Ban tegenpitjes.info

Gast

/ #14

2013-10-19 11:55

Wat een trieste bedoeling dat mensen geen verstand hebben van dieren en dan vooral van dit soort honden. Die mensen ( nou ja mensen, dombo's) dit zulk volk zorgt ervoor dat dit ras onbegrepen wordt. Ik kan me er zo kwaad over maken dat zulke sukkels de honden straffen voor het geen wat de mens met ze uitvreet. Erg triest dat je dan een site als deze in het leven moeten roepen. Laten we het er eens over hebben hoe vaak die kleine hondjes bijten, maar daar wordt niks over vermeld. Hoe vaak bijten die kleine hondjes kinderen wel niet,of bijten in je klauwen of gezicht maar omdat het leed hier te overzien is wordt dat niet vermeld. En wat dacht je er van hoe vaak die kleine k.... Hondjes die groten uitdagen en dan vinden ze het gek dat ze gegrepen worden. Als de eigenaren die kleine k.... Hondjes nou eens manieren leren en niet altijd los laten lopen of aan zo'n Rolband naar grotere honden laten lopen en afstraffen als ze de hele tijd staan te keffen naar andere grote honden gaat het stuk beter neem dat maar van mij aan want, het zijn grote uitlokkers. Ik heb 2 honden een Engelse stafford en een Amerikaanse xl pitbull nou ik kan je wel vertellen die zijn al 3 keer gebeten door andere honden maar doen niks terug om dat ze wel gemanierd zijn opgevoed. En een grotere kindervriend dan dit ras bestaan er niet. Jammer dat er mensen zijn die dit ras helemaal naar de verdoemenis helpt jammer dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is en zich hier niet beter in verdiepen maar dit zegt al genoeg over hun IQ . Van mij mag die site er meteen af want die is nergens op gebaseerd. Getekend een enorme super fan van dit ras. I love pitbull's en stafford's alias van nature geen vechthond alleen in de verkeerde klauwen.