Voetbalsupporters samen in actie tegen burgemeesters!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Voetbalsupporters samen in actie tegen burgemeesters!.
Jan PMDS Gast |
#12014-04-03 10:46mensen prate over discriminatie dat dat moet stoppen in de samenleving en alles, maar asl het op voetbalsupporters gaat is alles geoorloofd .
VRIJHEID VOOR SUPPORTERS |
Gast |
#32014-04-03 11:46Voetbalsupporters worden verboden om in steden te komen razzia's zijn het. Als ik al rotterdammer niet in almelo mag komen vind ik het al discriminatie laat staan als ik naar mijn eigen club wil en ik volledig ondervraagd word |
Gast |
#62014-04-03 12:36Ik als voetbalsupporter voel mij niet alleen gediscrimineerd, ook vind ik dat mijn aanzien als voetbalsupporter geschaad wordt door politici/burgemeesters, die doen voorkomen alsof elke voetbalsupporter een geweldadige, werkloze, dronken drugsgebruiker is die elke week vernielingen pleegt, vecht met andere supporters en het naar het voetbal gaan niet meer veilig maakt. Dit is complete onzin, het voetbal wordt niet alleen geschaad door relschoppers, maar ook door de heren en dames politici/burgermeesters die stellig blijven volhouden dat er wekelijks incidenten zijn en dat het niet veilig is om naar het voetbal te gaan. Dit moet eens stoppen. Ze zetten het volk op tegen de voetbalsupporters met cijfers die aangeven dat het voetbalgeweld toeneemt, maar niet erbij vermelden dat het hierbij slechts gaat om overtredingen als wildplassen, geen id bij zich hebben en dergelijke kleine vergrijpen. Maar doen voorkomen alsof het om gewelds delicten gaat. Daarbij ook noemende de kosten voor politie inzet. Welke niet nodig zijn, wanneer men voldoende inzicht heeft in wat er daadwerkelijk gebeurt en ook luisterd naar de adviezen van clubs/voetbaleenheden van de politie. Natuurlijk vind de burger die niets van voetbal weet de bedragen absurd en heeft dan maar liever dat het voetbal afgeschaft wordt. Bedankt heren en dames voor deze slechte reclame! Wanneer ik een slecht woord over u spreek, dan doet u ook aangifte tegen mij. Nu is het de beurt aan mij. Geert Wilders mag niets verkeerds zeggen over Marokkaanse jongeren die voor meer gevaar zorgen dan voetbalsupporters en winkel gebieden onveilig maken. Deze zorgen voor meer incidenten. Stop met de hetze tegen voetbalsupporters! |
Gast |
#92014-04-03 14:15worden tevaak als vee behandeld met uitwedstrijden omdat sommige mensen het verpesten voor anderen .. |
Gast |
#102014-04-03 14:39Normalisatie begint bij jezelf, dus dat geld ook voor burgermeesters, politie en voetbalclubs niet alleen voor de supporters. |
Gast |
#132014-04-03 16:17Het moet maar eens afgelopen zijn met die belachelijke combi's en hysterie. |
Gast |
#142014-04-03 16:37Goede actie. Lijkt mij een goede zaak als een rechter eens een uitspraak doet over de handelswijze van gemeentes. |
Gast |
#152014-04-03 17:10ongeloofelijk hoe simpel in dit land mensen het hebben over rechten en plichten en respect hebben voor alles wat zij maar vinden alleen als het om supporters gaat is dat allemal niet meer van toepassing, burgermeesters voorop!! |
Gast |
#162014-04-03 18:36Mooie actie jongens. allemaal met elkaar, voor elkaar. Succes verder. |
Gast |
#182014-04-03 19:17Ik ben bij verschillende uitwedstrijden op een nare manier behandeld omdat ik er volgens de ambtenaren anders uitzie dan de doorsnee supporters van de desbetreffende clubs waar ik ben geweest. Puur op basis van uiterlijk en mijn woonplaats mijn legitieme wedstrijdkaart ongeldig verklaren om mij vervolgens het verzoek te geven terug naar huis te keren omdat ik er niet welkom ben. Kortom pure discriminatie wat niet meer van deze tijd is. |
Gast |
#232014-04-04 09:24De overheid (Politie) schermt altijd met het argument: " we kennen de raddraaiers, we weten wie het zijn" . Doe daar dan iets mee, pak die groep die het voor de goedwillenden verknallen, dan stevig aan. |
Gast |
#242014-04-04 09:36Het kan niet zo zijn dat een supporter die niets kwaads doet de toegang tot een stad of stadion worden ontzegd. Supporters die wel over de schreef gaan moeten gewoon gepast aangepakt worden. |
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
767 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
207 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5487 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
621 Gemaakt: 2024-12-11
Respecteer de euthanasiewet
7785 Gemaakt: 2024-11-02
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
124 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
112 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
119 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5425 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
560 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65259 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
147 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1167 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3480 Gemaakt: 2024-04-23
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09