Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak / Mededelingen / Reviews Bol.com / Opmerkingen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-23 14:37

Gast

2014-06-23 14:38

Justitie, rechtspraak en reguliere media te samen de grootste, smerigste, veel leed veroorzakende' criminele organisatie van dit schurkenland. Nico van den Ham

Gast

2014-06-23 14:54

het recht moet zegevieren en de zaak tegen jasper stinkt en is niet goed uitgevoerd na mijn weten .

Gast

2014-06-23 14:58

Elke burger die dit boek leest, raakt pas echt doordrongen van het feit, dat elke Nederlander een Jasper S. kan worden! Justitie Nederland is door en door corrupt. T/m top van politie aan toe, er is hier geen recht meer!

Gast

2014-06-23 15:48

Groot respect heb ik voor de moed en vasthoudendheid tegen de verdrukking in van de 2 auteurs van "het verboden boek van M. Vaatstra". Dat zij de volkomen onbetrouwbaarheid van het dept. van Justitie in het daglicht hebben gebracht. Het wordt hoog tijd!! De waarheid zal zegevieren, no matter what!!

Gast

2014-06-23 16:18

Triest is de waarheid na alles. En wat een werk en doorzettingsvermogen van Wim Dankbaar en Hans Mauritz. En wat een emmers vol tranen vergoten door mem Maaike en vele anderen.

Gast

2014-06-23 16:23

De Bijbel roept ons op om "Waarheid te doen in het verborgene"> In de Vaatstra zaak is alleen maar leugen gedaan in het verborgene. Met als resultaat een onschuldige hardwerkende boer in de gevangenis. Wat een list en bedrog wordt er door Wim Dankbaar, en Hans Maurits, maar ook Andre Vergeer, en Micha Kat blootgelegd. Gelukkig hebben we in dit land nog echte mannen, die een hoge prijs willen betalen voor de waarheid. Lees het boek, en kom tot de ontdekking dat we in een demoncratie leven.
Hopelijk breken er andere tijden aan. Ook hoop ik dat Maaike Vaatstra een eerlijke rehabilitatie krijgt van haar ex man en haar kinderen en kleinkinderen. Ik hoop dat er een dag komt, dat ze allen in snikken zullen uitbarsten om wat ze moedertje hebben aangedaan.

Gast

2014-06-23 16:41

Dit boek prikt door een hele andere bubble. Die van dat NL een rechtstaat is ..
De schrijvers zijn dapper en competent.
Lees het en je weet het.

Gast

2014-06-23 16:52

Altijd gedacht dat een asielzoeker de moord op Marianne had gepleegd, na het lezen van het boek van Wim en Hans ben ik er helemaal zeker van.
Pim hilboezen

Gast

2014-06-23 16:53

Eindelijk is het zover met de billen bloot heren en dames.

Gast

2014-06-23 17:15

Cool en moedig geschreven!

Gast

2014-06-23 18:18

Durf je de werkelijkheid aan en de echte waarheid, lees dan dit boek. Alles valt op zijn plek.
Anton Swart

Gast

2014-06-23 18:33

Dit boek is belangrijk om te lezen, al is het alleen maar om te weten dat Nederland corrupt is.

Gast

2014-06-23 19:28

De spreekwoordelijke nuchterheid van de Friezen heeft hen in het geval Marianne Vaatstra, enkele goede uitzonderingen daargelaten, volledig in de steek gelaten.
Jullie, Wim en Hans, wens ik veel doorzettingsvermogen toe bij jullie bijna tot een goed eind gebrachte kruistocht. Grote bewondering voor jullie aanpak!

Gast

2014-06-23 21:54

Beste Wim,
zoals ook in je boek beschreven staat: het argument: weinig tot geen bloed op het lichaam van Marianne - waargenomen door onder andere vader Bauke Vaatstra - staat haaks op de verklaring van Jasper Steringa die: "het bloed hoorde vloeien", is mijns inziens voldoende een aanvraag te doen voor een nieuw onderzoek.
Met vriendelijke groet,
Koen Heringa, Oegstgeest

Gast

#16 het verboden dagboek van Maaike Vaatstra

2014-06-23 23:31

Wakker geworden uit de droom!!

Wat kan de waarheid pijnlijk, niet te bevatten schokkend en lelijk zijn. De Marianne Vaatstra-zaak is er (weer) zo een..

De auteurs van dit boek zijn zeker niet over een nacht ijs gegaan; het onderzoek is zeer grondig, systematisch, specifiek en gedetailleerd voorbeeld na voorbeeld volgen elkaar op inclusief belangwekkende getuigenissen, steeds weer diepgaand geverifiëerd.

Onderzoekers onafhankelijk tegen de stroom in doorgegaan; dat dwingt respect af. Zeker omdat zij de taak van de politie hebben moeten overnemen bij gebrek aan integriteit van laatstgenoemden. Bizar en beschamend voor een rechtsstaat.
Misschien is de toedracht nog omvangrijker en met nog meer spelers dan beschreven in dit boek maar wat er staat is al veel te groot om ons, de samenleving te onthouden.

Het gaat vele malen verder dan een individuele moord op een jonge vrouw met een verkeerde dader hoe vreselijk ook voor alle betrokkenen. Het gaat over een heel achterliggend in en in ziek verdorven belangenverstrengeld systeem waarbij integriteit en eerlijkheid ingeruild zijn voor macht manipulatie chantage en bedriegerij: het ene feit is nog ontluisterender dan het andere mede door de dagboekaantekeningen van Maaike Vaatstra zelf. Verbijsterd ben ik dat dit plaats kan vinden in ons land.

Mijn eigen overheid, rechtshandhavers kan ik als "staats"burger niet meer vertrouwen omdat het teveel "elementen" bevat die niet deugen. De media die ons niet of niet juist informeren.
Dat is bij elkaar nog al wat...
Ook daarop zal vanuit de samenleving een antwoord dienen te komen.

Mijn moeder zaliger van friese afkomst en met karakter zou indien ze nog geleefd had iets opgemerkt hebben in de trant: "goed werk jongens gerechtigheid, dwars tot op het bot de zaak uitgezocht niet teruggedeinsd je plicht gedaan zoals een echte fries betaamd."

Moge de inhoud van dit boek ook een oproep zijn aan veel andere schrijvers, journalisten juristen politiemensen etc. om "werk te maken van hun werk" en zich te bezinnen op de interne vraag: "wie en wat dien ik nu eigenlijk"? Daar hoort bij zich te beraden en zich ook zeker beroepshalve maatschappelijk uit te spreken. Dat kan als je 't hart op de juiste plaats hebt. . altijd en alsnog.

Gast

2014-06-24 00:09

Marianne is koosjer gedood , dus door iemand die weet hoe het moet .

Gast

2014-06-24 04:09

Prima zaak !

Gast

2014-06-24 07:38

Het is niet zomaar een spannend verhaal, maar bittere realiteit en iedere Nederlander zou hiervan kennis moeten nemen... diep respect!

Gast

2014-06-24 08:23

Dit boek beschrijft stap voor stap hoe de bewijzen tegen Jasper Steringa vervalst, verdraaid en gemanipuleerd werden. Dit boek toont aan dat Jasper Steringa onschuldig in de cel zit.
Eye-opener, must-read

Gast

2014-06-24 09:28

Smerige elitepedo's
Kies een pseudoniem
Gast

#22 Onderwerp

2014-06-24 20:21

Je houdt het niet voor mogelijk.
"Onze Justitie is een criminele organisatie!"
Willens en wetens onschuldigen de bak in gooien.
Dit boek bewijst het overduidelijk.

Gast

2014-06-25 09:29

Dit boek is vergelijkbaar met de Max Havelaar van Multatuli alias Eduard Douwes Dekker.
Een aanklacht tegen de macht van de regenten.
Nu anno 2014 in Nederland
Hun arrogantie, corruptie, perversie en decadentie. Tot aan moorden toe, die niet mogen opgelost worden.
truthseeker

#24 bom

2014-06-25 13:22

Dit is geen boek, maar een bom die uiteindelijk ons land compleet gaat veranderen!
SANNE

2014-06-28 18:40

NET HET BOEK GEKOCHT WAT EEN MOOI DIK BOEK DE MOEITE WAARD. EN NU MAAR EENS HOPEN DAT DE ECHTE WAARHEID EENS AAN HET LICHT MAG KOMEN. DAT ZOU ECHT SUPER GRANDIOOS ZIJN