steunenfeyenoord

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.

Gast

2011-09-19 21:04

Prima initiatief. De echte supporter moet deze actie kunnen veroordelen.

Gast

2011-09-19 21:04

Ongetwijfeld heeft Gudde zijn fouten gemaakt, maar die hebben minder geld gekost en schade berokkend dan de gillende minderheid die zaterdag onze club verder in diskrediet gebracht heeft. Ik weet 1 ding zeker : de jaren van bestuur van Gudde hebben de club minder gekost dan 1 avondje Nancy van onze zich supporter noemende gillende minderheid.

Gast

2011-09-19 21:06

Goed eind belangrijk
liever een echte jood dan zo'n neppe idioot!

#3429 Re: doe niet zo dom!

#2953: -

en je punt is dat wij dan maar moeten rellen tot de club omvalt? en als je zo slim bent zoals je hier probeert voor te doen! wat is je bijdrage dan geweest de afgelopen jaren! en je vergeet de andere kant te vertellen! zoals de inmense boetes die de rel jeugd van feyenoord heeft veroorzaakt! of dat de vaders van feyenoord hun kinderen niet meer meenemen omdat jullie de boel verzieken en je emoties niet in de hand kunnen houden! zoals jij dus boos bent zijn wij dat ook de jeugd is de toekomst dus zorg nu eerst maar eens voor een sportklimaat met de beste supporters van nederland! zoals feyenoord altijd is geweest! en ook ik heb het boek hand in hand gelezen daar staat genoeg in over die doorgesnoven idioten die denken feyenoord kapot te moeten maken! kopstoten uitdelen vliegend van de tweede ring lachen man! en dan dat hoofdstuk over rellen poeder net of dat normaal is! jullie geloven in je eigen waarheid! en als jullie openheid willen dan moet je lekker ajax supporten die is beursgenoteerd! dat heeft feyenoord niet gedaan waarom? juist om dicht bij de zogenaamde fans te blijven staan! en wat dacht je wat de uitsluiting in europa heeft gekost? rekenen we gewoon niet mee voor het gemak! het enige waar je echt een punt hebt is dat de mensen er voor hun zelf zitten! masochistisch moet je wel zijn om directeur van zo'n achterlijke supportersclub te willen zijn! en wie hadden jullie in gedachten om de honeurs waar te nemen? na jullie gedrag wil er nooit meer iemand directeur zijn of hebben jullie al een topbestuurder gevonden die wel bedreigt of geintimideerd wil worden! tevens vind ik dat je op 1 punt de spijker op de kopslaat en dat is dat de zogenaamde vrienden geen vrienden zijn de club is weggegeven voor een appel en ei! 100miljoen waard verkwanselt voor nog geen 30 miljoen! maar zelfs die 30 miljoen haal je nu niet meer dankzij jullie geweldige bijdrage aan de wederopstanding van de mooiste club van nederland! en de grond wet geld ook niet voor de relschoppers dus wat dat betreft staan jullie gelijk!

Gast

ik hoop dat al de mensen die feyenoord een warm hart toedragen deze petitie zullen en willen tekenen en de relschoppers voor eens en altijd verbannen worden uit het mooiste en meest gerespecteerde stadion van Nederland DE KUIP er zullen na deze groep nieuwe relschoppers opstaan maar ook hier moet het O.M. en de gemeente en de knvb gelijk korte metten mee maken en de kop indrukken

met vriendelijke groet

een hele grote FEYENOORD {echte} FAN

Gast

Een prima initiatief!
Ontzeg deze mensen toegang tot alle organen in en rond de club Feyenoord.
Voorstel: geroyeerd voor geleding a betekent automatisch ook royement voor alle overige club- en supportersgeledingen. Succes!

Gast

2011-09-19 21:07

Zeer belachelijk wat er gebeurd is.. Zet me daar als echte feyenoord supporter ver van af!

Gast

2011-09-19 21:08

Goed initiatief (voor de normale supporter)!

Gast

2011-09-19 21:09

Steek al de energie in het helpen om Feyenoord er weer boven te helpen en weer de mooiste en grootste club van Nederland te laten worden! Van geweld is nog nooit een club beter geworden!

Gast

2011-09-19 21:09

-

Gast

2011-09-19 21:13

Helemaal mee eens , moet voor eens en altijd afgelopen zijn, met respect voor supporters bestuur en tegenstander breiken we meer dan met geweld, geweld lost nooit iets op ...

Gast

2011-09-19 21:14

Laten wij als echte supporters laten zien dat wij wel achter de club staan en tegen deze "supportters" zijn die onze club kapot maken. En als al die meelopers eens zelf een eigen mening krijgen ipv er blind achter aan te lopen en alles te geloven wat die debielen zeggen. Jullie maken Feyenoord op deze manier kapot !!!!

Gast

2011-09-19 21:14

zet dat schorrum een paar dagen op water en zeep!!!!

Gast

2011-09-19 21:15

jongens sorry maar dit kan niet. dit afschuwelijke geweld mag nooit ik herhaal nooit meer gebeuren. tranen stonden in mijn ogen bij het zien ervan. waarom waarom. dit schaat de club en alle supporters. ik ben geschokt van alles, zorg ervoor dat dit associale gedoe nooit meer meer voorkomt. laten we als 1 blok achter feyenoord staan en steun de club op alle fronten , maar niet met dit soort van asso gedrag. kom op en laat ons met rust die dit doen . ruud uit assen

Gast

2011-09-19 21:15

Aanpakken die hersenlozen

Gast

#3441 Re:

2011-09-19 21:16

#2953: -

Meer dan 18000 fans laten merken het zat te zijn met het verspreiden van halve en hele onwaarheden die met de regelmaat van de klok door Lunatic de wereld in worden getoeterd. Haatzaaiende berichten, zonder respect voor wat het huidige bestuur onder moeilijke omstandigheden heeft weten te bereiken. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar die wegen niet op tegen de resultaten die (ook volgens de KNVB) inmiddels zijn behaald. Het kan alleen nog maar beter worden en daarbij kunnen we de 'supporters' van Lunatic missen als kiespijn. Die hebben al genoeg verziekt!

Gast

2011-09-19 21:18

Het wordt tijd dat de meerderheid van zich laat horen. Laat deze malloten de club niet kapot maken! Wegwezen ermee...

Gast

2011-09-19 21:19

De lieden die herkent zijn door de politie nooit meer op voetbal toelaten waar dan ook, misdadigers zijn het.

Gast

2011-09-19 21:19

Kom op voor ons kluppie FEYENOORD...laat het niet verpesten door een stelletje tuig..

Gast

2011-09-19 21:20

Het word tijd dat de grootste groep Echte supporters van Feyenoord eens laat merken door middel van deze petitie hoezeer zij deze wandaden uit naam van de supporters verafschuwen.G.de Jong

Gast

2011-09-19 21:20

Ik vind het een perfecte actie, omdat hier de supporters die niet naar het stadion (kunnen)komen toch hun steun tegen de relschoppers kunnen betuigen!Tip voor het bestuur: Bekend maken dat er pas verdere communicatie mogelijk is wanneer de echte relschoppers zich hebben aangegeven bij de politie.

Gast

2011-09-19 21:21

Jammer, dat het zo moet lopen! Dit is niet nodig, natuurlijk heeft het bestuur in de afgelopen tijd het niet altijd goed gedaan. Maar gun ze nu tijd om de ingeslagen weg naar boven uit te voeren. Geweld levert niets op, alleen maar schade zowel materieel als immaterieel.

Gast

2011-09-19 21:22

Indien bepaalde mensen een slecht beleid voeren of bijv. echte zakkenvullers zijn en of geen verstand van zaken hebben, deze personen moeten dus worden vervangen m.a.w. per direct hun functie neerleggen.

Gast

een prima actie dit, jezus wat schaamde ik me om feyenoordfan te zijn afg zaterdag. eindelijk was het zover dat feyenoord en geweld niet meer 2 woorden waren die samen hoorde en dan ineens dit.. geen woorden voor: we staan 4de in de competitie, er word weer strijdt geleverd, en we zijn heel hard op weg om weer gezond te worden" nu is alleen de grote vraag hoeveel pijn jullie onze club hebben gedaan, (want jullie club is het niet, dat heb je zaterdagavond bewezen)

Gast

geen geweld!!!maar met zijn alle achter de club gaan staan op een positieve manier.alles komt goed dit seizoen.