“Steun en Waardering voor een goede werknemer”

Wij de ondertekenaars, willen onze waardering en steun betuigen aan Raymond Clots, een toegewijde en gewaardeerde medewerker van de havendienst bij Zeehaven IJmuiden NV. Raymond heeft zich door de jaren heen bewezen als een betrouwbaar en hardwerkend lid van het team, met een onmisbare bijdrage aan de havenoperaties.

Hoewel Raymond al lange tijd een positieve bijdrage levert, zien wij dat hij momenteel te maken heeft met een moeilijke situatie op het werk. Wij geloven dat iedereen recht heeft op een werkomgeving waarin inzet en prestaties erkend en gewaardeerd worden, en wij staan daarom achter Raymond.

Oproep tot ondersteuning

Deze petitie is opgezet door collega’s die in Raymond geloven en hem willen steunen in zijn huidige situatie. Wij nodigen collega’s uit om hun steun te tonen voor Raymond en samen te streven naar een positieve werkcultuur waarin iedereen zich gezien en gehoord voelt.

Anoniem ondertekenen is mogelijk.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Auteur alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik machtig Auteur om de gegevens die ik op dit formulier verstrek aan de volgende partijen te overhandigen: