Sportcity Verheeskade Climate Control

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update

2024-08-06 10:58:58

Beste allemaal,

Allereerst wil ik zeggen dat ik overweldigd ben door de steun voor de petitie!

Bij deze een update over de climate control.

De petitie heeft geholpen. Het hoofdkantoor gaat het serieus oppakken. De (vervangend) manager is langs geweest op de locatie en vindt dat het inderdaad niet te doen is binnen. Er is 5-8 een monteur geweest voor de climate control en er wordt gekeken wat er geregeld kan worden voor een fijne sport- en werkomgeving.

Door het hoofdkantoor zal ik op de hoogte worden gehouden over de vorderingen, deze zal ik hier met jullie delen. Heb je vragen dan kun je mij via de petitie mailen of spreek me aan op de sportschool.

Groetjes Jill Rens

P.s. in verband met de toezegging dat er actie ondernomen wordt zullen we niet meer actief handtekeningen inzamelen, maar zolang het niet is opgelost blijft de petitie online staan.

Jill Rens

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.