heel lief schatje en ga het niet kwijt raaken
Leanne Bos (Utrecht, 2023-10-04)
#651
Niet de honden maar de eigenaar moet worden aangepaktCarolien Driehuis (Lelystad, 2023-10-04)
#655
Ik onderteken omdat ik het geweldige karakter van de Amerikaanse stafford heb leren kennen en ik vind dat niet de honden afgerekend mogen worden op de onkunde/ verkeerde intenties van de baasjes/mensenSjannie Snellen (Schijndel, 2023-10-04)
#657
Ik vind dat het moet ophoudenJean-Louis Mussen (Weert, 2023-10-04)
#659
Niet wil dat deze honden in beslag genomen gaan wordenDiana Popken (Meppel, 2023-10-04)
#660
De hond het slachtoffer word van de onbekwaamheid van de baasKevin Spee (Born, 2023-10-04)
#661
het de mooiste ras is, mits er goed mee gefokt wordchantal van rossum (utrecht, 2023-10-04)
#665
ik vind dat zun moeten blijven bestsaan het gaat om de opvoeiding van de menen is gegeven dn niet hoe de hond zo van zelf is gewordenAlysia Van thillo (Brasschaat, 2023-10-04)
#667
Ik onderteken deze petitie omdat het belachelijk is dat er een verbod komt op de meest lieve honden die er zijn. Er word geen enkele hond agressief geboren, ze worden agressief gemaakt door de verkeerde baasjesLea Francken (Venlo, 2023-10-04)
#668
Oneerlijkheid..Marrit Zijlstra (Tuk, 2023-10-04)
#672
Dit mag zeker niet gebeuren dus ik teken zeker heb zelf niet een van deze rassen,maar een kleine chihuahua met pit haha.Vind zeker niet dat ze zomaar honden van iemand mogen gaan afpakken en deze rassen gaan verbieden.
Iedere hond kan namelijk wel een bijten,maar om dan meteen een aantal rassen te gaan verbieden.
De pitbulls en staffords die ik ken zijn zo lief dus een ras wil niet altijd wat zeggen.
Dit mag zeker niet doorgaan ik steun jullie hierin.
Xxx
Natascha Van Veldhoven (Weert, 2023-10-04)
#673
Ik zelf een American bully heb die onwijs lief is en alle soorten om mij heen,De mens maakt een hond agressief niet de hond zichzelf,,
Thymo . (Delf, 2023-10-04)
#675
Dieren niet verantwoordelijk zijn voor hun daden net als kinderen dat ook niet zijn voor hun daden.Shahrokh Ashraf (Rotterdam, 2023-10-04)
#677
Mijn hondenkind is een amerikaanse stafford, maar de grootste lieverd die je je kan wensen. Het is niet de hond het is altijd het baasje ! 🐶♥️Maaike De wind (Tilburg, 2023-10-04)
#678
Ik onderteken deze petitie omdat ik niet eens ben met het verbod en ik persoonlijk van mening ben dat de slechte honden gemaakt zijn door de eigenaren en juist de zogenaamde gevaarlijke honden juist de liefste en meest aanhankelijke honden zijn die er zijn. Uit eigen ervaring met een Stafford die de grootste knuffelbeer is.Lotte Huijsman (Zaandam, 2023-10-04)
#680
Je gunt die honden het beste ( bij hun huidige baasjesLenn Van Roy (Antwerpen, 2023-10-04)
#681
Ik heb zelf ook een cane corso x stafford mixje en ik moet er niet aan denken dat mijn zoontje van 3 zonder hem opgroeit ze zijn al allebei sinds geboorte bij elkaar. Ik ben teruggeemigreerd vanuit turkije zodat we RUST kregen en dan wilt het hier hetzelfde doen BELACHELIJK straf de onverantwoorde eigenaren maar niet onze trouwste maatjes !sevcan kara (vlaardingen, 2023-10-04)
#683
Zeker op tegen!Tess Visser (Egmond aan zee, 2023-10-04)
#684
Onzin isAisha Stelloo (Heerhugowaard, 2023-10-04)
#689
De honden zijn niet fout, maar de fokkers en/of de baasjesYvonne Cox (Venray, 2023-10-04)
#691
Deze honden mogen niet afgepakt worden! Dan kan je beter elk ras weg doen want elke hond kan bijten. (Ben zelf ook gebeten door een random hond) HET LIGT AAN DE OPVOEDING!! Mijn grote schat is door een chiwawa gebeten in zijn oor en mijn oh zo gevaarlijke hond heeft niks terug gedaan maar was bang en verdrietig.Yana Saalmink (Eindhoven, 2023-10-04)
#696
Honden mogen niet het dupe worden van het grootste beest de mens laat mensen leren hoe ze verantwoordelijk met deze geweldige lieve trouwe honden om moeten gaan.Wendy Baas (Hoogeveen, 2023-10-04)
#699
Kabinet slaat weer door met hun regels. Pak lekker die opgevoerde ratten dat zijn de ergste. Steffies doen geen vlieg kwaad als je ze goed opvoed zijn ze nog beschermend voor het gezin en ook baby'sRoland America (Dordrecht, 2023-10-04)
#700
Ik het niet eens ben met de uitspraak van het kabinet (VVD) en vind dat je dit heel anders moet oplossen. Kan een heel verhaal er over vertellen of schrijven maar dna ben ik nog wel even bezig. Begin bij de oorzaak de baasjes en niet de hond zelf. De mens is hier het probleem.romy sepers (‘S-Gravenzande, 2023-10-04)
#701
Ik 4 prachtige American bully xl hebMijn vader een American Stafford.
Het zijn prachtige liefdevolle dieren.
Jannie Ruitinga (Kruiningen, 2023-10-04)
#704
Dit mag niet gebeuren!!!Shania Bakkers (Rijsbergen, 2023-10-04)
#705
het gedrag van honden worden gemaakt door hun baasjes. Het ligt niet aan de honden dat zij zo doen!Lisa konings (eindhoven, 2023-10-04)
#706
Ik zelf een Amerikaanse Stafford heb en het een geweldig ras vindSandra Langerak Voorspuij (Moordrecht, 2023-10-04)
#707
Achter dieren sta. Bij incidenten is altijd baasje fout. Kan men een dier niet op afrekenenLee Weijers (Landgraaf, 2023-10-04)
#708
Ik onderteken omdat honden nooit de dupe mogen zijn van de acties van onverantwoorde hondeneigenaren.Tessa Gorissen (Oudenbosch, 2023-10-04)
#710
Ik een power breed hebben het z'n de liefste honden op aardeDani Hb (Groningen, 2023-10-04)
#711
Alle 'gevaarlijke' honden en de baasjes nu de dupe gaan worden.Laat alle honden die bijten geregistreerd worden. (Klein of groot)
Er zijn meer bijtincidenten door kleine honden die niet opgevoed zijn, maar doordat die minder schade kunnen toe brengen is dat maar prima en mag dat.
En doordat enkele 'gevaarlijke' honden die bijten, worden nu alle 'gevaarlijke' honden en baasjes de dupe.
En dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.
quinn De bree (Soesterberg, 2023-10-04)
#712
Ik zelf een Stafford heb en zijn erg liefAngelica Dekker (Heemskerk, 2023-10-04)
#713
Ik deze ook heb gehad.nu franse bulldoggen.geen 1 dier wordt vals geboren ze worden vals gemaakt door mensen die er niet mee weten om te gaan.verkeerde opvoedingRenate Jaspers (Rotterdam, 2023-10-04)
#714
Don’t bully the breed !Love these dogs❤️
Chenel Alfen (Culemborg, 2023-10-04)
#716
Ik onderteken deze petitie omdat ik het onvoorstelbaar belachelijk, schandalig en gewoonweg wreed vind als mensen hun geliefde hond, die vele baasjes als hun kindje beschouwen, moeten afstaan waarna de hond waarschijnlijk wordt afgemaakt. Het is een walgelijk idee. Vele honden die nooit een vlieg kwaad hebben gedaan en een door en door lief en vredig karakter hebben zouden dan uit de armen van hun huilende baasjes worden gerukt, waarna ze hem of haar nooit meer terugzien. Zoiets mag en KAN gewoon niet worden toegestaan.Jesse Fransen (Andelst, 2023-10-04)
#717
.....geen uitleg. Ik ben dietenvriend, dus dan spreekt dit vanzelf.Natasja Zwiers (Emmeloord, 2023-10-04)
#718
Ik heb er zelf twee niks mee aan de hand voed de mensen op die deze honden willen behouden.Neem geen hond om stoer te zijn want dat ben je met deze honden niet zeker niet
Rosieta Claessens (Weert, 2023-10-04)
#719
Waarom?Waarom worden dieren gestraft ?
Dieren zijn puur liefdevol en helend♥️
Dieren worden vaak vals gemaakt!
Maar waarom moeten de goede baasjes en hun maatjes boeten, voor degenen die het verpesten voor de mensen en dieren, die zich dag en nacht in zetten om een voorbeeld te zijn, in de hoop dat diegenen zich gaan bedenken!
En het tij keren, en hun honden echte warmte en liefde gaan geven!
Annemieke van Eenennaam (Arnhem, 2023-10-04)
#720
Ik onderteken dit omdat ik zelf een bully heb gered uit vreselijke omstandigheden king kwam bij mij hij was zo onzeker van binnen en zo vol angst bij zijn vorige baasjes zat hij 13 uur per dag in een te kleine bench hij mocht nooit een mens groeten en ze lieten king ook nooit er uit om zijn behoeftes buiten te doen toen ik king 1 a 2 dagen in huis had bleek dat ik merkte met zijn lopen dat er iets niet helemaal klopte ook de verhaal niet dat king hele maar gezond zou zijn en mijn onderbuik gevoel klopte naar 3 maanden vol aan de pijnstillers bijna 3 maanden dagelijks dierenarts in en uit bleek dat king mijn bully zo danig mishandeld Was door zijn vorige baasjes dat er een botbreuk zat in zijn linker achterpoot die als pup zijnde is veroorzaakt door een schop of iets hier is nooit door zijn vorige baasjes iets aan gedaan en daar bij was op de foto’s te zien dat bij kruisband helemaal kapot was nou heb ik dit van top tot teen laten uit zoeken en achteraf blijk dat ze hem bij zijn vorige huisje totaal niet goed behandeld hebben king was in het begin bang voor de mens je zag zijn angst in zijn ogen hij was niet fel op mensen maar durfde niet in de buurt te komen en als mensen hem wilde groeten dook hij met zijn ogen dicht in elkaar dit is de oorzaak van mensen die zo maar een hond kopen en niet weten wat ze in huis halen waardoor ze uiteindelijk weer als herplaatsing te koop gezet worden deze honden zijn niet gevaarlijk het is en zijn de kleine groeperingen die dit soort rassen gevaarlijk maakt maar zeker niet de ras zelf zijn worden niet geboren om te bijten zij worden geboren in de hoop dat dat ze de juiste opvoeding krijgen EN JA ZE ZIJN HEEL ENTHOUSIAST EN BIJ EN DRUK EN ZIEN ER ROBUST UIT MAAR DIT WIL NIET ZEGGEN DAT ZE LEVENS BEDREIGEND ZIJN als ieder mens met voor oordelen zich is wat meer zou in lezen in dit soort rassen dan zul je een hele andere kijk op hebben maar iedereen heb weer is een oordeel wand ja de PITTBULL WERDEN VROEGER MISBRUIKT JA IK LEG DE NAADRUK OP MISBRUIKT VOOR HONDEN KOOI GEVECHTEN MAAR DAAR WERDEN EEN PITTBULL TEGEN EEN PITTBULL GEBRUIKT DENKEN JULLIE DIE DIT SOORT RASSEN WRG WILLEN HEBBEN DAT DIE HONDEN DAAR PLEZIER IN HADDEN JULLIE MOETEN EENS BETER NA DENKEN VOOR ER EEN OORDEEL GETROKKEN WORD HEEN HOND KAN NIET PRATEN MAAR DIE HONDEN DIE VOOR DE KOOI GEVECHTEN WERDEN IN GEZET LEEFDE IN GROOTE ANGST HET IS DE MENSHEID DIE DIT VEROORZAAKT HEBBEN EN NIET DE HONDEN RASSEN ZELF EN DAARBIJ DE BULLY ZIJN GEFOKT OMDAT MENSEN HET MOOI VONDEN MAAR WEL ECHT EEN GEZINDS HOND WILDEN DIE GOED MET KINDEREN OVER WEG KON EN TOEN WAS DAAR DE BULLY DE STANDAARD VAN EEN AMERIKAANSE STAFFORD/ AMERIKAANSE BULDOG EN TOEN KWAMEN ER ANDERE RASSEN BIJ WAARDOOR JE PRACHTIGE HONDEN KRIJGT MET MISSCHIEN SOMS WAT ADHD MAAR SUPER LIEF ALLEEN DIE STOMME MENSENHEID DIE ZICHT NIET IN LEZEN OF DE HONDEN ERGENS ANDERS VOOR GEBRUIKEN DIE MOETEN GESTRAFT WORDENZELF BEN IK ZO BESCHERMEND NAAR KING TOE WANDT OOK AL WEER IK DAT HIJ SUPERLIEF IS IN MIJN ACHTERHOOFT BLIJFT ER IETS SCHREEUWEN VAN MOCHT ER IETS GEBREUREN DAT EEN ANDERE HOND CHIWAUWA OF EEN JACKRUSSEL HEM BIJT WAT AL 3 KEER GEBEURD IS TERWIJL MIJN BULLY ALTIJD AAN DE LIJN ZIT EN ZELF NIKS TERUG DOET HET ALTIJD HEEFT GEDAAN HIJ LAAT ZICH GEWOON BIJTEN EN DAAROM LOOP IK ALS IK ANDERE MET EEN HOND ZIE METEEN DE ANDERE KANT OP WANDJ JE HOORT ZE PRATEN OOW KIJK DAN DAAR DIE HOND IS GEVAARLIJK WANDT DAT IS EEN PITTBULL TERWIJL HET GEEN PITTBULL IS.
STRAF VERDOMME DIE MENSEN DIE ZO EEN HOND HEBBEN ER NIET GOED VOOR ZIJN DIE MOETEN EEN SPUITJE KRIJGEN MAAR NIET DE ******* HOND ZELF DIE HEEFT DAAR NIET OM GEVRAAGD JE GAAT TOCH OOK GEEN KIND WAT SLECHTE OUDERS GEHAD HEB OMDAT HET NIET BETER WEET TOT ANDERE MENSEN HEM OF HAAR LATEN ZIEN HOE HET WEL MOETDIE GEEFT JE TOCH OOK GEEN SPUITJE ZO HOORT DAT OOK NIET BIJ DIT SOORT HONDEN RASSEN TE GAAN.
Dus zorg dat de mensen gestraft worden inplaast van de honden.!!!!!!!!
Jennifer Albers (Ruchpen, 2023-10-04)
#722
trouwe viervoeters mogen NIET boeten voor de fouten die de mensheid veroorzaaktSofia Al-Musawi (Almere, 2023-10-04)
#724
Het niet aan het ras leg, maar aan de mensen die er niet mee om kunnen gaan.Ik zit liever in een kamer met 100 power breeds dan met 3 mensen.
Hun liefde is echt
Remco Val (Ridderkerk, 2023-10-04)
#725
Het slaat nergens op dat we een verbod krijgen op powerbreeds!Honden die goed zijn opgevoed heb je oprecht geen problemen mee! Het ligt allemaal aan de opvoeding van een hond!!
Kijk ff allemaal naar die tiktok account @dynatherescuedog (kan r zoveel opnoemen)
Ook een lieve hond en ook een powerbreed doet t iemand kwaad? Nee!
Mara Ewoldt (Amsterdam, 2023-10-04)
#728
Ik het verschrikkelijk vind dat deze beestjes uithuis word gehaald het ligt aan de opvoeding!! Niet aan het beestje zelfMaartje Strijker (Amersfoort, 2023-10-04)
#729
Mensen moeten zichzelf onderwijzen welk ras ze in huis halen en of ze uberhaupt de hond aankunnen.Daryanani Istatia (Breda, 2023-10-05)
#731
DierenReggy Zimberlin (Heerlen, 2023-10-05)
#735
De overheid heeft geen recht om onschuldige hondjes die hun zelf niet kunnen verdedigen van hun huis weg te halen waar ze zich veilig voelen en goed verzorgd worden. Dit is onterecht en onmenselijk laat deze hondjes met rust.Selin Kasaci (Emmeloord, 2023-10-05)
#736
Omdat ik zelf z'n ras heb en het zijn de liefste maatjes die je kan hebben mits je ze goed en liefdevol opvoedJeremie Mertens (Groningen, 2023-10-05)
#739
Er geen probleem honden bestaan, mensen met weinig kennis van een bepaald ras kunnen ervoor zorgen dat er een hond met problemen uitkomt en die dingen doet dat verkeerd zijn. En dat in het nieuws komt maar de goede honden, zie je nooit op tv verschijnen waardoor dat mensen niet kunnen zien dat het niet ligt aan de hond maar aan de bepaalde opvoeding dat de hond heeft gekregenJordan Persoons (Antwerpen, 2023-10-05)
#741
ik zelf ook een amstaff dametje heb, en ik het gewoon belachelijk vindt hoe ze onze hondenrassen discrimineren. blij dat er eindelijk een petitie is gestart!!angeley mensen (breda, 2023-10-05)
#744
Ik onderteken omdat ik volledig overtuigd ervan ben dat alllemaal deze honden rassen er niks aan kunnen doen, namelijk alle eigenaren dragen de verantwoordelijkheid voor een fatsoenlijke en liefdevolle opvoeding!Gerrie van Alphen (Simpelveld, 2023-10-05)
#746
Omdat ik vind dat eigenaren verantwoordelijk zijn voor hun hond.Bij bijtincidenten zijn de eigenaren onverantwoordelijk en daar zouden anderen niet voor hoeven te boeten.
De meeste incidenten gebeuren in en om het huis door eigen honden.
NOOIT WEER EEN 2E RAD, WAARBIJ DUIZENDEN HONDEN ONTERECHT ZIJN VERMOORD.
Vraag dierenartsen naar hun ervaringen
Anita Takkenkamp (Utrecht, 2023-10-05)
#749
Omdat ik van mening ben dat geen een hondenras gevaarlijk of slecht is maar dat het de mensen hun opvoeding is waardoor het ras als gevaarlijk beschreven wordt het is een fantastische ras en ben van mening dat iedere hondenras fantastische isClaudia De krieger (Drunen, 2023-10-05)
#750
Ik zelf Bully's heb en ik altijd voor hun blijf opkomenValentine hoeven (Capelle aan den ijssel, 2023-10-05)
#752
Omdat ik klaar mee ben dat zulke honden de dupe er van wordenPatricia tichelaar (Drachten, 2023-10-05)
#753
Ik dat wilDaniel Dek (Ureterp, 2023-10-05)
#754
Ik vind dat ze niet just registreren van bijt incidenten. Ze moeten dan ook registreren wat voor ras hond heeft gebeten. Onze lieve honden kinderen blijven de dupe van discriminatie. Elke honden ras kan gemeen en vals worden gemaakt door de mens en opvoeding en niet omdat het ras eigen is..Denise Weijman (Utrecht, 2023-10-05)
#756
Ik vind dat de eigenaar verantwoordelijk is voor zijn of haar hond. Met goede opvoeding het de allerliefste hondenras is. Ze worden alleen door de media negatief gemaakt en er vaak alleen maar bijtincidenten volgen naar aanleiding van hoe de hond op dat moment behandeld word. Iedere eigenaar van elk ras zou verplicht moeten worden om zijn of haar hond op de juiste manier op te voeden.Elke Kleinman (Uithoorn, 2023-10-05)
#757
Ik van mening ben dat de honden niet vals worden geboren maar worden gemaaktWilleke Van Dommelen (Nuenen, 2023-10-05)
#758
Het ligt niet aan de hond maar aan het baasjeBridget Van den berg (Papendrecht, 2023-10-05)
#759
Het probleem ligt bij het baasje en niet bij de hond!!Cigdem Hoffmann (Haaksbergen, 2023-10-05)
#762
Een goed opgevoede hond de oplossing is !!! Tis niet het ras maar de baasAlexander van mierlo (Tilburg, 2023-10-05)
#763
Omdat Ik er op tegen ben dat deze honden niet meer mogen gehouden of gefokt mogen wordenDanielle Verhoeven-Ruijs (Gelderland, 2023-10-05)
#765
Het probleem niet aangepakt wordt door rassen te bannen.Eigenaars van honden moeten verantwoordelijker omgaan met hun hond en leren hoe ze die moeten opvoeden!
Chloë Van Hout (Beerse, 2023-10-05)
#767
Dit is een grote misvatting.Men moet zich richten op de slechte bazen aanpakken !Kay Candeuil (Bergschenhoek, 2023-10-05)
#768
Dit niet de oplossing is, pak de onverantwoordelijk eigenaren aan en niet ons geweldige ras.Yvonne Vos (Zwolle, 2023-10-05)
#773
Dit absoluut niet oke is. Honden dienen niet te boeten voor de domme fouten van valse en verkeerde mensenRobbe Declercq (Rumbeke, 2023-10-05)
#774
Deze honden wel superlief kunnen zijn mits een goede opvoedingGa verantwoord om met dit ras!!!
Ik zou nooit geen ander ras meer willen
Beste ras ooit de liefste trouwste honden ooit ❤️
Saskia De smet (Stekene, 2023-10-05)
#775
Ik onderteken omdat het nergens op slaat. Ik loop vaak buiten met de hond netjes aan de riem en mensen met losse honden letten zelf niet op en zeggen dan mijn hond doet niks hoor. En als mijn hond dan iets zou doen heeft zij het gedaan. Het ligt niet aan de hond maar aan de mensen! En als je alle bijtincidenten wilt bijhouden doe dan ook ALLE bijt incidenten dus ook van ALLE honden. Moet je kijken wat er dan eens uit komt.Kelly Pecht (Roelofarendsveen, 2023-10-05)
#776
Het ligt puur aan de mensen die ze opvoeden en niet aan het ras zelf. Ze zijn de liefste honden ever!!! Ik heb een Amstaff, mijn aller eerste hond, maar ik heb er alles aan gedaan om hem goed op te voeden. Hij is zelf een aantal keer door andere rassen aangevallen en zelfs blijvende schade aan overgehouden. Fokkers en eigenaren moeten onderzocht worden, maar niet het ras verbieden. Ze zijn puur en ontzettend trouw en lief!Josianne Van Ijmeren (Ijzendoorn, 2023-10-05)
#777
Ik heb al 14 jaar staffords mooiste ras wat er is! Het zijn maatjes voor het leven super trouw en willen echt voor je werken! En nee niet dat opgeblazen nieuws volgen dat zij degene zijn die bijten, andere rassen hebben veel meer bijt incidenten!! Laat de staffies/powerbreeds bestaan!!!Mirelle H (Utrecht, 2023-10-05)
#778
Ik onderteken omdat ze weer komen met deze onzin, om deze prachtige lieve beesten te verbieden. Kijk beter naar wie ze fokt en naar de baasjes waarvan de hond bijt!!Deze strijd hebben we al eens gevoerd , dus die regels hadden ze al beter moeten uitvoeren!
Chantal Kooman (Rotterdam, 2023-10-05)
#780
Zolang je weet hoe je eigen hond in elkaar zit en aan kunt vind ik het belachelijk om dit soort honden te verbieden..Een boxer die een pup aanvalt en getraumatiseerd is, is normaal die zelfde boxer die een schaap dood bijt is ook normaal???? Maar voorlopig wordt dit toegestaan 🤔. Maar laat het nou geen HR hond zijn, dan wordt hij inbeslag genomen!!! De regeltjes zijn niet gelijk. Dus laat mensen met rust die wel om kunnen gaan met HR honden, en scheert niet alles over 1 kant...
Linda Van der Velde (ROTTERDAM, 2023-10-05)
#781
Het probleem niet bij het ras ligt, maar bij de mensen die hun honden (niet) opvoeden. Rassendiscriminatie is niet de oplossing.Lindy Arts (Grave, 2023-10-05)
#783
Als je powerbreeds heel goed opvoed heb je een trouwe lieve geweldige hond❤️Patricia van Helden (Roermond, 2023-10-05)
#784
Ik onderteken omdat ik vind dat dit te kortzichtig is...check de "baasjes" niet de honden!Kim De graaf (Rotterdam, 2023-10-05)
#785
Ik zelf een bully xl heb en dat de liefste hond is die je maar kan wensen , ik heb wel meer dan 5 jaar gewacht om überhaupt zelf een bully xl te kunnen hebben gezien me vader Alzheimer heeft en daar heel veel tijd en zorg in zat. Al met al ben ik blij met mn hond in me leven want zonder haar zou ik niet weten waar ik nu sta ! Zij is me rots , mijn soulmate en me wederhelft . Dus een verbod op onze powerbreeds is eigenlijk een klap in het gezicht. Pak dan elke hond of gevaarlijk dier in de wereld zo ook in de dierentuin zet geen dieren in hokken als je zelf ook niet vast zit in een hok. Dat vindt ik dierenmishandeling die dieren horen vrij in de natuur , honden zijn gezelschapsdieren met daarbij de juiste opvoeding en zorg en je heb eigenlijk de liefste hond.Shanna Bosselaar (Bergen op zoom, 2023-10-05)
#786
Omdat niet aan hond ligt maar hoe hij wordt opgevoed wordtFrans Wildschut (Zaandijk, 2023-10-05)
#787
Ik van dit ras hou en er genoeg WEL verantwoordelijke eigenaren zijn die weten met zon beestje om te gaanDee Tjha (Tjha, 2023-10-05)
#788
Ik onderteken omdat ik vind dat het nooit de hond is die bijtgraag is maar de opvoeding van de hond niet juist is. Het goed trainen van honden, alle honden, is zo belangrijk. Baasjes moeten hier tijd in steken.Yvonne Hofman-Klinge (Kampen, 2023-10-05)
#790
Iets van de mens afhangt hoecde hond reageertRoofthoofd Cynthia (Ekeren, 2023-10-05)
#792
Ik onderteken omdat het voorstel absurd is. Mensen met totale afstand van het ras weten niet waar ze over oordelen. Elke hond richt schade aan als ze bijten. Het is de opvoeding van de mens!!!Janny Smook (Veendam, 2023-10-05)
#794
Het onze kindjes zijn en het ligt aan de baas hoe je ze opvoed. Blijf van onze honden afKelly Moonen (Landgraaf, 2023-10-05)
#796
Ik het er niet mee eens ben. Het zijn de liefste en trouwste rassen die er zijn. Straf deze rassen . Hoeveel andere rassen bijten wel eens maar daar word geen kenbaarheid aan gemaakt. Laat de mensen straf krijgen bij welk incident dan ook.Trudy Heijnen (Horn, 2023-10-05)
#798
Ik onderteken omdat het de mens is die de honden agressief maakt. De honden horen hier niet voor te boeten. Ik kom meer valse poedels, labradors of golden retrievers tegen die uitvallen naar mijn hond dan de zogenaamde ‘hoog risico honden. Breng je hond groot door ze aandacht, training en liefde te geven en er zal geen enkel ras verboden hoeven te worden.Claudia Alberts (Rekken, 2023-10-05)
#799
Het kabinet echt de fout in gaat met dit.Pak het echte probleem aan, niet de honden die hier niks aan kunnen doen en nu het dupe zijn.
Selina de Mos (Rijswijk, 2023-10-05)