SAMEN KUNNEN WE HET!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie SAMEN KUNNEN WE HET!.
Gast |
#7262016-01-20 10:07Als docent inburgering zie ik dagelijks mensen die dolgraag hun bijdrage willen leveren aan de Nederlandse maatschappij en meedoen met de Nederlanders. Ze waarderen ons rustige en vredige land. Een goede begeleiding en het bieden van mogelijkheden is van levensbelang. |
Gast |
#7272016-01-20 10:31Dit staat in de Koraan geschreven:” 8. De Oorlogsbuit (Al-An’faal)
|
Gast |
#7282016-01-20 10:33Mooi vooral dat laatste omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.
|
Gast |
#7292016-01-20 18:01Ik ben tegen omdat altijd de linkse schreeuwers menen dat ze gelijk hebben,maar ze zijn product van jaren lange stemming makende media die ze tot hersenloze weekdieren heeft gemaakt, gelukkig is bij de meerderheid van dit land het verstand terug gekeerd en herkennen het reële gevaar van de linkse indoctrinatie, het is werkelijk 5 voor 12 we moeten schoon schip maken en de niet meer nadenkende linkse kerk buiten spel zetten, ze zijn totaal van het padje ,de linkse domme schreeuwers zijn levens gevaarlijk maar gelukkig zetten ze hun zelf steeds meer buiten spel,de kogel voor pim kwam ook uit deze gehersenspoelde richting |
Gast |
#7302016-01-20 18:03Gaat niet zo hard deze petitie gek hé, de grote meerderheid is wakker geworden |
Gast |
#7312016-01-21 08:15Ik vind het belangrijk dat de menswaardigheid wordt gehandhaafd. |
Gast |
#7322016-01-21 21:43Het is belangrijk dat niet alleen tegenstanders hun geluid laten horen, maar ook wij, de medestanders. Medestanders van broederschap en naastenzorg. |
Gast |
#7332016-01-21 22:14Als het gaat om het bijbrengen van de wezenlijke waarden van onze vrije democratische samenleving, ben ik bang dat er onder de geboren ingezetenen nog veel werk te doen is. |
Gast |
#7362016-01-24 00:16Ik wil graag een tegengeluid laten horen grenzen dicht alleen staande mannen terug met de boot naar huis en alleen tijdelijke opvang van gezinnen en vrouwen en kinderen uit Syrië, alle gelukzoekers linea recta het land uit , het is mooi geweest met die linkse wereld vreemde schreewers totaal geen realiteitszin |
Gast |
#7372016-01-24 20:36De wereld is van iedereen en ik wens dat alle mensen in vrede en veiligheid kunnen leven. In Nederland hebben we het zo goed en hebben we veel te delen. Van harte welkom dus voor mensen die -hartverscheurend- zich gedwongen voelen hun huis en thuis te verlaten. Laten we mede-menselijk zijn! |
Gast |
#7382016-01-24 21:31Omdat ik graag een ander geluid wil,laten horen dan wat sommige nieuwsbladen, maar vooral de televisie uitvergroten: de incidenten, de trektocht van Wilders door Nederland, dat een beeld oplevert alsof "het" Nederlandse volk in meerderheid tegen asielzoekers zou zijn. Tendentieuze berichtgeving die geen recht doet aan de werkelijkheid.. |
Gast |
#7392016-01-25 06:23Ik heb ondertekend omdat ik de negativiteit rondom het opvangen van vluchtelingen ernstig vind. Maar vind ook dat er betere verspreiding van vluchtelingen moet komen zodat kleine gemeenschappen zich minder bedreigd hoeven te voelen. Dus niet van die grote opvangcentra maar meer en kleinere |
Gast |
#7412016-01-25 17:52Landverrader timmerman geeft toe dat meer dan de helft gelukzoekers zijn ,het grooste deel van dit land wist dit al en dit is nog voorzichtig uitgedrukt , verder lopen er ongemanierde primaten zomaar Europa binnen die niks met normen waarden op hebben en zijn opgeroeid met midden eeuwse islamitische cultuur, en dan zijn er nog de terroristen die zomaar binnen lopen , Hoe wil je dit verdedigen het valt niet te verdedigen het is pure zelfmoord wordt toch een wakker kom van je roze wolk , keer terug met twee voeten op de grond en leer zelf na te denken op deze manier kunnen wij niks voor de wereld betekenen, het is alleen sentiment wat links schreeuwt, weinig gezond verstand |
Gast |
#7432016-01-25 17:57Om tegenwicht te geven aan mensen die achter angst en eigen land eerst aanlopen. Dialogen en commun ovatie kan mensen van hoog naar laag en links en rechts dichter bij elkaar te brengen en meet elkaar tecrespecteren in hun vrijheidsberoving. |
Gast |
#745 Re:2016-01-25 18:06Wie ben jij om voor een ander te bepalen hoe dit land er moet uitzien, kijk hoe dit land naar de klote is geholpen door andere culturen binnen te halen zonder ze achter de broek aan te zitten om te integreren, uitkering trekkende monsters heeft de linkse kerk van deze cultuur verrijkers gemaakt waar de hard werkende man dagelijks mee mag dealen en je mag er niks van zeggen want dan ben je een racist , ik schijt op jullie hersenloze mongolen |
Gast |
#7462016-01-25 23:07Het kan en mag niet zo zijn, dat wij mensen 'uitsluiten', zoals wij ook niet uitgesloten willen en mogen worden! |
Gast |
#7472016-01-25 23:13Pim fortijn ze:i Ik kocht een vogelvoederbakje. Ik hing het op mijn achterbalkon en vulde het met zaad. Wat een mooi vogelvoederbakje was het, toen ik het liefdevol vulde met zaad. Binnen een week hadden we honderden vogels, gebruik makend van de onafgebroken stroom van vrij en gemakkelijk bereikbaar voedsel. Maar toen begonnen de vogels nesten te bouwen in de holtes van het balkon, boven de tafel en naast de barbecue. Toen kwam de poep.
Die is overal: op het tegelterras, de stoelen, de tafel, overal! Toen werd een aantal van de vogels vervelend. Ze maakten duikvluchten en probeerden mij te pikken, zelfs al had ik ze op mijn kosten gevoed. Andere vogels waren onstuimig en luid. Ze zaten op het vogelvoederbakje en krijsten en schreeuwden tegen me. Alle uren van de dag en de nacht en eisten dat ik het moest vullen als het voedsel bijna op was.
Na een tijdje kon ik zelfs niet meer zitten op mijn eigen balkon achter het huis. Dus ik nam het vogelvoederbakje weg en in drie dagen waren de vogels verdwenen. Ik heb hun rommel schoongemaakt en haalde de vele nesten die ze overal op het balkon hadden gebouwd weg. Al snel, was het achterbalkon weer als vroeger. Stil, rustig….. en geen één kwam nog op voor hun recht op een gratis maaltijd.
|
Gast |
#7492016-01-26 13:52Omdat ik tot de zwijgende meerderheid behoor en het zat ben te zwijgen maar ook niet wil schreeuwen |
Gast |
#7502016-01-27 18:58heel goed, samen maakt sterker Positieve berichten in de media ipv alleen de brandhaarden. Laten zien daar waar het wel goed gaat. |
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
767 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
207 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5487 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
621 Gemaakt: 2024-12-11
Respecteer de euthanasiewet
7785 Gemaakt: 2024-11-02
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
124 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
112 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
119 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5425 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
560 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65259 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
147 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1167 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3480 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09