Behoud van volwaardig recyclagepark in Zingem

Het recyclagepark in deelgemeente Zingem (Kruisem) wordt gedeeltelijk afgebouwd. Het schepencollege legt deze beslissing op 23 september voor aan de gemeenteraad. Voor veel Kruisemnaren (en in het bijzonder de inwoners van het voormalige Zingem) is het een achteruitgang om zo’n 10 kilometer verderop te moeten gaan met o.a. steenpuin, houtafval, menig grofvuil, bouwafval en asbestcement.

Groen&Co Kruisem, Open VLD Kruisem en N-VA Kruisem willen een volwaardig recyclagepark behouden en dus géén ‘light-versie’. Laat je stem horen en vraag samen met ons om deze keuze te herzien. Bovendien was het een duidelijke verkiezingsbelofte van de bestuursmeerderheid dat het recyclagepark in deelgemeente Zingem ‘onverkort’ zou open blijven. Het afbouwscenario naar een mini-recyclagepark is zo wel een heel bittere pil en maakt de fusie voor Zingemnaren een stuk moeilijker te verteren…

>> Onderteken (met je naam of anoniem) deze petitie en vraag samen met Groen&Co Kruisem, Open VLD Kruisem en NVA Kruisem voor het behoud van een volwaardig recyclagepark in Zingem.

(Wanneer u de petitie ondertekend heeft, ontvang je een e-mail en dien je nog op een bevestigingslink te klikken)Petitie10.jpg

Groen&Co, Open VLD en NVA (Kruisem)    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Groen&Co, Open VLD en NVA (Kruisem) alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: