Geldermalsen zegt nee tegen B&W

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geldermalsen zegt nee tegen B&W.


Gast

#76 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:37

#74: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ook "vaste feiten" (wat zijn dat in hemelsnaam?) zijn aan te geven waar ze vandaan komen of te vinden zijn. De vraag was waar jij die "vaste feiten" vandaan haalt. Dat moet een academicus toch weten te vertellen.


Anonymous

#77 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:40

#74: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Gemiste kans, beste "afgestudeerde". Als je je de moeite had genomen om je even te informeren naar de afkomst van vluchtelingen, dan had je gezien dat er in de top tien (zijnde 70% van het totaal) geen enkel Noord-Afrikaans land te vinden is.

Goh, een tokkie die gewoon maar wat suggestieve onwaarheden roept, hoe kan dat nou?


Gast

#78 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:43

#76: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 uit het aantal asiel aanvragen is gebleken dat 41% niet uit syrie komt. Zijn niet mijn cijfers maar van onze eigen Europeese Unie. Dus waarschijnlijk zijn die cijfers nog gekleurd ook. 


Gast

#79 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:44

#77: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

weer tokkie?

schelden is een gebrek aan argumenten. blijkbaar ben je door je argumenten heen


Anonymous

#80 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:59

#79: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.


Gast

#81 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 14:58

#80: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ok ik ben een tokkie!

Ik ben idd afgestudeerd en ben eigenaar van een goed lopend bedrijfje. Eigenhandig opgebouwd door hard te werken! maar in jouw ogen ben ik een tokkie omdat ik een andere mening heb dan jou.

Maar als jij zo slim bent en ik ben maar een domme tokkie dan zou je mij toch met een paar goeie argumenten kunnen overtuigen van mijn ongelijk. of zelfs maar twijfel bij mij zaaien over mijn standpunt. 

Maar in jouw hele verhaal hoor ik geen enkel goed argument waarvan ik denk: ik zeg toch JA tegen AZC aan het eind van mijn straat!

Dus blijf maar schelden.


Gast

#82 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:29

#81: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Die argumenten zijn hier al een half dozijn keren voor jou gespeld en voorgekauwd. Volgens mij ben jij gewoon veel te geleerd om dat te snappen. Dat zal het wel zijn.


Gast

#83 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:38

#78: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Maar dat is heel wat anders dan wat je eerst schreef, namelijk dat 41% uit Noord-Afrika komt. Jouw woorden: "jammer hoor! zijn 41% noordafrikanen". Liggen Afghanistan, Somalië, Soedan, Zuid-Soedan, DR Congo, Myanmar, de CAR, Irak of Eritrea in Noord-Afrika?

Natuurlijk, als de cijfers niet overeenkomen met jouw vooroordeel, dan "zullen ze wel gekleurd" zijn. Dat misschien jouw "mening" een tikkeltje gekleurd is, dat komt niet in jou op.


Anonymous

#84 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:47

#81: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik hoef jou niet te overtuigen. Je kunt een steen nu eenmaal niet aan het verstand brengen dat hij niet kan drijven. Er is door verscheidene personen hier al geprobeerd om jou uit te leggen dat jij het steeds over een heel andere gropen mensen hebt, dan waar het hier over gaat, maar zelfs dat schijnt niet binnen te komen.

Schelden? Is "tokkie" een scheldwoord of een beschrijving? Is "snotneus" niet eerder een scheldwoord?

Je maakt me toch echt nieuwsgierig. Wat heb jij in godsnaam gestudeerd dan? Het is algemeen bekend dat het onderwijs in Nederland bepaald bedroevend is (terwijl het enkele decennia geleden nog internationaal zeer hoog stond aangeschreven), maar jouw peil tart toch elke beschrijving.


Gast

#85 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:50

#82: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Beter lezen: Ik zeg een goed argument.

Niet schelden, niet kleineren (veel te geleerd om dat te snappen), niet op schrijffouten pakken! gewoon 1 goed argument waarom ik ja zou moeten zeggen tegen een AZC aan het eind van mijn straat!

 


Gast

#86 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 15:57

#84: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 snotneus is niet van mij!

je haalt mensen en berichten door elkaar. 

Mij een tokkie noemen is idd schelden. Ik heb jou geen namen genoemd! 

Maar inhoudelijk heb je verder niet echt veel te melden dus blijf maar lekker schelden en kleineren. k heb tegen een AZC in mijn dorp en daarom wordt ik door jou uitgemaakt voor Tokkie. Lekker tolerant ben jij tegen iemand met een andere mening. 


Gast

#87 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 16:16

#83: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 kun je nagaan zeg.

moeten we naast alle Noord Afrikanen en Syriers ook nog alle ellende uit: Afghanistan, Somalië, Soedan, Zuid-Soedan, DR Congo, Myanmar, de CAR, Irak of Eritrea naar Nederland laten komen... pfff 


Gast

#88

2016-01-24 21:19

De politiek is niet eerlijk en open geweest over procedure rondom AZC. Hierdoor is vertrouwen in politiek weg.

Gast

#89

2016-01-24 21:22

Ik heb geen vertrouwen in deze B&W. Ze hebben iedereen voorgelogen over de ware toedracht van AZC. Als je liegt, moet je vertrekken, want de bevolking zal NOOIT vertrouwen in je hebben. Eens een leugenaar = altijd wantrouwen

Gast

#90 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 00:02

#87: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Wat is het probleem, we zitten toch ook al met tokkies opgescheept?

Dorpsgek

#91

2016-01-25 00:24

Nou, zo'n politieke crisis lijkt me gewoon wel geinig. Dat ze ergens uit Yerseke of Staphorst een nieuwe SGP-wethouder moeten gaan halen, want die gasten hier durven nu vast niet meer. Of dat we één van die met bonnetjes sjoemelende VVD'ers als burgemeester krijgen. Of nog beter, een brievenbusplasser van de PVV. Doe maar geen PVDA'er of ander links tuig, die willen allemaal van die sociale dingetjes gaan doen. We zitten nu net zo lekker in de relmodus, dan moet je geen vriendjes willen worden.

Eigenlijk moeten we die hele politiek omgooien. Dan stellen we een fijne dorpsraad in. Politie hoeft hier ook niet meer te komen. Dat regelt onze eigen ordedienst wel. Zetten we weer een schandpaal op de markt en als dat niet afdoende is, zijn er nog wel drastischere maatregelen te bedenken om ons dorp veilig te houden.

Ja, joepie, een politieke crisis!


Gast

#92 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 08:57


Gast

#93 Re:

2016-01-25 09:00

#91: Dorpsgek -  

 donder op joh! linkse Rakker


Gast

#94 Re:

2016-01-25 09:14

#91: Dorpsgek -  

 Dit slaat gewoon helemaal nergens op.

Dus als je niet tevreden bent met je huidige bestuur moet je het maar zo laten of anders weer een schandpaal op de markt plaatsen? zijn dat dan volgens u de optie's die wij als burgers hebben? of je laten naaien door het B&W of de schandpaal? De intelegentie is bij dit soort opmerking heel ver te zoeken. Toch bedankt voor uw bericht. zal voor u met u lage denkvermogen (want dat mag je toch wel concluderen na dit soort hele domme en veel te kort door de bocht opmerking van u) een hele opgave zijn geweest zo veel woorden achter elkaar te moeten typen. volgende keer weer eens proberen maar dat met iets wat zinniger tekst graag! Wie weet voeg je dan iets toe aan de discussie. Met deze onzin in ieder geval niet!


Gast

#95 Re: Re:

2016-01-25 09:41

#94: - Re:  

 Ik dacht ik voeg wat toe aan de rest van de onzin :)

Gelukkig heeft u heeft u de  intelligentie, o nee: intelegentie, om dat te herkennen. 

 


Gast

#96 Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 10:09


Gast

#97 Re: Re:

2016-01-25 10:14

#93: - Re:  

 Nee joh, veel te gezellig hier, rechtse rekel!


Gast

#98 Re: Re: Re:

2016-01-25 10:46

#95: - Re: Re:  

 heeft u heeft u. stottert u? 

Ja makkelijk he. iemand op wat typ- en schrijffouten pakken. Maar ja ik begrip u reactie wel want je moet wat als je geen goed argument hebt en alleen maar onzin praat.


Gast

#99 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 10:54

#96: - Re: Re: Re: Re:  

 Dat vind jij grappig?


Gast

#100 Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 11:52

#98: - Re: Re: Re:  

 Ik vind "intelegentie" juist een prachtig nieuw woord. Prima passend bij de degeneratie van een soort die al veel te lang met elkaar op een kluitje zit.

Maar inderdaad, 't is te makkelijk om onzin te reproduceren, dat weten jullie maar al te goed.