Wel AZC in Geldermalsen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wel AZC in Geldermalsen!.

Gast

#76 Re: Re:

2015-12-16 17:33

#52: GELDERMALSEN - Re:  

De "ver van mijn bed"-show dus

Gast

2015-12-16 17:57

Ik heb deze petitie getekend omdat ik vind dat wij alle mensen in nood moeten opvangen. Mensen maken zich veel te snel druk over het feit dat er geweld en vervolgingen komen in NL (en geldermalsen) door de vluchtelingen. Ik verplaats me altijd in de vluchtelingen, want als ik zou vluchten zou ik ook heel graag willen dat de omringende landen mij zouden opvangen. Ook vind ik dat ze niet iedereen over 1 kam moeten scheren want er zijn inderdaad vluchtelingen die niet blij zijn met wat ze krijgen maar dat is maar een klein percentage. Ook hebben mensen oordelen over dat Nederlanders bijvoorbeeld gierig zijn, maar als wij naar andere landen toe gaan geven ze dan ook van die redenen dat ze ons niet willen opvangen omdat er dan ''gierigheid'' in het land ontstaat?
Deilenaar

2015-12-16 18:27

opzouten stuur maar naar den haag

Gast

2015-12-16 21:16

En weer heeft extreemrechts Nederland laten zien wat haar ware gezicht is: rotzooi, rellen, bedreigingen, het anderswillende mensen onmogelijk maken. Is dit wat extreemrecfhts onder democratie verstaat: dat HUN wil wordt doorgedreven? Ten koste van alles en iedereen? Is dit de vrijheid van meningsuiting volgens extreemrechts: alleen HUN mening mag gehoord worden?

Heeft nu iedereen gezien waarvoor wij werkeljk bang moeten zijn? Waar de echte terroristen zitten? Wie werkelijk alles afbreekt dat ooit is opgevouwd in dit land? Wie onze normen en waarden te grabbel gooien? Wie onze cultuur vernietigd? Trek lering uit de wantoestanden van vanavond, zou ik zeggen!

NOOIT MEER RUIMTE VOOR FASCISTEN IN DIT LAND!

Gast

2015-12-17 11:31

Ik moet er niet aan denken dat ik een vluchteling zou zijn en overal ongewenst ben

Gast

2015-12-17 18:59

Denk je eens in als je zelf op de vlucht zou moeten voor geweld of onderdrukking. Miljoenen zijn in deze wereld op drift. Een paar daarvan staan aan onze deur. Bange mensen. Geef ze een huis, gun ze een veilige plek.

Gast

2015-12-18 14:08

goed initiatief.Er is nog genoeg plaats in de herberg.
Deze mensen zijn geen gevaar, zij zijn in gevaar.
Laten we doen wat gedaan moet worden .Eerlijk verdelen en oplossingen zoeken.
Het wangedrag van hooligans is puur en alleen voor hun rekening. Ik hoop wel
dat ze die ook flink gepresenteerd krijgen.

Gast

#83 uit mijn hart gegrepeneRe:

2015-12-18 14:10

#79: -  

Gast

2015-12-18 14:29

Om me niet meer te hoeven schamen voor mijn landgenoten, ook al woon ik dan elders.

Gast

2015-12-18 15:30

Ik denk dat we vluchtelingen een veilige plek moeten bieden wanneer we die mogelijkheid hebben. De aangewezen locatie lijkt me daarvoor prima geschikt.

Gast

2015-12-18 21:45

omdat we mensen die uit oorlogsgebied vluchten vanwege levensgevaar moet helpen. Je zal maanden op de vlucht zijn en nergens een p;lek hebben.

Gast

#87 Re:

2015-12-21 17:05

#79: -  

Ben het hier 100% mee eens

Gast

2015-12-25 21:35

Petitie: Stop haat en vijandigheid tegen vluchtelingen

Een initiatief van Sander Terphuis voor optimisme en een positief geluid

'De stem van goedwillende Nederlanders die vluchtelingen steunen mag gehoord worden,' aldus Sander Terphuis. Daarom is hij een petitie gestart om zo op te roepen tot optimisme en een positief geluid.

De tekst van de petitie luidt: 

Wij
Burgers van Nederland die zeggen stop haat en geweld tegen vluchtelingen

constateren
Dat vluchtelingen huis en haard moeten verlaten; 
Dat vluchtelingen veiligheid en bescherming verdienen; 
Dat een noodopvang voor vluchtelingen in Woerden 's nachts werd aangevallen; 
Dat in Geldermalsen het gemeentehuis werd bestormd vanwege de komst van een azc; 
Dat in Pannerden een vluchtelingengezin met zwaar vuurwerk werd aangevallen; 
Dat het om mensen gaat: mannen vrouwen kinderen; 
Dat haat en geweld tegen vluchtelingen moet stoppen.

en verzoeken
Verzoek aan het kabinet en de burgemeesters om uit te dragen dat wij in
Nederland vluchtelingen opvang en bescherming blijven bieden. En informeer de bewoners van gemeenten waar een azc komt op tijd over wat er gaat gebeuren.
Luister naar de bewoners en zorg voor draagvlak. Geen tweespalt, maar samen schouders eronder!

Lezen en ondertekenen van de petitie kan hier