VLEESPALEIS MOET PER DIRECT WEER OPEN!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie VLEESPALEIS MOET PER DIRECT WEER OPEN!!.


Gast

#76

2015-10-20 21:02

Stond er meestal als 1 vd eerste klanten voor de deur in de ochtend. Ik heb nog nooit iets met drugs gezien of mijn vermoedens gehad. Als dit waar is wil ik het nog steeds niet geloven. Zo beleefd en vriendelijk personeel, goed vlees. Kortom goed lopend zaakje. Raar drugs onder de toonbank vd slager. Softdrugs verkopen is ligaal via de coffeeshop, rare constructie zo. Klopt niet

Sander

#77 Kilo drugs aangetroffen

2015-10-21 10:38

De rede van de sluiting is dat de politie in de zaak een kilo drugs heeft aangetroffen. Dit wordt hier nergens vermeld , de sluiting is Fis gebaseerd op feiten die zijn geconstateerd door de politie en dus geen verhalen . 


Gast

#78

2015-10-21 12:43

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat er soft drugs verhandeld worden gezien er een echte koffieshop (gelukkig maar) een paar honderd meter verderop zit.
Meteen weer open want hiermee bewijs je onze buurt geen dienst.Integendeel.

Gast

#79

2015-10-21 17:30

Een zeer goede slager met vriendelijk en hardwerkend personeel en nooit iets gemerkt dat ze verdovende middelen aan klanten verkopen. Ik geloof er ook niets van want zo een goede lopende zaak breng je niet naar de kloten, dan doe je de verkoop van drugs anders.


Gast

#80

2015-10-22 10:03

schande wat er gebeurd de zaak moet weer open of probeert amsterdam nu ook winkels van moslims weg te werken met goedkope smoesjes?


Gast

#81

2015-10-22 13:25

onschuldige hardwerkende mensen, elke avond tot 19.30 de zaak schoonmaken.
Diefstal van broodwinning door de overhead.

Gast

#82

2015-10-22 13:38

keihard werkende mensen hebben geen tijd om zich met zaken te bemoeien waarvan ze beschuldigd worden

Gast

#83

2015-10-22 20:56

Ik heb zelf ziekte van crohn en weet hoe het is. Vele begrijpen de ziekte niet en doen of zeggen maar wat. Dat vind ik walgelijk. Sterkte voor hem.

Gast

#84

2015-10-24 16:35

Ik hoor wel vaker onzin, maar onzin op dit niveau hoor ik ook voor het eerst. Schandalig. Iets deugt hier niet en die 'iets' is waarschijnlijk de aanklager. Succes gunt men anderen niet, jammer genoeg.

Ik stem mee voor heropening

#85

2015-10-24 18:49

Vandaag kwam ik daar en schrok van het bericht dat ik las.

wij zijn trouwe klanten die eens in de zoveel tijd vleeswaren komen in slaan.

was zeer teleurgesteld 

 

ik vond het altijd een nette winkel dus het verhaal is wel beetje vreemd


Gast

#86

2015-10-26 14:59

Ik haal altijd mijn vlees en broodbeleg worst bij vleespaleis maar heb nooit problemen of dergelijke meegemaakt. Is wel gek voor woorden om zoiets te horen. Ik hoop dat ze spoedig weer open gaan.

Gast

#87

2015-10-28 11:53

Omdat de riblappen hier de beste van Amsterdam west zijn en ik derhalve ernstig word belemmerd in mijn stoofvleesbeleving.

Gast

#88

2015-10-29 13:21

Ze hebben de beste Turkse pizza's en döners.

Anonymous

#89

2015-11-01 11:13

Schande schande de grootste onzin verhaal. Hele nette hardwerkende mensen die daat werken. Geloof er niks van

Gast

#90 Vlees paleis is multiculti

2015-11-02 12:14

Beste mensen ik koop ook vaak mijn beleg bij vlees paleis. In al die jaren heb ik nooit wat slechts gehoord over die winkel. Waarom zou het dan weg moeten.. Ze verkopen lekkere beleg. Niet alleen dat hun producten zijn goed en ik ben er nog nooit ziel van geworden. En daarom stem ik erop dat vleespaleis mag terug komen. 


Gast

#91

2015-11-02 12:20

Ik vind dat vleespaleis open mag omdat, ik goeie ervaringen heb gehad met vleespaleis.

Gast

#92

2015-11-04 18:22

Ik betreur het dat het vleespaleis dicht is. Ik eet nauwelijks vlees of beleg en in geval ik het wel wil kom ik uit Amstelveen speciaal voor de vleeswaren. Ik kwam met name in de ochtend uren om de drukte te vermijden. Bovendien is het bjj vleespaleis nog drukker dan Amstelveen. Om twee punten teken ik dan ook deze petitie. Ten eerste is het vanwege de drukte onmogelijk om grammetje wiet en-/of hasj te verkopen onder toe zient oog van zoveel klanten die aan de beurt willen en wachten om vlees te kopen. Ten tweede wordt de eigenaar er niet rijker op om paar grammetje softdrugs te verkopen , rekening houdend dat de eigenaar al de nodige omzet maakt. Bovendien komen er geen wiet klanten binnen, maar mn gezinnen en ook senioren. Oftewel, klanten van vleespaleis zijn niet massaal aan softdrugs en zo ja in Amsterdam is er op elke hoek van de straat een coffeeshop. Wat betreft munitie kan een straf ten laste gelegd worden. Daarbij was eerder dit jaar een juwelier in het bezit van wapen , waarmee geschoten is op de inbraken. Deze juwelier zaak is ook open en vleespaleis is ook op criminele wijze bejegend Door brandstichting. Kortom geen wapen is eraan getroffen. Al met al, vleespaleis is een legale economische aanwinst.


Gast

#93

2015-11-07 14:55

Onzin! Ze moeten weer open, dit is ronduit belachelijk!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-11-09 22:02


asma

#95 vleespaleis open!

2015-11-12 19:46

Wij komen helemaal uit utrecht naar het vleespaleis, het beste halal vlees ever!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-11-14 13:19


Is

#97 Re: op dondere dan

2015-11-14 13:20

#15: Ananagotom -  

 Nou moet je op kankere met je kut bek 

HM

#98 Re:

2015-11-16 23:56

 

 

 Voor Vleespaleis geldt 't zelfde als destijds voor Yahlaf: allochtone ondernemers moeten erg oppassen dat ze niet te succesvol worden, want dan krijgen ze gegarandeerd met concurrentieracisme te maken, maw dan moeten ze verdwijnen.


Gast

#99

2015-11-24 23:00

Open open open !!!

Gast

#100

2015-11-26 23:56

Deze man heeft goed vlees! Hij heeft al aangetoond waarom hij de softdrugs in bezit had, nl. als pijnstiller voor zijn ziekte