windhaan

Gast

/ #36

2013-02-27 01:16

De Haan, het mooiste dorp van West-Vlaanderen onderscheidt zich van Knokke door het rustige en familiale karakter. De windhaan, opgebouwd door Marc en Ursula maakt daar integraal deel van uit en is over ganse de kust gekend als één van de meest gezellige beachclubs langs onze Belgische kust. Dit is een club door en voor gewone mensen wat resulteert in een unieke familiale sfeer. Dit gaan we nu toch niet teniet doen ? Het kan toch niet de bedoeling zijn om de mentaliteit van het RBSC (afgelikt , 200% commercieel ingestelde en sfeerloze bedoening) te importeren in de Haan? Dit is niet waar de inwoners van de Haan noch de leden van de windhaan zitten op te wachten. (Straks kan ik geen fruitsap meer bestellen maar zal ik een ‘jus d’orange’ moeten vragen).
Geachte burgemeester en schepenen van Bewust. Als fiere inwoner van de Haan en lid van de windhaan roep ik jullie op om te luisteren naar de leden van de windhaan en jullie verantwoordelijkheid op te nemen zodat deze toffe club met zijn honderden leden kan blijven bestaan. De jury was reeds overtuigd , nu jullie nog. We rekenen op jullie ! Jo G.