Geldermalsen zegt nee tegen B&W

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geldermalsen zegt nee tegen B&W.


Gast

#51 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 22:10

#47: - Re: Re: Re: Re:  

 Voor de zoveelste keer: wat heeft Keulen met asielzoekers te maken? Open je ogen toch een keer voor de feiten, niet voor wat populisten jou in je oor fluisteren, zodat zij weer vier jaren pluche van jou krijgen.


Gast

#52 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 22:12

#48: - Re: Re: Re: Re:  

 Lezen te moeilijk? Er staat dat dat het Nederland was voordat jullie dit land kapot begonnen te maken. Je weet wel: die "normen en waarden" waar jullie altijd zo hard mee lopen te zwaaien, maar waar geen enkele van jullie van kan zeggen wat dat dan is.

Maar ja, als je je eigen moerstaal niet eens lezen kunt, dan houdt alles op, natuurlijk.


Gast

#53 Re:

2016-01-23 22:14

#50: -  

 En terecht. Informatie lekken is een misdaad tegen het ambstgeheim.

Maar ja, hoe moet een tokkie dat nou weten?


Gast

#54 Re: Re:

2016-01-23 22:22

#53: - Re:  

 Hoezo denk je dat ik een tokkie ben. Snotneus.


Gast

#55 Re: Re:

2016-01-23 22:43

#53: - Re:  

Geachte Snotneus,

Ondermijnen van de democratie, door de burgers buitenspel te zetten is een veel grotere misdaad.


Gast

#56 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 23:05

#51: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 serieus? echt? meen jij dit? meen je dit serieus?

en dan heb jij het over de feiten? geen tv thuis? geen krant gelezen de afgelopen maand? woon je in de efteling? 

Nieuws update: honderden meisjes aangerand door asielzoekers!! en niet alleen keulen! maar ook in andere steden van Duitsland en in Denemarken en in Zweden en zelfs in nederland in almere!

 

Misschien toch eens om je heen kijken wat er in de wereld gebeurt. Zou je wat minder onzin praten. 

 

tokkie met een universitaire opleiding
Gast

#57 Re: Re:

2016-01-23 23:07

#53: - Re:  

 schelden is een gebrek aan argumenten.

Maar ik begrijp dat wel want er is niet 1 goed argument te bedenken om al die noord afrikaanse mannen hier welkom te heten! 


Gast

#58 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 23:14

#52: - Re: Re: Re: Re: Re:  

schrijf jij het niet dan? en ik loop nergens mee te zwaaien. weet niet waar je dat vandaan hebt.

Maar zal je nog wat kwader maken: ik wil hier gewoon geen islam tuig meer dan we nu al hebben. en als je wilt dat ik dat uitleg aan je dan kan dat hoor en ik kan dat ook heel erg goed onderbouwen hoor. De argumenten voor deze uitspraak liggen namelijk bijna letterlijk voor het oprapen. ik kan dat (uit ervaring) goed toelichten en ook in mijn eigen moerstaal!


Gast

#59 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-23 23:52

#51: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 dit is zo erg. jij moet je eigen kapot schamen tegenover al die onschuldige meisjes die zijn aangerand en verkracht onmens


Anonymous

#60 Re: Re: Re:

2016-01-23 23:57

#54: - Re: Re:  

 Voel je je aangesproken?


Anonymous

#61 Re: Re: Re:

2016-01-23 23:59

#55: - Re: Re:  

 Welke democratie bedoel je? Het onmogelijk maken dat sprekers voor en tegen hun zegje kunnen doen op een informatieavond? Het bedreigen en intimideren van gemeenteraadsleden, wethouders en burgemeester, zodat de volksvertegenwoordiging haar werk niet kan doen? Het opdringen van jullie mening zodat de democratie zijn beloop niet kan hebben? Bedoel je die soms?


Anonymous

#62 Re: Re: Re:

2016-01-24 00:01

#57: - Re: Re:  

 Ga je geld terugvragen voor je "opleiding". Er zitten verrekte weinig Noordafrikanen tussen de vluchtelingen die nu asiel aanvragen. Om over je taalgebruik nog maar te zwijgen. Voor de rest leuk geprobeerd.


Anonymous

#63 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 00:15

#56: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dan zou ik de kranten maar eens goed lezen, als ik jou was. Want er staat ten eerste niet dat die meisjes en vrouwen zijn aangerand maar dat er een groot aantal aangiften zijn gedaan van diefstal, aanranding en enkele van verkrachting. Een aangifte is nog geen bewezen misdaad. 

En ten tweede staat er niet dat dat door asielzoekers zou zijn gebeurd. Er staat dat de 32 momenteel in beeld zijnde verdachten allemaal uit Noord-Afrika komen en dat er enkele onder hen zijn die een asielzoekersachtergrond hebben.

Dat zijn dus hoe dan ook niet de mensen die hier naar toe komen. Dat had je ook uit de krant kunnen halen. Ben jij één van die gasten die mensen beschuldigt van en laat boeten voor misdaden die zij niet hebben begaan? Ben jij, net als Wilders, zo iemand die liefst gewoon iedereen opsluit, schuldig of niet, zelfs maar verdacht van wat dan ook of niet, zonder enige vorm van proces, zonder enige vorm van beroep? Ben jij ook zo iemand, net als Wilders, die nu hard kwaakt over de bescherming van de vrouw, maar als enige partij in de hele Tweede Kamer weigerde vóór het Verdrag van de Raad van Europa – inzake het voorkomen en bestrijden van geweld tegen vrouwen en huiselijk geweld te stemmen? Ben jij ook zo'n hypocriet?


Gast

#64 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 00:48

#63: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Een aangifte is nog geen bewezen misdaad??? hoe leef jij met jezelf?

 

Die meisjes zijn aangerand en verkracht door mensen die jij hier staat te verdedigen. schaam je!


Gast

#65 Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 00:49

#62: - Re: Re: Re:  

 jammer hoor! zijn 41% noordafrikanen. cijfers liegen niet.  verder geen tegen argument gevonden?

klopt. zijn er ook niet! 


Gast

#66 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 01:24

#64: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 sorry hoor maar dit is te triest voor woorden. 

hoe kun je dit nu goed praten?


Gast

#67 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 02:04

#63: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 schroft ben je dat je dit goed praat! 


Gast

#68 Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 08:53

#61: - Re: Re: Re:  

 Oorzaak en gevolg:

B&W heeft eerst geprobeerd de burger buitenspel te zetten. Terwijl dit de belangrijkste naoorlogse beslissing voor Geldermalsen is. Als je je burgers zo buitenspel zet en schoffeerd veroorzaak je een voedingsbodem voor een volksopstand.

B&W kan draaien wat zij willen maar zij zijn de veroorzaker van de rellen en de tweespalt waar Geldermalsen nu inzit. En helaas een Vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. 

Tot dinsdag 26 januari


Gast

#69 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 09:48

#64: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Dus als ik nu naar het politiebureau ga en jou aangeef voor miljoenenzwendel, dan is dat daarmee een bewezen misdaad? Meen je dat werkelijk?

Ik heb nergens iets gelezen over "goedpraten". Jij kennelijk wel. Kun je me helpen waar dat dan staat?

Jullie zijn erg goed in het beschuldigen van mensen, of dat nu moslims zijn, of asielzoekers, politiek links georiënteerde mensen, overheid, noem maar op. Kun je ook ooit één keer zo'n beschuldiging waar maken? Of is drek gooien alles wat je kunt?


Gast

#70 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 09:51

#65: - Re: Re: Re: Re:  

 En waar haal je die wijsheid vandaan? Als het feiten zijn, kun je me ongetwijfeld ook laten zien waar je die feiten vandaan haalt.


Anonymous

#71 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 10:01

#68: - Re: Re: Re: Re:  

 "de belangrijkste naoorlogse beslissing voor Geldermalsen"

Toe maar. Dus wat voor jou, om wat voor reden ook, van"groot" belang is, dat is "de belangrijkste naoorlogse beslissing voor Geldermalsen". Gemeentelijke herindeling, overstromingen van Maas en Waal, Jomanda, heeft allemaal niets te betekenen — de tijdelijke opvang van mensen in nood, dat is pas wereldschokkend. Hoe kun je met jezelf slapen iedere nacht, vraag ik me af?

B & W mogen dan misschien in jouw ogen de "veroorzaker" zijn (foutief: hooguit "aanleiding") van de rellen, het is toch echt het tuig van de richel geweest dat die rellen heeft uitgevoerd.


Gast

#72

2016-01-24 11:47

Dit bestuur heeft geprobeerd om de eigen bevolking te besodemieteren. Het vertrouwen is dermate beschadigd dat opstappen de enige juiste keuze is.

Gast

#73 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 12:27

#69: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Kun je ook ooit één keer zo'n beschuldiging waar maken?

Ja! Honderden zelfs.

Maar door je ontkenningen van het probleem en de ontkenning van Keulen maak je je zelf ongeloofwaardig en zelfs een beetje belachelijk

Maar dat is logisch: iemand die nu nog volhoud dat keulen niet door arabische mannen is veroorzaakt is heel erg naief en woont in la la land. 

Open uw ogen: Keulen is geen voorbeeld maar een eind resultaat waar deze massa immigratie toe kan en zal leiden.


Gast

#74 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 12:28

#70: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 is een vast feit. dit is afgeleid van het aantal asiel aanvragen. als je je hoofd uit je kont zou halen zou je dit ook weten. 


Gast

#75 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-24 13:34

#73: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Nee, je kunt geen ENKELE van die beschuldigingen waar maken, want het gaat hier om asielzoekers die in Nederland zijn (of nog moeten aankomen), dat zijn NIET de daders van Keulen. Wanneer dringt dat eindelijk tot jou door?!?

En wel ja, gooi maar alle Arabische mannen op één hoop. Wat maakt dat uit, allemaal hetzelfde toch? Daarbij zijn niet eens alle vluchtelingen van Arabische afkomst, maar wat maakt dat uit, allemaal op één hoop, allemaal hetzelfde, wat kan het jou schelen? Heb je enig idee hoe ongelooflijk belachelijk jij je hier zit te maken met dit soort idiote vooroordelen?!? Over naïef gesproken.