Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Brenda Nerinckx
De auteur van deze petitie

/ #798 Meldingen die verdwijnen???

2013-07-12 07:27

Ik merk dat er hier mensen zijn die melden dat er hypocriete medewerkers van Vetas meldingen zouden verwijderen, mag ik erop wijzen dat dit een petitie is om de dieren te redden, wij vragen GEEN geld zoals ik hierboven nog zoiets gelezen heb en... Wij verwijderen geen berichten, iedereen heeft recht op praten volgens mijn weten. Echter er kan door buitenstaanders altijd een melding gedaan worden dat er ongepaste inhoud staat en dan wordt dit gecontroleerd door Petities24.com. De enige medewerker die hier kijkt ben ik zelf en wie ben ik??? Ik ben Brenda de verantwoordelijke van het opvangcentrum in Lokeren... Hoef me niet te verstoppen, integendeel, ik blijf schreeuwen dat we zullen blijven vechten voor deze honden. En ik heb begrip voor mensen die gebeten zijn geweest door honden, dikwijls niet door toedoen van zichzelf maar door een situatie, heb dan ook respect dat deze de petitie tekenen en voor diegenen die schreeuwen dat WIJ geld zouden vragen, sorry... Waar jullie dat halen, dat zal waarschijnlijk neid en jaloezie zijn uit het verleden, het enige wat er gebeurt is dat één van de vrijwilligers de Dodentocht van Bornem mee stapt om het dak te kunnen herstellen en dat is geen geld vragen, dat is gewoon een initiatief van een 16 jarige! En dit heeft niets te maken met deze 2 woeffen... Groetjes, Brenda.