Antwerpen verwelkomt de sinksenfoor

Gast

/ #279

2013-03-23 08:31

de sinksenfoor moet op zijn plaats blijven staan .Kermis is een groot volksfeest waar duizende en duizende mensen op af komen, het is een reuze evenement vol plezier waar mensen van alle afkomst en van overal samen komen in een ongedwongen plezante sfeer.is nog een plek waar hele famillie's nog eens samenkomen wat nog zelden gebeurd in deze toch zo ieder voor zich tijd en vooral een groot evenement waar men nog kosteloos naar toe kan wat van andere evenementen niet gezegd kan worden .wat men aan kermis spendeerd is voor iedereen zijn eigen beslissing .
Ik ben een geboren kermiskind en de kermissen van 1966 en als ik zo eens kijk naar hoeveel kinderen wij als kermismensen in alle steden en dorpen en gehuchten. telkens een niet te evenare vreugde hebben gegeven die zij hun hele leven koesteren. dat ons plezier.en aan hen die ons uit de centrums willen verbannen naar ver afgelegen plaatsen, en kermissen willen afschaffen of inkorten.de p.t op , hopen dat de poletiekers hun ziel niet verkopen voor wat luttele stemmmen.
als er wat fouten in staan en slechte zinsbouw bij zijn in dit relaas dat komt omdat ik maar een maand of 9 naar school ben geweest .
eugene.