Bollo terug!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Aandragen aan Kantoor

2024-08-04 07:07:04

IMG_40651.jpeg

We hebben 700 handtekeningen!

We hebben met ons alle een mooie prestatie bereikt en we zitten op 700+ handtekeningen voor ons Bolllo en we gaan het beroep met deze petitie indienen bij het hoofdkantoor.

Natuurlijk hoop ik dat we met ze allen blijven doordelen al is het minder in het nieuws, hoe meer hoe beter zo kunnen we nog beter laten zien dat een groot klant bestand niet tevreden is met de verdwijning of nog beter ze zullen zelfs Landal niet meer boeken omdat Koos Konijn niet gewild is en ook niet ons favoriet is.

"Geen Bollo, Geen Landal" is de statement volgens velen. Laten we doorstrijden, zodra er meer nieuws is laat ik jullie dit zo snel mogelijk weten.

Nogmaals allemaal dank voor het tekenen van deze petitie, Bollo is jullie dankbaar 😉

We blijven volhouden!

BOLLO

Volkskrant bereikt!

2024-07-11 13:27:09

IMG_3698.jpeg

Bollo fans!!!

Zojuist zijn we benaderd door de Media de Volkskrant. Deze heeft met mij een gesprek gehad omtrent deze actie en natuurlijk ook waarom ik als WIJ allemaal zo graag bollo willen houden. Jullie verhalen in deze petitie en de mijne zijn meegenomen in dit gesprek en zal een verslag van worden geschreven in de Volkskrant! Zodra hier meer over bekend is wanneer dit gedeeld is en de link heb ik ontvangen zal ik deze met jullie delen!

De link van deze petitie zal ook worden gedeeld en hopen we op nog meer vreugde van enthousiaste bollo fans! WEG MET KOOS KONIJN, WIJ WILLEN BOLLO!!!!! BOLLO!

Serge

We gaan de goede kant op!

2024-07-11 12:55:28

IMG_36942.jpeg

Hallo beste BOLLO vrienden!
Het gaat erg goed met de petitie, er komen steeds meer stemmen bij, blijf actie voeren en geef de link aan elkaar door !  https://www.petities.com/bollo_terug

We moeten doorgaan en dat gaat goed, hardstikke trots!

Serge

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.