Petitie: Tri moet blijven, hij hoort bij ons

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie: Tri moet blijven, hij hoort bij ons.

Gast

2016-04-02 17:32

ben tegen onrechtvaardigheid dus daarom deze handtekening

Gast

2016-04-02 17:40

Het is voor mij onbegrijpelijk dat deze, in mijn ogen Nederlandse, jongen uitgezet moet worden.

Gast

2016-04-02 17:44

Er zijn een heleboel vluchtelingen die dit land binnenkomen en heb daar alle respect voor ik vind het alleen wel heel fout als vervolgens kinderen die in nederland opgegroeid zijn vervolgens het land uit moeten. Wat is het soms een rare wereld. Ook deze jongen verdiend een leven in nederland + de familie!

Gast

2016-04-02 17:48

Ik vind het schandalig dat dit hier gebeurd !

Gast

2016-04-02 17:50

Vanwege humanitaire redenen

Gast

2016-04-02 17:52

Omdat het helemaal nergens over gaat deze jongen woont hier al 13 jaar spreekt de taal niet eens dijkhof waar ben je mee bezig, als jij het land uit moest en dan?

Gast

2016-04-02 17:55

Mijn hart gaat uit naar Tri en zijn familie. Maar ook nog naar andere kinderen die voor hetzelfde lot staan.
Ik zat met tranen naar dit bericht te kijken maar al snel kwam de boosheid naar boven op deze ........regering.
Tri is in Nederland geboren en wordt als Nederlander uit Nederland gezet is gewoon ik heb er geen woorden voor.
Vluchtelingen komen dagelijks naar nederland krijgen alle hulp kosten de samenleving veel geld eigen mensen worden gekort in alles jongeren krijgen geen huis is er niet voor ze ouderen moeten maar zien hoe ze rond komen.
Maar het is een laffe daad om een jongetje en zijn familie uit te zetten maar de staatssecretaris slaapt hier geen nachtje minder om en kent geen angst voor een onzekere toekomst.
De Here Jezus zal hem belonen voor zijn laffe daad.

Gast

2016-04-02 18:04

Omdat het te krom voor woorden is!! Uitschot word binnen gehaald en het goeie onschuldige volk word eruit geknikkerd. ..Nederland ik schaam mij ervoor

Gast

2016-04-02 18:07

Een kind uitzetten naar een land waar het nog nooit is geweest en waarvan het de taal niet spreekt is barbaars.

Gast

2016-04-02 18:16

Omdat het heel onrechtvaardig toe gaat tegenwoordig in Nederland . Er komen duizenden vreemdelingen binnen en die mogen gewoon blijven. Als je in Nederland geboren bent wordt je terug gestuurd naar een land wat je helemaal niet kent enkel omdat een van de ouders iets verkeerd ingevuld hebben WAAROM !!!!!!!!!! en waarom na 13 jaar moet er soms ruimte komen voor andere vluchtelingen????? Regering waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig!!!!!!! Laat dat gezin in Nederland blijven. Denk ook eens met je hart en als je ruimte wilt sluit dan de grenzen want er komt steeds meer onvrede bij de Nederlanders omdat de Nederlanders straks niks meer te vertellen hebben. En denk eerst eens aan de ouderen van eigen land. Zorg dat jullie de zaakjes op orde hebben voor de Nederlandse bevolking en ga dan eens kijken wat er nog over blijft Wij betalen maar en betalen ons scheel aan belastingen en de zorg verzekeringen Jaren betaald voor het pensioen maar als ik het mag halen dan is er geen pensioen meer. DUS REGERING GA EENS EEN KEER NADENKEN!!!!

Gast

2016-04-02 18:44

wat een onzin om zo'n gezin uit te zetten, die jongen is hier geboren , dat is niet menselijk.
We verlenen onderdak aan zovelen.

Gast

2016-04-02 18:53

jan en alleman komt ned. binnen en kinderen die hier geboren zijn worden uitgezet zijn die beleidsmakers door ons gekozen wel van deze wereld

Gast

2016-04-02 18:57

Nederlandse overheid, dit gaat nergens over, jullie moeten rekening houden met kinderen, en al helemaal als ze hier zijn geboren. Laat de familie Pham blijven en houdt jullie bezig met belangrijke zaken in plaats van fatsoenlijke mensen lastig te vallen.

Gast

2016-04-02 19:00

De hypocriete overheid moet zich dood schamen... en is enorm in gebreke gebleven. Is onmenselijk om een keurig joch met familie NA 12 jaar nog durven uitzetten. Iedere NEP vluchteling wordt hier welkom geheten zonder te weten of het islamitische moordenaars zijn die ons in Europa met de dood bedreigen.

Gast

2016-04-02 19:02

Tri is hier geboren en woont 13 jaar in Nederland!Hij hoort bij ons !
Onmenselijk hem nu nog uit te zetten...hoe halen ze het in hun hoofd ...schande!

Gast

2016-04-02 19:14

Het klopt gewoon niet! Hele volkstammen halen we binnen en dit jochie, hier geboren en getogen, moet weg?? Wat mij betreft dus niet! Tri moet blijven!

Gast

2016-04-02 19:20

Tri is hier in Nederland geboren en opgegroeid.
Waarom hebben wij hier niet dezelfde wet, die ze in Duitsland, België en het Verenigd Koninkrijk hebben?
Kinderen die daar geboren zijn, krijgen meteen de nationaliteit van het land waar ze geboren zijn.
Op die manier zou Tri dus meteen Nederlander zijn.
Het is een kwestie van FATSOEN, dat we het hier ook op deze wijze regelen.

Gast

2016-04-02 19:24

Het is onmenselijk dat een kind dat hier geboren en getogen is na 13 jaar het land moet verlaten. Het is duidelijk dat het Kinderpardon niet goed geregeld is. Dat moet dus op de schop! Het kind moet 5 jaar in Nederland wonen en hier geworteld zijn. De rol van de ouders, hun eventuele fouten, mogen niet van invloed zijn. Het gaat immers om een Kinder"pardon"!

Gast

2016-04-02 19:26

Onmenselijk deze "Nederlandse " te sturen naar een land waar hij nooit geweest is. . .

Gast

2016-04-02 19:27

Nederland schijnt niet gehoord te hebben (of gehoor te willen geven) aan de Universele Rechten van het Kind

Gast

2016-04-02 19:33

Wat heeft hij te zoeken in Vietnam? Ik schaam me diep als de uitwijzing doorgaat vanwege een antoonbare administrative onbenulligheid. Waar zijn we meebezig in dit land?

Gast

2016-04-02 19:38

Starre regels te triest voor woorden!

Gast

2016-04-02 19:41

Tri en zijn ouders zijn al 13 jaar in Nederland en voor mij horen zij erbij. Dagelijks komen tientallen vluchtelingen de grens over en ook zij hebben als zij de status krijgen recht op een verblijf in Nederland en dat vind ik een goede zaak. Tri die in Nederland is geboren terug sturen klopt niet en vind ik ook schandalig.

TRI MOET BLIJVEN

Gast

2016-04-02 19:44

Tri hou het vol je hoort erbij

Gast

2016-04-02 19:51

Kinderen die al zo lang ingeburgerd zijn mogen nooit worden teruggestuurd.