windhaan

Gast

/ #75

2013-03-03 23:53

beste gemeenteraadsleden,

zo'n 15 jaar kom ik nu al catamaran zeilen bij de windhaan, een fantastische beachclub waar iedereen welkom is en die geliefd is door zijn vele leden en dat komt door ursula en marc (ik denk dat deze petitie en al de vele positieve opmerkingen wel het bewijs ervan zijn). ik heb de club elk jaar een beetje bij beetje zien groeien, ook al zijn ze er niet zeker van als ze er volgend jaar weer mogen staan. elk jaar hebben ze ook wel iets nieuws: wakeboarding, bodyboarding, rafting, kayak, sups, strandzeilen, de geimproviseerde blauwe glijbaan :)...

voor mij zijn ursula en marc hardwerkende, vooruitziende, gedreven, vriendelijke en behulpzame mensen die de windhaan meer dan wie dan ook verdienen.(marc staat telkens paraat om tijdens stormachtige nachten zoveel mogelijk schade aan de catamarans te voorkomen). marc heeft er 29 jaar van zijn leven ingestoken, ursula meer dan 10 jaar, ze hebben ervoor gezorgd dat er eindelijk na vele jaren een vast gebouw komt en nu dat er een mooi gebouw staat, staan de haaien te trappelen om het over te nemen. dat kan toch niet, iemand zijn hard werk afpakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is. zelfs nadat ze de aanbesteding verdiend gewonnen hebben. nee! de windhaan is en moet van ursula en marc en hun drie schatten van kinderen blijven!