wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.

tevreden patiente

#251 Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 15:46

#245: - Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

die meerdere mensen zijn dat  deze die patienten ronselen om een negatief beeld te geven van dr jansens, of zijn het collega,s die gewoon nie durven uitkomen voor hun mening.

Het zijn misschien dokters die mekaar in een of andere high society club ontmoeten, wetende dat dr jansens daar helemaal niet met meedoet!

ex verpleegkundige az damiaan

2014-10-07 16:17

Schandalig, wat voor een beleid is dat eigenlijk. Niet alleen voor goede artsen, ook voor prima verpleegkundigen die het pand moeten verlaten.

Sinds de wissel van het ziekenhuisorganigram enkele jaren geleden heeft 'azdamiaan' een negatieve metamorfose ondergaan waar geen plaats is voor correctheid, mening, visie en objectiviteit.

Beste dokter, je verdient beter. Verleg je horizonten, waar je je ten volle en gelukkig verder kan ontplooien. Als "topchirurg" zijn de omliggende ziekenhuizen zeker geïnteresseert. Dat kan niet anders. Mijn oprechte steun heb je alvast. 

Ik wens je alvast het allerbeste toe, waar de wegen je ook mogen leiden.

Gast

#253 Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 16:20

#247: Bart - Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens 

Bart, geen woorden waard... Zie de petitie, die zegt meer dan genoeg, nogmaals respect voor Dr Janssen..

anti- annoniem

#254 Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 16:20

#232: namens meerdere mismeesterde patiënten - Re: Re: ontslag dr. Janssens 

ik heb echt mijn twijfels over die" meerdere mismeesterde" patienten.

Mijn echtgenote is er dank zij dr Janssen nog, en dat is niet de enige want als men de steunbetuigingen leest wodt dr Janssen veel lof toegeschreven voor zijn vakkennis en zijn menselijke manier van handelen.

Het is gemakkelijk om iemend kwakzalver te noemen als je annoniem iemand wil vernederen, dat zie ik en alle tevreden patienten  van weinig geloofwaardigheid.

Van mij persoonlijk aan die annonieme : je bent hiermee gekenmerkt alseen grote stomme .............

(mag je van mijn part zelf invullen)

Gast

2014-10-07 16:52

terecht is deze petitie. Een vakbekwame geneesheer
waar de patiënt als mens behandeld wordt en niet als nummer. Een gedreven arts die voor z'n patiënten altijd bereikbaar is en ze met raad en daad helpt. Waar je gaat volgen we je en we zijn niet de enigen
nog een tevreden partient

#256 Re:

2014-10-07 17:25

#255: -  

Inderderdaad we volgen hem waar hij ook gaat, az damiaan zou moeten leeglopen.

Alle dokters van het ziekenhuis zouden dezelfde instelling, dezelfde werklust en vooral dezelfde bekwaamheid moeten hebben zoals deze dokter,iemand met zulke capaciteiten, ja daar zijn er vele jaloers van.

Gast

2014-10-07 18:01

Ik ben verschillende keren door Dr Janssen geopereerd. Ik ken hem als een fantastisch chirurg en een schitterend mens. Het is een schande dat zo iemand aan de kant wordt geschoven!

Gast

2014-10-07 18:04

Mensen die begaan zijn met hun patiënten worden aan de kant geschoven. De omgekeerde wereld!!

Gast

2014-10-07 18:13

Ik heb gelukkig het genoegen om Dr. Janssens te kennen als vriend.
Ik was dan ook enorm geschrokken toen ik het artikel las in de krant.
Ik weet dat er zeker een enorme fout gemaakt word.
Fred kennende, is zeker een uitstekende arts.
Ik hoor zijn vrouw nog vertellen dat ze op reis vertrokken maar dat Fred plots spoorloos was... Hij moest nog langs het ziekenhuis om te zien hoe het met zijn patienten was.
Ze hebben dan maar op de luchthaven afgesproken...
Dat is nu een echte goeie dokter. Ik weet dat zeker.
Ik steun daarmee Fred en Astrid en de hele familie in deze bijzondere vervelende situatie.
Ik hoop dat ze daar eens in Damiaan hun verstand gaan gebruiken.
Tuinuiltje Fabi

#260 Onderwerp

2014-10-07 18:27

Ik ben gechoqeerd toen ik het van mijn dochter hoorde.

Dokter Janssen heeft mijn man zijn maagbreuk geopereerd.

Uitstekend werk. Prima chirurg. Stipt, correct,....

Ik weet een ding             damiaan is verkeerd bezig.

Ze willen groots doen, een nieuw gebouw, nieuwe toestellen en             de goeie artsen vliegen buiten.

Jawel dit is het beleid in damiaan in 2014...

Triestig he.

Hierbij wil ik dokter Janssen steunen en ik hoop dat deze petitie toch verandering brengt in deze zaak.

In ieder geval, als ik een chirurg nodig heb dan volg ik zeker de dokter ook al is het naar het UZ in gent!

Onze steun dokter

Chris en Fabienne

Hollebeke Dedeckere

Ouders van Jochen

Gast

#261 Re:

2014-10-07 18:34

#258: -  

zeg dat wel!

Gast

2014-10-07 18:47

Dit is voor mij gewoon niet te begrijpen dat men zo een arts met grote betrokkenheid voor zijn vak en patiënten dit aan doet na 16 jaar werken. Heeft de directie van het ziekenhuis al die tijd zitten slapen. Onbestaande. Wees blij dat zo iemand voor u werkt. Op dit niveau moet dit bij gelegd kunnen worden.
TuinuiltjeFabi

#263 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-07 18:49

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

ik zou niet graag de arts zijn die dokter Janssen moet vervangen...

Zo'n super arts vervang je niet zomaar. Daarom laat hem blijven.

tuinuiltje

#264 Re:

2014-10-07 19:00

#227: -  

terrecht.

Ingrid

#265 Re: Re: Re: voor mij, als patiënt, is hij op menselijk vlak BOVENMAATS !

2014-10-07 19:18

#226: - Re: Re: voor mij, als patiënt, is hij op menselijk vlak BOVENMAATS ! 

ja misschien voor u, jij bent waarschijnlijk heel braaf en slik je alles wat deze 'God' zegt(want Dr Janssen zegt zelf dat hij alles herstelt wat God verkeerd geschapen heeft). 

Maar oh wé als je hem durft tegenspreken dan slaat de toorn Gods toe!!!

Gast

#266 Re: Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 19:26

Ingrid

#267 Re: Onderwerp

2014-10-07 19:36

#260: Tuinuiltje Fabi - Onderwerp 

Beste ouders van Jochen,

Ik begrijp uw woede en daarom is het misschien beter dat u een ander ziekenhuis kiest, aangezien u het beleid van AZ Damiaan in twijfel trekt. 

Jarenlang waren er al problemen met deze arts, het ziekenhuis heeft hem altijd in bescherming genomen tot het nu echt de spuigaten uit liep.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat u veel, veel beter zal begeleid en verzorgd worden in al die andere ziekenhuizen in de regio.

Gast

2014-10-07 19:38

My close friend, her mothet and husband living in Oostende are praying for his health for all support given to them in sickness. Doctor is a real professional who saved Viktoria' husband Erik and mother Elena from life-threatening desease.
We are blessed having such doctors and should highly value their help to people and we should have many more of such doctors and I ask for all possible support to him
Ingrid

#269 Re: Re: Re: Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 19:46

Gast

#270 Re: Re: Onderwerp

2014-10-07 20:05

#267: Ingrid - Re: Onderwerp 

Er zijn weinig artsen zo bekwaam als dokter Janssen...

Zoveel positieve reacties!! Bent U dan zo verblind door haatgevoelens? Intriest! Wedden dat je hem wel zou aanbevelen mocht het om iemand gaan die je graag ziet? 

Ingrid
Gast

#271 Re: AAN MAARTEN

2014-10-07 20:30

#166: - AAN MAARTEN 

Beste Mevr. Depoorter,

Ik kan alleen maar beamen wat Maarten zegt. 

Maarten heeft misschien dit vijandig en ondermaats taalgebruik geleerd van dokter Janssen zelf, hij is echt een goede leermeester in dit vak. 

Dr Janssen is niet alleen een super chirurg maar ook een super narcist die geen tegenspraak duldt. Hij heeft twee gezichten en is niet verlegen om de ene persoon tegen de andere op te zetten.

Nu de zielepoot uithangen terwijl hij jaren aan een stuk mensen vernederde en ziek maakte.

Ik kan u maar een raad geven Mevr Depoorter, vooraleer nog een petitie te starten in de toekomst : neem voldoende informatie vooraf, het kan je van veel leed en gezichtsverlies besparen als de waarheid aan het licht komt.

En zoals u zelf zegt, is iedereen vrij om een mening te hebben.

PC

#272 Re:

2014-10-07 20:37

#250: -  

Ook ik ben dr. Janssen erg dankbaar. Ik waardeer hem als uitstekend chirurg, maar ook omdat hij me moed gaf op zo'n manier dat ik me veilig voelde en in goede handen. Ik mocht ook altijd alle vragen stellen die ik had. Het zou een groot verlies zijn indien hij er niet meer zou zijn. Ik zou bereid zijn hem te volgen naar een ander ziekenhuis.

Patricia Senaeve

2014-10-07 20:38

Zo een goede arts met zo een menselijke warme eenvoudige aanpak naar patiënten toe moet in dit ziekenhuis blijven! Ik hoop dit van harte!

Patricia Senaeve

X
Gast

2014-10-07 21:30

ook ik steun de petitie van ganser harte voor dr. Janssen

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-07 21:55