Stop dierenleed in winkels.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop dierenleed in winkels..

Gast

2015-04-03 17:45

Dieren zijn ook wezens en ik ben het niet mee eens hoe ze de dieren in winkels onderhouden !!!

Gast

2015-04-03 17:51

Sommige winkels steken inderdaad veel teveel dieren samen, en als ze zien dat er een diertje gekwetst is moeten ze die verzorgen....anders moeten ze er niet aan beginnen !

Gast

2015-04-03 17:56

Omdat dieren ook recht hebben op daglicht, fatsoenlijke verzorging en een goed leven mogen hebben!!! Het doel van dieren te verkopen is alleen maar voor de winst. Een dierenleven is veel meer waard!!! Ze moesten verbieden deze in winkels te verkopen.

Gast

2015-04-03 18:38

Nu nog animaux express te Menen sluiten ! Diende al een klacht in en blijkbaar werden er enkel aanpassingen aangeprezen. Alle hondjes waren daar ziek, futloos, felle diarree...

Gast

2015-04-03 19:14

Spreekt voor zich!

Gast

2015-04-03 19:16

Daar ik ook wil dat verkoop in winkels stopt.
De dieren horen daar niet verkocht te worden maar bij erkende kwekers die hun dieren met liefde verzorgen en verkopen !

Gast

2015-04-03 19:19

Ik hoop dat het dierenleed in dierenwinkels eindelijk mag stoppen. Alle dieren verdienen respect en medeleven. Het gaat hier om lieve, onschuldige diertjes en geen koopwaar!

Gast

2015-04-03 19:38

Dieren horen niet in winkels het personeel heeft geen verstand van verzorgingen,en hebben er ook vaak geen tijd voor,dus moet dit zeker niet goed worden gekeurd.

Gast

2015-04-03 19:38

Geen verkoop van Dieren in Winkels of webshops!

Gast

2015-04-03 21:00

Dit is vreselijk voor die beestjes! Verwaarlozing van dieren MOET echt stoppen! Dan durven ze zichzelf een 'dierenzaak' te noemen terwijl ze niet eens voor de dieren zorgen!

Gast

2015-04-03 21:01

Om eindelijk het dierenleed te stoppen !!!!
Slinkie

2015-04-03 21:04

Ik vind het goed dat men tegen dierenleed is maar de normen in België zijn nu eenmaal zo dat ze beschut moeten zitten met eten en drinken. Zolang daar niks verandert, zal je niks kunnen bereiken met petities en acties. Als je voldoet aan deze eisen, al zitten de dieren op een halve meter mest, mag je als liefhebber, fokker, winkel, ... lustig verder doen.
Dus misschien beginnen bij de bron en daar acties tegen ondernemen zodat deze regelgeving herschreven wordt. ;-)

Gast

2015-04-03 21:45

Dierenleed is even erg als mensenleed. Men zou moeten dieren politie inschakelen zoals in Engeland en zware boetes geven aan overtreders!

Gast

2015-04-03 21:48

Ze hebben geen diploma om goede info te geven als ze er daar al niet goed voor zorgen. Ze weten niet of ze ziektes hebben of wat dan ook. Ook zijn deze dieren niet naar de dierenarts geweest. Het is gewoon dierenmishandeling. Bij een konijnenopvang daar zit je altijd goed. Vogelopvang, dierenasiel die hebben er verstand van ook met cavia's hamsters enz.

Gast

2015-04-03 23:03

Omdat het onderhand eens moet stoppen om deze onschuldige diertjes op te sluiten in veel te kleine kooien.
Ze hebben verdorie recht op een heel onbezorgd gelukkig leven. Zij hebben ook recht op liefde,aandacht,warmte en geborgenheid.

Gast

2015-04-04 04:02

Dieren horen niet in winkels!!!
tja

#42 Re:

2015-04-04 05:55

#38: -  

ik ben naar de politie geweest: eerst bij de 'mijne, daar hebben ze gezegd dat het viavia zal gaan ,en maanden zou duren. Dan met de trein naar de plaats van delict': ze waren vriendelijk, klacht genoteerd, en dan zeggen ze (lachend) zullen we de wijkagent eens sturen? Ja...via mail naar politie heb ik geëist dat ze de dieren in beslag moeten nemen en meenemen naar een betere plaats, dat moet met een dierenarts. Maar zolang er hier geen DIERENPOLITIE is, zal er niets veranderen, teken dus mijn petitie op Petitie Dierenpolitie Vlaanderen (op pagina in facebook) :)

a

#43 Re:

2015-04-04 06:00

#37: Slinkie -  

dag, blijkbaar doen ze nu al in die winkel hun best: waren aan het opkuisen e.d.. Ook de mensen daar worden wakker via de petitie, die kunnen ook meehelpen aan een andere mentaliteit. We hebben ook bij de inspectie vlaanderen klacht ingediend (dierenwelzijn), dan nog de Pers , ZEER BELANGRIJK (lees Nieuwsblad Meetjesland) bestuur van de stad via mail..politie plaatselijk daar, persoonlijk klacht gaan neerleggen..er is al veel gedaan dus. En teken mijn petitie op pagina: Petitie Dierenpolitie Vlaanderen (facebook  (want zelfs beschutting en eten en drinken waren er niet..zoals bij vele dieren, bij VERWAARLOZING kan je altijd klacht indienen hoor , bij politie, inspectie

x

#44 Re:

2015-04-04 06:04

#29: -  

goed van je dat je daar iets wil aan doen:) . Best plaatselijk naar de politie gaan zelf. En naar de plaatselijke PERS (Nieuwsblad is goed ) met een groep samen, dierenvrienden. Een petitie starten..het bestuur wakker maken daar. Je kan veel doen . zie: Petitie Dierenpolitie Vlaanderen op facebook

Gast

#45 Re: dode haan, zullen ook vechten hanen samen

2015-04-04 07:01

#15: k - dode haan, zullen ook vechten hanen samen

echt erg, sorry dat je dat moest zien. samen zijn we sterker dan alleen, dus daarom deze petitie

Gast

2015-04-04 07:38

Dit mag gewoon niet meer...!!!

Gast

2015-04-04 08:39

Arme, arme beestjes!!!

Gast

2015-04-04 08:44

Er moet eerst deftig nagedacht worden vooraleer je een dier onder je hoede neemt. Een winkel met ook een afdeling dieren zet impulsieve of toegeeflijke mensen aan tot het kopen van zo een levend wezen terwijl ze de gevolgen ervan niet eens kennen en het dier er zoiezo de dupe van is. De uitbaters zelf zorgen niet deftig voor hun dieren!! Geen inentingen,  ziektes,  overkweekt.. Ook zijn de ruimtes te klein en Is het er vaak te warm! De passerende kinderen die op het raampje kloppen of daar staan roepen zijn een hel voor de beestjes!

Gast

2015-04-04 09:48

het is niet normaal meer ,schaam jullie ,pure mishandeling en ziektes verspreidend.
ook gevaar voor mens en dier.

Gast

2015-04-04 10:24

omdat dierenleed moet stoppen,als je de dieren niet kunt verzorgen dan moet je ze ook niet in huis halen,geld verdienen op de rug van onschuldigen is verwerpelijk