STOP project Buytenland nu!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie STOP project Buytenland nu!.
Gast |
#9012013-11-19 17:48Is al redelijk natuur in dit gebied en in deze tijd zoveel geld aan spanderen !!!!! |
Gast |
#9032013-11-19 17:49het is toch een schande dat gezonde bedrijven moeten wijken voor iets wat alleen maar geld kost zo langzamerhand word nederland een groot natuur reservaat en de mensen die hun geld moeten verdienen in de landbouw worden aan de kant geschoven terwijl het het grootste exportmiddel is veel succes met jullie protest |
Gast |
#9042013-11-19 17:49ik woon in de hoekse waard. daar hebben ze ook van die idiote kikkerpoelen aangelegd en het eiland tiengemeten, waar de akkerbouwers zijn verjaagd en nu een commercieel natuurgebied is, wat ook nog overlast oplevert voor de bewoners die bij de pont wonen. NL moet eens ophouden met al die achterlijke acties. Nederland heeft geen natuur en ook de Oostvaardersplassen is geen natuur. arme dieren die achter een hek leven en als ze honger hebben, niet kunnen vertrekken naar nieuwe gronden om te fourageren. wordt eens wakker en besteed al die miljoenen aan zinvollere zaken: die zijn er nl genoeg. vooral in deze tijd. schande |
Gast |
#9052013-11-19 17:49Door het klimaat komt er steeds meer zee. Het is flauwe kul om een kleinstukje landwinning (2e maasvlakte) te compenseren door hiervoor bouwland op te offeren voor het creëren van nepnatuur. Bovendien verdween er geen zeenatuur bij de nieuwe maasvlakte maar kwam er meer bij, incl. nieuwe soorten vissen. De milieubeweging is geen nette onderhandelaar en de overheden hebben zonder mandaat gronden weggeven die zij niet bezitten. |
Gast |
#9062013-11-19 17:49Veel natuurbobo's komen zelf amper in de natuur. In Nederland bestaat alleen geplande natuur, dat is een akker en weiland ook. |
Gast |
#9072013-11-19 17:49laten wij ophouden met het kapotmaken van kostbare landbouwgronden en een vuist maken tegen deze natuurfanaten. |
Gast |
#9092013-11-19 17:50Ik hoop dat deze ondertekening er toe mag bijdragen dat jullie je grond mogen behouden in plaats van af te moeten staan aan een stel geldverspillende hobbyisten. |
Gast |
#9102013-11-19 17:50Ongelofelijk dat een oude polder uit mijn geboorteplaats moet wijken voor artificieel aangelegde natuur. Dit soort projecten zijn totale verspilling: van agrarisch gebied dat al eeuwen eten oplevert, oude mooie dijken en ook bestaande flora en fauna. Ons erfgoed van eeuwenoud wordt verkwanseld. En ik begrijp niet dat men 14 jaar geleden bij de aanleg van de Tweede (lees derde) Maasvlakte dit soort bedingen gemaakt konden worden. De Milieufederatie en het Zuid-Hollands Landschap mogen wat mij betreft als organisaties opgeheven worden. Nu beschermen ze hun eigen baantjes. Dat scheelt heel veel door ons opgehoest subsidiegeld! |
Gast |
#9112013-11-19 17:50Het is prima om de natuur te optimaliseren maar dan wel in overleg met ALLE betrokkenen. Het is nu weer een drammerige actie van een stel milieufrieken (terroristen) die met bergen subsidie hun zin willen doordrijven. Ik hoop dat er uit een breed overleg een goede mix van bedrijvigheid, recreatie en natuur komt. Succes met jullie actie. |
Gast |
#9122013-11-19 17:51De een houdt van water, de ander van de polder, weer iemand anders van strand. Ik hoor iemand over "beleving" spreken. Die voelt zich blijkbaar alleen prettig bij water. Aan het feit dat wij ons eten van steeds verder moeten halen en..dus afhankelijk worden, gaat hij volledig voorbij!! |
Gast |
#9132013-11-19 17:51Ik hoop dat jullie het redden !!! Er wordt zoveel mooie landschappen vernieuwd door zo een groepje mensen met hun moerasjes waar niemand wat aan heft. |
Gast |
#9142013-11-19 17:52ze zijn echt :doorgeleerd: het is er prachtig komt er elke week blijf doorgaan ga mee naar den haag. maar het zal gered worden. |
Gast |
#9152013-11-19 17:52Een hele goed zaak om al die malloten die op kosten van de gemeenschap hun hobby uitoefenen eens een keer op een normaal denkpatroon te krijgen. Jullie zijn maar een klein onderdeel van deze milieu- en natuurmaffia. |
Gast |
#9162013-11-19 17:53Belachelijk dat hoogwaardige landbouw moet plaatsmaken voor natuur. Nederland maakt zichzelf compleet belachelijk. De komende jaren wordt enorme voedselschaarste verwacht, waarom ruilen we onze voedselbronnen dan in? |
Gast |
#9182013-11-19 17:53hoe is het mogelijk dat er een overheid is die mensen hun bezittingen afneemt, en erger,verkwanseld.? |
Gast |
#9192013-11-19 17:53Ondernemen gaat goed samen met recreëren ruiterpaden en fietspaden aanleggen tussen de weilanden en landbouw door is een goede en goedkope oplossing. Als jullie ook nog wat land geven aan de bij, door bloemen en insect vriendelijke planten te planten, dan zie ik geen reden om land te onteigenen. Misschien hier en daar wat water aanleggen om wat variatie aan te brengen, is iedereen blij toch? Sterkte en heel veel succes met mooie plannen maken!! |
Gast |
#9202013-11-19 17:54Ik loop veel en graag buiten, ik noem het expres geen natuur omdat akkers en weilanden mij minstens zo dierbaar zijn als de gemaakte natuur. Het nadeel van beide is de toegankelijkheid. Als de overheid iets opkoopt om er natuur van te maken, wat het al was, dan komt er afrastering omheen en paden doorheen waar je niet van mag wijken. Boeren doen hetzelfde dus qua beleving verandert er niks. Misschien moet je mensen iets meer laten beleven en dan wel graag zonder app's! |
Gast |
#9212013-11-19 17:54De natuur lobby is naar mijn idee in Nederland teveel doorgeschoten. Loopt niet meer in de pas met de wensen van een overbevolkt land. Het idee dat er compensatie voor de maasvlakte (een miniem stuk zee!)moet komen, waardoor ondernemers en bevolking hard geraakt worden is dwaas. Beleidsmakers (op onze kosten) die dit verzinnen leven in een eigen wereld. |
Nikkie |
#922 Samenwerken2013-11-19 17:54Ondernemen gaat goed samen met recreëren ruiterpaden en fietspaden aanleggen tussen de weilanden en landbouw door is een goede en goedkope oplossing. Als jullie ook nog wat land geven aan de bij, door bloemen en insect vriendelijke planten te planten, dan zie ik geen reden om land te onteigenen. Misschien hier en daar wat water aanleggen om wat variatie aan te brengen, is iedereen blij toch? Sterkte en heel veel succes met mooie plannen maken!! |
Gast |
#9232013-11-19 17:54Het is een grof schandaal dat idioten ,door de gewone belasting betalende mensen betaald, de gelegenheid krijgen om in het verleden moeizaam verkregen en goed onderhouden landbouwgronden te veranderen in nutteloos moerasgebied ! Heel veel sterkte en laat deze idioten niet winnen !! |
Gast |
#9242013-11-19 17:54Onvoorstelbaar dat er weer een deel van Nederland onder water wordt gezet. Goede landbouwgrond wordt zo steeds schaarser. Jullie oplossingen spreken ons meer aan. Wij hadden ook al onze bedenkingen over de Blauwe Stad in Noord Groningen bij Winschoten |
fritsje |
#925 polder rhoon2013-11-19 17:55De doelen bereiken willen de mensen van de provincie, welke doelen? Zij zijn er toch voor het volk en wat het volk wil en niet hun eigen doelen nastreven. |
|
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
895 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
280 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5515 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7797 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
634 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
163 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
153 Gemaakt: 2024-12-22
Pumptrack in joure
125 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65269 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Laat chinastraat leven!
5428 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
380 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
152 Gemaakt: 2024-12-10
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22373 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02